die gast die je zag spelen was iemand van jimtv en die speelde dus ook niet mee voor de overwinning maar gewoon om de actie te kunnen tonen op tv
Ja,maar ik heb 't wel niet over die gast...ik hebhet over 't algemeen--> af en toe tonen ze wel eens verschillende gasten en... dat trok op geen r**t..!
Je hebt gelijk, niet iedereen heeft een creditcard en je gaat geen creditcard aanvragen om alleen op Live te gaan neem ik aan. je hebt altijd wel een paar die dat wel doen hoor. Je krijgt via Live wel meer ervaring, dat is zeker. Maar je moet wel Live hebben, of kunnen betalen. De primaire behoeften worden ook steeds duurder dus........
Ik denk toch wel dat de winnaar een beetje kan gamen hoor. Trouwens je kunt mensen met veel live ervaring echt niet vergelijken met iemand die alleen nog maar campaign en split-screen heeft gespeeld. Ook al ben je goed in de single player, je zult zwaar geownd worden op live.... Een Lan zou miss wel beter zijn geweest maar dan zou het wel echt een grote lan zijn geworden hoor...
De meeste hier zeggen dat ik een noob bel...awel--> ik ben nog nooit verslagen geweest op de Lan's dat ik gespeeld had!