beste in trance we trust album

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door boessie3, 30 apr 2003.

1. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    voor de echte trance liefhebbers.
    wat vinden jullie de beste serie of IN TRANCE WE TRUST???
    zelf vind ik nummer 4 de beste.

dit zijn echt van die hele relaxte trance albums
    van dat dromerige.
    :+

2. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij ken niemand dit album.
    beetje dom, deze cd's moet je echt hebben!:9

Laatst bewerkt: 30 apr 2003
  3. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ken ze.. maar vind ze meestal teveel naar het commerciele neigen (ok, de edities die Cor Fijneman mixte dan).. de Misja Helsloot uitgaves (1 en 7) zijn lekker, en de nieuwste is ook wel aardig!

maar ik ga zelf toch voor Magik / In search of Sunrise van Tiesto en Paul Oakenfold cd's. En natuurlijk Global Underground cd's voor een wat diepere, maar erg mooie sound..

4. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    troep

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    lekkere toegevoegde waarde |:-
    Waarom is het troep?

Trance is wel lekker. Ik vind zelf Tunnel Trance Force Volume 22 CD 2 wel cool.

Heb nog nooit in trance we trust gehoord.. ff checken.

6. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Heb een cd van Club X maar is niet echt trance, vind het zelf ook een beetje commercieel!

7. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    [afbeelding zonder waarde]

edit: ok, hier de reden van mijn afbeelding zonder waarde, ik vind trance te simpel, ik snap ook niet hoe ze na al die jaren het nog steeds voor elkaar krijgen een ander vier tonig deuntje met drumcomputer ernaast kunnen maken. Het enige nuttige aan trance is dat het r&b en hiphop een beetje wegdrijft waar ik al helemaal geen woord ga vuilmaken.

p.s. sorry, het was wel idd een beetje stom, maar ik zag dat plaatje ergens staan, en ik dacht, dat moet hierop. Maar ik had me gewoon niet moeten bemoeien met jullie muziek smaak alleen maar omdat ik het stom vind..

Laatst bewerkt: 7 mei 2003
  8. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    zozo, hoe creatief! Vooral ook sterk onderbouwd!!

*neemt pet af*

9. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Als je er niet van houdt dan post je hier niet, zo simpel is dat!
    Deze post heeft geen waarde en je plaatje dus ook niet!

10. sOn

sOn Guest

Munch, volgens mij geeft hij gewoon zijn mening EN een leuke draai aan de thread, want anders word het toch maar een opsomtopic waar niemand wat aan heeft en nu kan het nog een leuke discussie met (hopelijk) goede argumenten worden :)

Zo kan je het ook zien

11. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    In een topic over trance liefhebbers verwacht je tranceliefhebbers en geen personen met spandoeken die trance de grond in stampt. Ieder zo zijn eigen mening, zeker maar dit hoeft niet zo tentoongesteld te worden :)

12. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat een forum een plek was om te discussiƫren, niet een fijne plek waar liefhebbers bij elkaar komen.

Hij had dan wel geen argumenten, maar hij liet wel blijken dat hij er niet van hield.

Ik zelf hou meer van de bekende trance, ik ga niet diep zoeken in al die onbekende DJ's

13. sOn

sOn Guest

Ik heb je een PM gestuurd Munch

/edit

Toch maar niet, ik heb denk ik genoeg gezegd

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2003
  14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Echt zinloos!

Als ik een topic maakt met album van michael jackson is de vetste en er komen 50 gasten die michael jackson gaan afkraken dat rotten ze toch op? |:-

Dan maak je maar een topic met Waarom vind jij trance stom of leuk. Dit topic heet Beste in trance in trust album, en de persoon wil dus niet weten hoeveel gasten hier trance haten.

Het kan wellicht een leuke discussie worden, maar dan is het alsnog off-topic en niet boeiend voor de thread starter. En een boeiende discussie begin je neit met loze plaatjes die nergens op slaan.

dank u

15. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Ieder z'n eigen mening, maar kunt beter een thread openen waarin gevraagd wordt naar de mening. Deze jongen wilt graag praten met mensen die ook van Trance houden, voor een discussie of trance nu wel of niet mooi is kan een nieuwe thread aangemaakt worden.

/edit: jordo was me voor. :)

16. sOn

sOn Guest

ja maar zo kan ik ook wel een thread gaan maken met dat ik de nieuwe cd van Marco Borsato supergoed vind en dan vooral nr 2...dat zijn toch dingen die (bijna) niemand interreseren??

NIW, ik word een btje verkeerd begrepen hier denk ik, haha

17. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, ik heb em al ge edit.. Ga nou maar snel weer mon topic..

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    zoals altijd :+

*denkt aan Monsters Inc waarin Mike ook altijd achter wordt gesteld :+

19. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    aan dat plaatje ga ik geen woorden meer vuilmaken. Maar dat jij trance niet goed vind is jou goed recht! Dat je vervolgens met zo'n opmerking komt van viertonig deuntje is dan jammer. 4 Tonig!!???? Oh 4 kwartsmaat ritme bedoel je? (nOOb ;))

Met alle respect, maar hoeveel "verder" is de rock-muziek gekomen sinds de Beatles? Hoeveel "verder" is de klassieke muziek gekomen sinds Bach?

Idd is de maintstream trance erg veel van hetzelfde geworden. Dit is jammer.. maar zelfs in de cd-reeks waar wij het over hebben hoor je een kentering. Als je het laatste deel beluisterd (8.. ) door DJ Ton T.B. dan hoor je duidelijk dat de trance die ik bedoel niet de trance is die jij bedoelt! Trance is behoorlijk geovolueerd de afgelopen jaren. Dus zo makkelijk laat ik je er niet van af komen!! Er is meer trance als DJ Sammy (vind ik ook beetje Blergh)

20. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FF ontopic: persoonlijk vind ik ook in trance we trust deel 4 erg goed, ik heb alle andere delen ook maar deel 4 is zeker de beste!
    Maar persoonlijk hou ik toch van wat hardere trance van bijvoorbeeld dj's als Dj Dean (Tunnel Trance Force, Dj Networx)
    en Gary D (D-trance en D-Techno)
    Ieder z'n eigen ding toch........*)

Deel Deze Pagina