Ene Apu hoezo is igor een zwaard hoer kijk ff naar jou medals ik durf er om te wedden dat jij die 6 slagen niet allemaal met een pistool hebt gemaakt !!
ik was scheids. enne igor was wel een zwaard n00b maar als aapie en beetje slimmer speelde werd igor wel gereaped. maarja dan meot je wel " kunnen " nadenken.
Mijn prestaties waren op live, -Beste CTF Instagib duo met Untouchable in europa -Finalist met Scum Seizoen 4 op Rainbow Six:3 (Teamcompete) -Finalist met Scum Seizoen 1 op Rainbow Six:3 Black Arrow (Teamcompete) -Finalist met MSH (Murder Squad Holland) Seizoen 2 op Rainbow Six:3 Black Arrow (Teamcompete)
ik was scheids en het zijn allebei zwaard nerds, ze zitte op hetzelfde nivo alleen is igor net een beetje hoger met zijn level maar als apu zijn computer ook zou aanzettte zou hij het ooit ook kunne Amen
Viper is een Naap. http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=276916609&player=Dutch DON Elite Al meerdere keren verslagen op zijn host.
Ik weet het ik stond niet eens negatief dacht ik mare das gewoon kut om op hun host caputre the flag cof te spellen om burrial !
Mijn beste prestatie... ehhr.... Top20 speler bij topspin .... halo2 speel ik niet zo vaak op live... mijn stats zijn dus ook afschuwelijk slecht: http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=HcoreGamer Met vriendelijke groet, Marco
waar ik zelf trots op ben was met halo 2 een vette actie op headlong ik had heet zwaartje en haalde kiltacular toen ik in dat trappenhuis stond haha was wel kicken
kga de game niet opzoeken maar het was een game op amerikaanse host tegen 2 lui van Stk en 2 van FEAR en die hebben we gewonnen...toch wel netjes dacht ik... enne tis niet op live maarja.. mijn 2e plek met halo1 vorig jaar met wcg kwalificaties....
k heb na de level reset double team gespeelt met CMD Anthrax, toen moeste we tegen I3DI OGRE 1 en I3DI OGRE 2 . die hebbe we gewonne met ctf op lockout was wel leuk alleen arrogant dat ze tege ons ginge doen zooooo.
Haha ik heb er weer een nieuwe bij, ik zit in de clan met k to the arma ofziets ene met gasten uit GTy en Stk Nistic !
Ja en nu spelen ze op not ogre 1 en not ogre 2. En wat schiet je hiermee op?? Je hebt 2 seconden in een MLG team gezeten? Joepie.