1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste muis ?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bloody_Apron, 18 aug 2002.

1. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Wat boeit t nou dat ie niet draadloos is... Ik weet niet hoe jij achter je pc zit, maar bij mij zit dat snoertje echt niet in de weg hoor (no offence)
    In een draadloze moeten ook weer batterijen...

Ik moet ook een nieuwe muis hebben, dus dit is een handige thread voor mij. (ik heb nog zo'n ding met zo'n verpoept balletje, vaak heel irritant met FPS'ers)
    Ik ben op t moment ff lui, weet iemand ongeveer de prijs van die microsoft intelli muis?

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je eenmaal draadloos hebt gehad wil je nooit anders meer ik heb dus ook een draadloos toetsenbord en dat is echt ideaal.

3. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    arguments plz...;)

4. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Het staat een stuk netter op je bureau. Je hebt al die draden niet. En als je met de muis bezig bent en hij ligt net goed dan trek je hem naar je toe en dat is met dat draad zo irritant. En voor het toetsenbord hetzelfde. Je neemt hem zo op schoot en dan typ je verder.

Kortom, als je het draadloos hebt gehad, wil je niet meer zonder.
    Het is natuurlijk ook wat jij zelf fijner vind.

5. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

draadloos is wel handig maar geen vereiste voor mij
    anywayz thanx voor al die info fellaz

ik ga die logitech dual optical halen

6. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ook nog zon logiteg draadloze muis maar ik vind toch echt dat een muis met een draadje veel handiger is

7. DIABLO

DIABLO Your Soul Is Mine!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag zo'n Logitech optical Muis gekregen M-SBf69:confused:
    Pff ik raak echt geen fuck meer met Unreal Tournament 1..
    2 dagen geleden ownde ik nog zwaar maar nu:'-(
    Ik speel er nu echt 1 dag mee..
    Iemand anders ervaring hiermee?
    Want als ik nog steeds zo suck na een week dan gooi ik gewoon weer mn vorige muis erin ''met bal'' schiet ik tenminste vaker raak;)

8. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    laten we de mx500 niet vergeten, dit is ook een zeer relaxte muis dat zeer precies is

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb de Logitech Cordless Desktop optical ik speel soms (Soldier of Fortune Double Helix) SoF DH en AAO :D vette game maar ik kan het ook beter met balletje in muis dan draadloos. toetsenbord (draadloos) daar heb ik geen last van dat maakt niet uit. het verschil: er zit geen kabeltje bij dat is wel makkelijker voor toetsenbord ;)

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Je kunt de Logitech MX 500 nemen, maar als je het vervelend vindt (en/of te duur) om de batterijen te wisselen als ze leeg zijn. Dan moet je de MX 700 (die heb ik) nemen. Daar zit een lader bij (en ook oplaadbare pillen), voor de rest is ie identiek aan de MX 500. Onlangs is de MX 900 uitgekomen. Die heeft ook een lader en oplaadbare pillen erbij en is ook identiek aan zijn voorgangers, maar is 1 verschil: de muis werkt met bluetooth i.p.v. op wat de voorgangers werken (met wat werken ze eigenlijk? Infarood?)

11. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mx500, Erg fijn dingetje, het kost ook wat (€40), maar je zult er geen spijt van krijgen!!

12. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Heb je geen last van vertraging met een draadloze muis??

Hoe dan ook, ik heb een standaart 3 knops logitech muis MET bal, en MET draadje. Maar hij is super glad (:9), en ook precies, ik weet niet wanneer ik over ga stappen op optisch, nu nog ff niet tenminste.

13. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Jullie hebben vast nooit op een respectabel niveau een FPS gespeeld online, dan is een draadloze muis echt een no-go!! Het geeft vertraging en daardoor ben je altijd de lul, koop een double optical muis is mijn advies, dan ben je er zeker van dat het iig niet aan je muis ligt als je geen hol raakt ;)

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik speel veel Counter Strike en ik heb nog geen problemen gehad met de muis. Zo ook niet bij SoF2 en Unreal 2 (en andere games).

Een vriend van mij heeft de MX 500 en die heeft ook geen problemen.

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    De beste muis is gestampte muis :D

Maar een logitech die muist middels een rood lampie aan de onderkant, da's helemala mijn ding. Geen stof in mijn muis, da's pas pluis

16. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Dan nog met 2 lichtjes, weer wat beter, maar is een muis met bal niet "gevoeliger" dan een optische?

17. carina

carina Pino

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een logitech mx310, de opvolger van de mx300.
    Hij reageert lekker snel en is heel 'precies'.
    Kost rond de 45 euro.

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    waarschijnlijk wel, maar ik hoef de bal niet maandelijks schoon te maken nu ;)

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    maar wel de batteryen, heb er net 2 maand geleden nieuwe battreyen in gedaan status van m'n muis staat nu al op niveau laag :confused:

20. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Nee, ik heb bijv. een double optical muis van Logitech en daar zitten zeg maar 2 lasertjes is (een X en Y coordinaat) en dat is veel preciezer dan een muisbal!:)

Deel Deze Pagina