1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste online storage?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Kevf, 19 nov 2011.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik switch nogal eens van computer en wil voor een aantal documenten en foto's mij geen zorgen hoeven maken.

    Wat is de beste gratis online storage en waarom? Size matters natuurlijk maar ook andere dingen zijn belangrijk zoals features, betrouwbaarheid en snelheid.

    Iaw ben ook op zoek naar een onderbouwing :cool:
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dropbox.

    Automatisch mappen syncen (2gb voor de gratis versie) op meerdere computers.

    Voorbeeld: Je stelt in dat je een map in je 'Mijn Documenten' gedeeld wil hebben. Elke keer als er iets nieuws in opgeslagen wordt, synced het automatisch met dropbox.
    Start je een andere computer op (of hij staat al aan), dan wordt het automatisch ge-update met de dropbox versie. Zo werkt het ook met verwijderen trouwens.


    Ik heb zo mappen gedeeld met vrienden, waarin we foto's makkelijk naar elkaar ovrejagen. Of muziek.. of afleveringen van series etc.

    En zo heb ik ook op meerdere computers mijn 'My Documents' gesynced.
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dropbox inderdaad. Ik begon met 2gb storage en heb inmiddels 9gb, dit doordat je jouw adresboek een uitnodiging kan sturen om Dropbox te installeren. Als hij/zij dit doet, krijg jij 0,25gb extra storage
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zijn diverse manieren om extra space te krijgen met DB. De tour en het linken (en evt later unlinken) van apps. Referrals etc. Zit zelf op 4,13GB oid.

    Daarnaast had je volgens mij ook Boxnet, maar daar heb ik verder geen ervaring mee.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hmm ik heb nu toevallig Zumodrive (bleek met mijn HP mee te komen), maar die doet min of meer hetzelfde. Echter syncen moet ie automatisch doen maar toch mis ik files. Nooit moeite mee bij DB?
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nope :)
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dropbox _O_
    Heb er hele ISO's opstaan :+
     

Deel Deze Pagina