1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste prijs?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Omega, 4 mrt 2003.

1. Omega

Omega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor je tips Darkwingduck net zoals thanks iedereen. Haha ik zit een beetje in een dubio. Maar ik denk dan dat ik voor het thrill pack ga voor maar 50 euro verschil kan ik niet een kat in de zak kopen toch? hahaha

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hey, daar zijn we voor hè ;)

Thrill Pack is zeker een goeie keus. Splintercell is zo'n tof spel, die moet je gewoon hebben, en PGR is ook een goeie racer. Alleen nog Halo en een extra controller erbij, en niet te vergeten: Xbox Live op 14 maart, en je bent binnen (en waarschijnlijk zul je dan ook wel ff binnen blijven, zo verslavend als die spellen zijn)! :)

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    *trekt champagne fles open . . .

Olee, weer een Xboxer erbij, veel plezier waneer je 'm gaat kopen - en pas op, je hebt zo geen tijd meer om hier te posten, splinter cell kom je niet makelijk vanaf :p

4. Omega

Omega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahah zal ik onthouden, ik heb al een verlanglijstje van games haha kut daar gaat mijn vakantie.

5. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    De Massive pack (Xbox+Halo+sega gt en jsrf (op een cd)+remote control)kan je nog wel in de futurezone in rotterdam(onder de v&d) kopen geloof ik , in ieder geval een paar dagen geleden nog wel:) en daar kan je ook splinter cell voor 45 euro kopen, misschien kan je dat beter doen

/edit zit er eigenlijk bij de thrillpack een remote controll? in de massive pack in ieder geval wel

Laatst bewerkt: 4 mrt 2003
  6. Ik wil de mijne ook wel verkopen. inclusief
    2 controller 's'
    advanced scart cable
    Dvd remote
    3 maanden garantie
    5 games ( staan in me sig)
    Alles verkeerd in topconditie
    Voor 400 euro is alles van jou.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nope...

8. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    ow.. dan zou ik toch wel voor de massive pack gaan en SC er voor 45 bij kopen, lijkt mij zo

9. Omega

Omega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He heel erg bedankt! Hier heb ik wat aan ik ga gelijk dit weekend kijken. En xboxer2 heel erg bedankt voor je aanbod maar nee bedankt ik heb iets tegen tweedehands haha }:] Remote control btw is dat een infarood controller of die dvd afstandbediening sorry n00b :p

Laatst bewerkt: 4 mrt 2003
  10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Remote is de DVD-kit, afstandsbediening + infra rood ontvanger die in een controller poort zit, zo kan je dvd's bekijke op je toekomstige Xdoos.

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Precies. Voor de duidelijkheid: je hebt een dvd playback kit nodig om dvd-films te kunnen kijken, met alleen een controller werkt het niet. Aan de andere kant: zo'n remote is ook alleen nuttig als je je doosje wilt gebruiken als dvd-speler. Heb je echter al een goeie dvd-speler, dan heb je natuurlijk zo'n remote niet nodig.

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    + Je kan het menu (Xbox Dashboard) besturen met je afstandsbediening, handig voor als je je Doos op een dik 5.1 geluids systeem hebt hangen, dan heb je een soort cd-speler met vette graphics op je tv, ook is het dan makelijker om de "visualisation" op fullscreen te zetten: Druk op info op de remote en klaar is kees, anders moet je Y en dan X drukken.. Kleine verbetering, toch leuk om te weten :)

13. Omega

Omega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik wil bij deze iedereen bedanken voor de informatie en ik houd jullie op de hoogte!

14. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    De winkels die de massive packs hebben liggen (Splinter Cell + Gotham Racing) hebben vaak nog los JSRF en Sega GT200 liggen.

Waarom denk je nu?....nou omdat bij het eerste JSRF en SG2000 pakket de spellen los in een plastic hoesje zaten die ze los bij de Xbox moesten doen....de meeste winkels hebben deze teveel gekregen (reserve?) of gewoon vergeten mee te geven....deze spellen koste ze nix dus ze kunnen ze gewoon gratis weggeven....gewoon die massive pack kopen + Dvd remote + een spel en dan vragen of je dat pakketje van JSRF en SG2000 er los bij krijgt gratis (of tegen kleine vergoeding...max 15 euro). Veel winkels zullen dit gewoon doen! Dus dan heb je 4 spellen voor 299+ xbox en 1 controller!. Gewoon bij meerdere winkels proberen....met een beetje geluk vind je er wel eentje doe het doet (kost ze nix extra's).

PS : als je je afvraagt waarom ze deze 2 spellen nooit los verkocht hebben komt dit omdat ze speciaal voor dit pakket op 1 cd zijn gefikt (gebrand) en dus niet los verkocht konden worden!.

15. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan ook wel misschien, maar de massive pack is trouwens niet met splinter cell en project gotham maar met Halo , jsrf en sega gt op 1 cd + de afstandsbediening, die wat jij zegt heet de thrillpack. Maar kijk daarentegen kost project gotham nog maar 30 en dat is net zo veel als de dvd kit

Laatst bewerkt: 5 mrt 2003
  16. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    thrillpack...massive pack....you get the point ;).

En klopt ja Project Gotham is nog maar 30 eurotjes..

17. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Maar binnenkort komt er waarschijnlijk een live pack samen met ghost recon en mechassault, dus als ik er nu nog een zou kopen zou ik nog even op de live pack wachten.

hier staat het over het
    live pack: http://www.dgs-online.nl/nieuws/?id=9514

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Stom dat daar geen Live-kit bijzit. Als MS was geweest hadden ze die bij dat pakket gedaan.

Maar ja, nu is het gewoon een kwestie van afwegen: welke spellen vind je mooier: Splintercell en PGR of MA en GR? Qua geld maakt het niet uit, qua inhoud voor de rest ook niet.

19. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik zou voor het Thrill Pack gaan, en dan alleen omdat daar Splinter Cell bij zit, daar ben je zeker wel ff zoet mee. En de game moet je gewoon hebben als toekomstige Xbox bezitter.

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Thrill Pack lijkt me een verstandige keuze. 2 lekkere games(heb ze ook) en voor en mooie prijs.

edit: in utrecht komt ook een grote mediamarkt!(hoog catherijne)

Deel Deze Pagina