1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste RPG ooit?

Discussie in 'Algemeen' gestart door aghshar, 30 aug 2004.

  1. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar FFVIII had z'on een crappy systeem dat het hele spel verziekte. En het verhaal kan absoluut niet tippen aan die van deel VII. Materia vind ik ook veel beter als |:-junction|:-. En op CD3 en CD4 wordt FFVIII heel erg zwak, ik vind CD1 en CD2 erg cool van FFVIII maar ik speel 'm nooit door de crappy syteem:mad:

    FFVII blijft voor mij altijd #1, geen RPG of welk spel dan ooit kan dat spel overtreffen_O_
     
  2. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja ik geef je gelijk dat FFVII ook erg wreed is... maar helaas moet ik toegeven dat ik hem nooit echt heb kunnen spelen (terwijl ik hem hier nog heb liggen) en nu zoek ik het niet meer om hem te spelen. Op de een of andere manier boeit het spel me niet... En wat dat crappy systeem van FFVIII betreft... het is simpelweg een kwestie van wennen, misschien werkt het inderdaad niet zo optimaal als materia maar het is toch ook zeker niet "crappy"...

    Hierbij blijf ik tot de conclusie dat FFVIII één van de beste RPG's ooit is _O_ ... maar FFVII staat zeker ook in mijn Top-10 ;)

    Ps. Morrowind is inderdaad ook een zeer geslaagde RPG.
     
  3. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb phantasy star online 1170 uur gespeeld dus ik denk dat ik phantasy star de beste rpg ooit vind.
    maar niet kwa verhaal, kwa verhaal is dat zeker weten FF-X.
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah morrowind is vet, maar ik vind hem te statisch en vooral de combat is ongelooflijk saai dattik in slaap val...

    dat verpest het een beetje voor me omdat ik toch wat meer gericht ben op Mooie combat sequenzen *e.g. Final Fantasy van die mooie spirit attacks of magie dingen, of KotOR met je Lightsaber kei mooi zwaaien*.
     
  5. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable wordt dé RPG _O_ :cool: ;)
     
  6. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Het onderwerp gaat over wat tot op heden de beste RPG is :)
     
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eik de Slechtste RPG tot nu toe?
    kom niet ech ver... Gimme a hand!
     
  8. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk Gauntlet The Legacy (ofzoiets) dat is echt een beroerd-uitziende-hack & slash RPG
     
  9. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Screenies!!!! *en op de xbox? ik tel maar een paar RPGS daar: KotOR, Enclave *een rpg?*, Phantasy star online*
     
  10. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    screenies kun je zelf zoeken. Zoek maar op gamespot of www.tothegame.com > screenshots.
    Maargoed, zoals ik al zei heb ik PSO 1170 uur gespeeld en dus vind ik het spel echt super goed. Enclave valt dan door de mand denk ik.

    PS: dit is even me laatste post, anders zijn we (illegaal) aan het slowchatten
     
  11. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ahh illigaal!! het illigale woord op xbw!!
    hoe dan ook, PSO lijkt me idd dol maar ik haat dat per maand betalen, ik snap waarom maar vind het enorm irritant dat ik daardoor niet kan genieten van zulke geweldig coole games... PSO isdie trouwens ook offline speelbaar? kan me zoiets herrineren van review maar willet zeker weten
     
  12. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, alleen de cube versie is offline speelbaar.
     
  13. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, hij is wél offline te spelen maar daar heb je dan wel een Gamertag (XBL-Account) voor nodig...

    Ps. De NGC versie is idd ook offline te spelen.
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ahh, en die offline speeldinges, is dat de moeite waard of is dat gewoon saai gedoe?

    e.g. heeft het een verhaal, genoeg dingen te ontdekken, replaywaarde etc
     
  15. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is offline hetzelfde als online alleen met 1 speler i.p.v 4. (alhoewel je kunt ook met 4 man split screen spelen :))
    Dat wil dus zeggen dat er genoeg te ontdekken is en super veel te vinden is. Er is zelfs een wapen, en de kans dat een viand dat wapen dropt is 1/300.389
    :{. Ook is de replay value erg hoog want als je graag zo'n special weapon wilt hebben dan speel je zonder enige moeite overnieuw, mits het spel jou aanstaat.
    Ikzelf maakte altijd een character, trainde die offline tot een hoog level.. en ging daarna pas online waardoor ik direct de moeilijkste moeilijkheidgraad kon spelen, en dus ook betere en sterkere dingen vondt.
     
  16. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    ook ik sluit me hier volledig bij aan!!! (voor mij overigens niet de beste rpg, maar zelfs allerbeste game ever!!! - na lang in strijd te zijn geweest met ICO trouwens)
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind ik ook. Het merendeel van de mensen hebben een paar vage screens gezien en wat vage filmpjes en dan kunnen hun al zeggen dat het de beste rpg ooit is?
    Kan me MGS 2 nog goed herinneren. Dat moest HET zijn. Alles moest waanzinnig zijn.
    Uiteindelijk viel het spel zwaar tegen en veel dingen die waren beloofd waren niet waar gemaakt. Die kans heb je bij Fable ook. Je hebt geen idee hoe het speeld, voelt, klinkt, hoe de vrijheid is, battles en ga zo maar door.
    Je kan pas zeggen dat Fable de beste is als je hem volledig gespeeld hebt.
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn toch reviews? daaruit mogen we toch conclusies trekken, neh? en MGS2 was wél goed, alleen mensen hadden er te grote verw88 van. Dat is wel vaker en das eik gewoon stom van de mensen en niet teleurstellend van ontwikkelaar, neh?
     
  19. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik denk toch Morrowwind, The Elders Scrolls; dat spel heeft door z'n grootte en diepte mijn ogen voor het RPG genre geopend, daarvoor speelde ik nooirt RPG's maar sindsdien wel _O_
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Reviews zijn nog steeds de meningen van anderen. Daaruit vind ik dat je geen conclusie kan trekken dat Fable de beste RPG ooit is. Je hebt alleen een klein idee wat voor soort spel het, meer niet.
    Iets wat een reviewer heel vet en meeneemt in cijfer, kan jij gewoon ruk vinden.

    Hoezo, vond jij het olieplatform met Raiden (bijna 75% van het spel bestaat hieruit) kwalitatief netzo goed als de tanker met Snake?
    Jarenlang zagen we alleen maar de vette filmpjes van Snake op de tanker. Als het spel eenmaal uit is, kom je er na 1,5 uur achter dat je met Raiden op een of ander saai en eentonig olieplatform bent. Dat is dus teleurstellend van de ontwikkelaar aangezien ze nooit een woord over Raiden en het olieplatform hebben gesproken en er nooit wat van laten zien.
    Dat is dus niet stom van de mensen, maar misleiden van de consument door de ontwikkelaar.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2004

Deel Deze Pagina