1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beste shooter?

Discussie in 'Algemeen' gestart door chriz16, 17 dec 2002.

1. gt3

gt3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nightfire bij een maat van mij gespeelt en moet zeggen dat hij niet tegenvalt.(veel beter dan AUF).
    Je moet hem op 00agent zetten want dan is hij best pittig.
    De multiplayermode is leuk om te spelen met een paar vrienden(vriendinnen) en hij is zeker beter dan golden eye op de N64.
    hier heb ik het dan puur om de gameplay.
    In de singleplayer zit veel meer actie dan golden eye en ik snap niet dat mensen zeggen dat golden eye beter is.
    Dus vond je die al vet dan moet je zeker deze aanschaffen.

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou niet overdrijven he :p

3. marc1234

marc1234 ///M-Tax\\\

Leuk Bevonden:
    0
    idd

neej idd niet overdrijven de graphics zijn niet super.En alsof het zo moeilijk is om goldeneye te overtreffen pfrrt:+

4. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Of je unreal kopen moet weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat je in elk geval niet Time Splitters 2, die heb ik gespeeld en vind het niets.
    Unreal is daarin tegen beter, maar ik houd zelf helemaal niet van die fakegozers, maarja, als jij daarvan houd, zou ik zeker voor Unreal gaan.

5. shootergod

shootergod Guest

IK heb ze allebei, en ik kan je zeggen dat uc beter is als mp spel. Daarentegen is ts2 wel groter van omvang( meer levels, meer modes etc). Maar als je een echt mp spel zoekt zou ik uc nemen. Al is de mp van ts2 ook vet! Ts2 is wel meer waar voor je geld, en wel wat kiddyer dan uc, maar ze zijn allebei gewoon vet!
    see for yourself :D

6. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor UC gaan. Ik heb mijn TS2 geruild voor UC en heb er nog geen moment spijt van. TS2 heeft een echte klote bestuuring. Het went wel maar ik zou toch voor UC gaan. TS2 is wel uitgebreider, maar daarin tegen is UC te spelen via live.

7. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Unreal Championship is de MP king.
    TS2 was voor mij ook opnieuw zwaar tegengevallen (heb de originele ook op PS2 gekocht)
    Na al die goede reviews toch TS2 gekocht en na een week al uitgespeeld en geen zin om verder te spelen (zelfs die mapeditor kan niet lang boeien)
    Speel nu wel UC op xbconnect maar single player met bots is zéér goed.

8. shootergod

shootergod Guest

HE, ik heb ze allebei en ik kan je zeggen dat uc als mp spel beter is, maar wat magertjes kwa omvang, ts2 is ook fun en heel wat groter van omvang. Ze zijn allebei leuk, maar als je de perfecte mp spel wil koop uc dan pa in maart en ts2 nu :D

9. gt3

gt3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: idd

Volgens IGN is golden eye van RARE nog steeds tha winner

Deel Deze Pagina