Waarom? Laten we er nu geen opsomtopic van maken, anders gooi ik het zelf wel dicht. Argumenteer je keuze.
er is geen betere soundtrack dan de vice city soundtrack sweet 80s music zelda,ninja gaiden,metal gear en nfsu:underground hebben ook wel leuke ost
Ik vind de soundtrack van Halo 2 heel erg goed want het geeft je echt een ingame-gevoel. Op van die plekken waar je net een horde aliens hebt neergehaald komt er zo'n soundtrack waardoor je er weer helemaal zin in hebt (niet dat ik dat anders niet zou hebben maar toch...).
OMG ik ben gewoon het spel met de meest geniale soundtrack vergeten: GTA Vice City! GTA 3 scoort uiteraard ook hoog Geniale manier om soundtracks te beluisteren met verschillende radiostations. VRock is een geweldig station, bij Vice City krijg je echt een eighties 'vibe' En Chatterbox is natuurlijk ook geweldig met hilarische discussies Om van de briljante reclames tussendoor nog maar te zwijgen.....
niet dat ik wil zeiken ofzo, maar er wordt altijd gezegt dat je moet opleten of iemand anders al een zoort van zelfde topic heeft gemaakt, en ja deze topic onderwerp heb ik zelf al opgezet een keer, maargoed... http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=45063&highlight=Iron Maiden
1 van de beste vind ik altijd nog die van de Intro van Gran turismo 2 maar de beste is *alle nummers* van Final Fantasy 7 die blijven dagen in je kop rond hangen Die van Zelda mag er trouwens ook wezen
Ik groeide op in de 80's dus voor mij uiteraard ook GTA: Vice City !!!!! En Halo natuurlijk. Fantastische ingame muziek.
zonder twijfer de soundtrack van JSRF. Past perfect bij de game en maakt de sfeer helemaal top. Luister er soms ook wel eens naar op m'n mp3-speler. Hoewel het dan toch niet zo geweldig is als tijdens het spelen. soundtrack van bijde Halo's mogen er ook wezen.
De halo 2 soundtrack, en dan met name de nummers: -Peril -Blow me Away -Flawed Legacy -Ghosts of Reach -Heretic Hero -Impend -In Amber Chad -Earth City Deze nummers geven echt een supersfeer aan de game. Als je een hele area hebt gecleared van covenant dan wordt de muziek wat rustiger enzo. En de muziek is ook briljant gecomponeerd. Ik heb niet voor niets al die nummers gedownload
Wow, een thread van 10 maanden oud, met een hoog opsomtopic-karakter. Sorry maar daar word ik niet warm van...
Ik vindt de ingame muziek van Fable erg goed, de muziek van Halo 2 ook wel. Maar metname het menu-muziek van Halo 2. Verder ben ik ook dolop de muziek van Burnout 3: takedown, stevige rock en punkrock.
Nee want hier geeft iedereen argumenten, gevolg: geen opsomtopic. BTW ik was de soundtrack van PES vergeten. Het melodietje dat je hoort bij herhalingen, echt meesterlijk. Net of je een legende bent die supergoals maakt Het geeft je het gevoel dat hoort bij Pro Evolution Soccer: mede door de beste gameplay die je de echte sfeer geeft van een voetbalwedstrijd.
JSRF is de absolute top. Niet van die commerciële hiphop afgewisseld met wat meer alternatieve muziek. Die geweldig past bij de game zelf en ik ook graag luister als de xbox uitstaat. Verder Halo 2 uiteraard, nummers als Follow en Eart City vind ik prachtig en ook de andere nummers zijn zeer sfeervol. Ninja Gaiden, SW: KotoR en Fable vind ik ook beide soundtracks hebben die perfect bij de game passen. Ik zou ze alleen niet gewoon luisteren buiten de game.
Rocky Legends vind ik trouwens ook wel een strakke soundtrack hebben. Tja, feitelijk doet de Rockyhymne 't 'm alleen al! Maar ook de liedjes van de boksers die je te horen krijgt bij elke bokser zorgen voor een typisch Rocky sfeertje. Anderzijds zijn er maar 2 films met zo'n beruchte filmhymne, dat zijn Rocky en The Godfather. In elk geval, ik vind dat het Rocky sfeertje prima wordt neergezet, ook tijdens de gevechten en de muziek zorgt hier echt wel voor wat extra dramatiek.
Heb soundtrack van GTA 3/VC/SA nooit beluisterd of iig niet veel. De soundtrack van GTA 2 was ook erg lekker. Dat liedje met het fluitende (of iig hoge toon bevattende) refrein vergeet ik nooit meer Nummer dat je bij de credits van GTA2 hoort vind ik ook erg lekker, al weet ik niet welk nummer dat is.
Def Jam Vendetta Def Jam Fight For NY True Crime: Streets Of LA Grand Theft Auto 3 Grand Theft Auto Vice City Grand Theft Auto San Andreas Tony Hawk's Pro Skater 2 Halo Halo 2 Need For Speed Underground Metal Gear Solid Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Metal Gear Solid 3: Snake Eater Devil May Cry Devil May Cry 2 Devil May Cry 3: Dante's Awakening Tekken Tag Tournament en alle custom soundtrack games natuurlijk dat was het zo'n beetje denk ik...