1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste soundtrack

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mr.blond, 24 dec 2004.

1. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Er zijn een aantal verschillende games die een erg goede soundtrack hebben:
    De beide GTA-titels, gewoon superlicenties voor de radio zenders en ook nog erg grappig gepresenteerd.
    PGR2, gewoon geweldige soundtrack voor het racen, topnummers.
    Halo 2, de muziek vult de game gewoon zo goed aan dat je je niet bewust bent van de muziek, maar het draagt wel mee aan de spanning, ook gewoon een topsoundtrack.
    JSRF, erg lekkere muziek en niet zo standaard.

2. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    SSX 3, kicke muziek om bij te boarden. Zorgt voor die lekkere sfeer in het spel. Ook relax om te luisteren naast het spel. Vooral:

Caesar's Palace - Jerk it Out
    Fatboy Slim - Don't Let The Man Get You Down
    Röyksopp - Poor Leno

Zeer goede muziek dus (ook aan te raden als je zelf aan het boarden bent)

3. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk kun je het nog dromen omdat je Morrowind 100en uren hebt gespeeld, en al die uren hetzelfde melodietje hoorde 8)
    Maar het is zeker een goede soundtrack. Het geeft een mooie fantasysfeer mee.
    JSRF was ook erg goed, behalve dat liedje waarin zo vaag gescheeuwt werd. Die muziek was echt wat anders dan wat je normaal hoort.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mooiste vind ik waarschijnlijk die van Metroid Prime 1. Alleen die muziek doet me al denken aan Metroids. Verder vond ik al die deuntjes van de C64/Amiga games altijd wel cool zoals bv. Cannon Fodder.

5. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    je lijkt me nederlandse leraar wel, die wil ook altijd ene reden weten. :p

6. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NBA Live 2005, omdat het goed bij het spel past. Ik vind die van Men of Valor zelf niet mooi, maar past wel goed bij het spel.

7. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind de soundtrack van NFSU nog altijd het beste van wat ik ooit gespeeld heb. Veel nummers die uit dat spel afkomstig zijn draai ik nou ook nog vaak als ik op feestjes moet draaien. Ik speelde het spel net in de periode tussen de laatste weken op school en het eindexamen (5HAVO). Dat was een hele leipe tijd en als ik die nummers hoor, dan moet ik er altijd nog aan terug denken.

Ook NFSU2 heeft een hele strakke soundtrack en dezelfde indeling als NFSU1. Toen ik deze game nieuw had, was het eerste wat ik deed de soundtrack checken. Veel nummers kende ik niet en toen vond ik hem matig, maar nu ik het spel meerdere malen heb uitgespeeld, vind ik de muziek ook wel strak.

Het eerste Xbox-spel van NFS, NFS: Hot Pursuit 2 was ook al een extreem vette track, maar hij kan niet bij beide NFSU's in de buurt komen, dat nog net niet.

Wat een hele andere soort muziek is zijn de Soundtracks uit Fable en Morrowind. De muziek is van een heel ander kaliber als de Race-games van Need for Speed, maar ze kunnen zich wat mij betreft goed meten met die games. Heerlijke klassiek-achtige muziek, die perfect bij de spellen past.

Ook maakt fifa elk jaar wel weer een leuke hit op hun soundtrack, maar die vind ik nog niet helemaal super. De mooiste FIFA Hits vind ik "Chumbawamba - ThumpThumping" (WC'98), "Fatboy Slim - Rockafeller Skank"(FIFA '99) en Dat nummer van Robbie Williams uit FIFA2000.

Dit is mijn persoonlijke top 5 wat betreft soundtracks van games:
    1. NFSU
    2. NFSU2
    3. Morrowind
    4. NFSHP2
    5. Fable

Dit is mijn persoonlijke Top10 wat betreft songs van soundtracks van Games:
    1. Lil' Jon&Eastside Boyz - Get Low (NFSU)
    2. Morrowind Title Song (Morrowind)
    3. Hot Action Cop - Fever for the Flava (NFSHP2)
    4. Rise Against - Give it All (NFSU2)
    5. Rob Zombie - two-lane Blacktop (NFSU)
    6. Chumbawamba - Thump thumping (World Cup '98)
    7. Fable title song (Fable)
    8. Petey Pablo - Need for Speed (NFSU)
    9. Fat Joe ft. Terror Squad - Lean Back (NFSU2)
    10. The F-ups - Lazy Generation (Burnout :cool:

Maja, dat is mijn persoonlijke smaak en die kan verschillen met die van jullie

8. UC-Torch

UC-Torch Duuuuss...

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf vind ik ook NFSU2 een hele sterke soundtrack hebben. En dan vooral de nummers:
    - Rise Againts - I Give It All
    - Unwritten Law - The Celebration Song
    - Skindred - Nobody

Maar Halo 2 is natuurlijk ook vet :cool:: Breaking Benjamin - Blow Me Away

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik vind Soundtrack van Burnout3 heel erg goed omdat mij punk rock bij hard rijden wel aanspreekt.

Bij NFSU1 vond ik de soundtrack ook heel erg goed omdat hiphop/r&b goed bij het Underground gebeuren past.

Ik vind het dus moeilijk om te zeggen at de beste soundtrack is, als het maar bij het soort spel past vind ik het wel goed (oa. GTA en Tony Hawk-serie zijn ook heel goed)

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Halo2 zijn muziek is gruwelijk!

11. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    En bedoel je "gruwelijk" in positieve of negatieve zin :p

12. dickjustice

dickjustice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo, Rock anthem for saving the world :D die is echt te goed, ik vindt de muziek goed bij het spel passen. Ik vindt dit bij Halo2 een stuk minder, de muziek is zeker niet niet slecht maar de soundtrack van Halo past veel beter.

13. Fighter

Fighter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ff denken...
    Ik vind de Soundtrack van Enter The Matrix ook niet verkeerd. Goeie stevige muziek als je wat lui in elkaar aan het raggen bent.
    De muziek van Dead Or Alive: Xtreme Beach Volleybal past ook goed bij het spel, niet alle nummers vind ik even leuk en je kan dus je eigen nummers toevoegen, maar de standaard nummers zijn best wel geschikt voor het spel.

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Final Fantasy Muziek :cool: Gruwelijk mooi!!

15. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    De Halo 2 soundtrack, als ik die hoor wil ik gelijk weer Halo gaan spelen.

16. nanne.tolsma

nanne.tolsma Guest

van pgr 2 met die herrlijke japanse rock wil ik lekker gaan crossen

17. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 1 !!!

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds altijd die van THUG 1. Geweldig is ie, en ook nog eens super groot.

19. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Elke soundtrack van elke tony hawk-games zijn gewoon goed. Behalve 1, die ken ik niet, maar zal wel in dezelfde stijl zijn.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    T.H.U.G. heeft een lekker Hip-hop soundtrack en ook nog wat andere soorten muziek. Ik vind die van HALO/HALO 2 ook wel goed, de muziek sluit aan op het gebied waar je bent of op het moment in het verhaal

Deel Deze Pagina