Beste soundtrack

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mr.blond, 24 dec 2004.

1. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind vooral de soundtrack van Tony hawks 3 wel goed. begint niet te vervelen, lekker gevarieerd en niet teveel skatemuziek.

ik vind dat er wat meer housemuziek, zoals techno, trance of hardstyle, in de games moet komen, uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dat namelijk best best wel lekker speelt. Toch kom ik dit heel weinig tegen in games.

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik helemaal met jou eens. Nu speel ik een aantal games met een custom soundtrack, maar bij andere games onderbreken deze genres gewoon zo jammer want het speelt idd heerlijk. Bij halo 2 heb ik altijd wat lekkere motiverende beats op de achtergrond staan.

3. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    De soundtrack van Halo: Combat Evolved vind ik nog steeds de beste ooit gemaakt, ik weet niet waarom maar het geeft gewoon zo'n goede sfeer.

En voor alle mensen die NFS2 kiezen, hier ben ik het niet mee eens; er staan wel een paar vette tracks op maar die van NFSU1 vind ik toch echt 10x beter, veel meer race/rag muziek.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    JSRF :9 Dat geschreeuw paste helemaal in de game. Vooral het liedje:
    "I am cooking for my son blabla bla" Echt heerlijk _O_

Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  5. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Soundtracks van Xboxgames die ik goed vind: Morrowind, Fable, Halo (1 & 2). Ze zorgen voor dat extra sfeertje als je aan het spelen bent en geven je meer het gevoel echt in de speelwereld te zitten.

De beste soundtrack heeft GTA Vice City echter nog altijd in handen. Zoveel variatie, zoveel sfeer, gewoon perfect!

De soundtrack van NFSU2 vond ik bagger, want ik houd niet van (hard)rock. Daardoor valt 70% van de nummers voor mij al af.

6. peer075

peer075 Guest

Soundtrack

Dan zou ik moeten kiezen voor de niet commerciële muziek zoals die zit in:
    - PGR2
    - Amped 2
    - JSFR

Wat NFSU2 betreft: De EA commercie druipt er gewoon vanaf.... jammer, het ziel is helemaal verloren gegaan.........

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die soundtrack juist iritant worden omdat er maar een stuk of 5 liedjes waren :{

8. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, nou, overdrijven is ook een vak zeg :p. Maar goed, smaken verschillen wel in muziek-soorten.

9. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    Jonges das toch simpel :p
    Halo2 en Call of Duty Finest Hour hebben de beste soundtrack PUNT :p;)

10. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    van JSRF kende ik al die liedjes op een gegeven moment, ik zat ze de hele dag te zingen!!!

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    klein schopje :)
    Ik heb dus voor €70 JSRF gekocht he. Legaal en wel, dus vind ik dat ik recht heb op de soundtracks (voor op mp3 speler :9) Is het mogelijk om hem van de dvd te rippen? Sorry als XBW dit niet toestaat. Verwijder dan maar.

12. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jezus christus?
    70 euro voor JSRF? :confused:
    you got ripped off buddy...

hoe dan ook: 't kan als je een kabeltje hebt waardoor je geluid van TV kan opnemen op je Computer. zo heb ik ook enkele DoA 3 liedjes kunnen rippen.

is legaal (zover ik weet)
    zolang je de liedjes niet op inet gaat verspreiden ofzoiets (dat mag dan weer niet)

anders:
    zoek een soundtrack of iemand die het bovenstaande heeft gedaan

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ben zeker niet ripped off. Heb hij direct gehaald (xbox gekocht op de dag dat ie van van €487 naar €300 ging) en heb er nooit spijt van gehad. Sterker nog... 1 van de betere titels die xbox heeft gehad. Maarja.. met wat voor kabel heb je dat precies gedaan? En wat voor extra geluidkaaten etc. heb je daar voor nodig?

14. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @geertbargman:
    JSRF ligt hier voor €10 bij de freerecordshop en voor 7,99 ligt hij bij de lokale dixons...
    Sorry voor je.... €70,- zoveel kost een nieuwe game amper. Soms 64,99 (Baldurs Gate Dark Alliance 2 nog steeds....bij ons dan)
    Hoop voor je dat je het op kunt lossen.

Maar ja, mijn beste soundtrack in een game:
    PGR2. Geweldige soorten muziek, echt goede punk (Trapt) en hard rock (Clawfinger). Heerlijk.

Laatst bewerkt: 30 jan 2005
  15. Harryyo

Harryyo Registered xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral de soundtrack van halo 2 is erg sfeervol _O_ .
    De beste mix is van grand theft auto, hoewel jet set radio future er ook aardig in de buurt komt.
    Ik vindt dat een goede game een goede, bijpassende soundtrack moet hebben.
    Zo blijven games langer interressanter en leuker *) !!!!!

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    De beste blijft die van T.H.U.G. 1. Maar die van halo 2 is ook zeeeeer mooi en past super bij het spel. Meestal is het ook zo dat als je niet van klasieke muziek houd b.v. en als je het dan bij halo hoord dat het vet mooi is. Heeft trouwens iemand de soundtrack van GTA SA als beluisterd? Is ie goed?

17. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf bij de Halo 2 soundtrack. Ik vind de GTA SA soundtrack niet zo mooi, het is niet echt mijn muziek. Er zitten wel mooie nummers bij maar niet echt veel.

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    2 jaar en een beetje terug kocht ik hem voor €70 :)

19. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Kan ook best, een nieuwe game voor 70 euro. Heb ik af en toe wel eens gezien, 69,99 ofzo. Dat vind ik sowiezo persoonlijk te duur voor een nieuwe game.

20. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een tijdje geleden de soundtrack van Half Life 2 gedownkocht ;) maar ik moet zeggen dat hij een beetje tegenvalt. Als ik 'em bijvoorbeeld vergelijk met Halo 2, dan is die van Halo 2 stukken beter....

Het idee is dat als ik de OST van Halo 2 hoor dan bedenk ik meteen van: "Owja, dát level en dát verhaal.... schitterend" :p

Maar als ik dan een paar nummers van Half Life 2 hoor dan heb ik zoiets van: "Fuck, welk chapter was dit ook alweer".

Al met al is de muziek van Half Life 2 gewoon lekker simpele muziek om op te fraggen, tijdens het spel. Het is zonder spel ook wel lekker te luisteren, maar de muziek van Halo 2 'vertelt' als het ware een verhaal voor je. Prima sfeertje.

Wel even voor de duidelijkheid: Ik vind de game Half Life 2 over het algemeen beter dan Halo 2...

Laatst bewerkt: 31 jan 2005

Deel Deze Pagina