1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste spel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Vegeta, 13 okt 2001.

  1. Vegeta

    Vegeta Guest

    Wat vinden jullie het best bestaande spel dat er momenteel is en wat vinden jullie de beste game die nog uit moet komen, zowel op NGC, PC, PS2 al Xbox.

    Ik vind zo bijvoorbeeld het epische Baldur's Gate 2 en de uitbreiding Throne Of Bhaal de beste game ooit. De game waar ik op zit te wachten is Neverwinter Nights. Ja, goed gezien, mijn twee favorite games zijn niet van Nintendo, maar van Interplay. Waar ik dan ook erg om treur is dat ravenblade niet meer op de NGC komt, 't spel in gecanceled. Dit is erg klote, want dit zou echt de beste new-generatio-game worden.

    En hoe zit het met jullie?
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat vind ik altijd erg moeilijk.. ik kan dat eigenlijk niet echt noemen, ik zou eigenlijk een lijstje moeten zien met welke games ik het meeste hebt gespeeld.. daar zou je wel wat vanaf kunnen leiden..

    iig games die ik graag wil hebben, of waar ik wel wat van verwacht zijn

    Ghost Recon (ik weet niet of het kan tippen aan OFP, maar ik ben eenfan vand e tom clancy/redstorm series dus ik moet em sowieso hebben)
    Medal of Honor : Allied Assault
    halo :)
    Gotham :)
    RTCW
    ehm er zullen nog wel een paar zijn die ik nu ff niet weet
     
  3. Terry

    Terry Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beste game ooit...Dat heb ik niet echt. Ik vind Zelda OoT heel goed...En Max Payne ook wel, alleen het is een beetje kort... Oh ja, Red Alert 2 is ook altijd pure fun.
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    veel mensen zeggen op het moment Max Payne.. maar ik denk dat je dat over 2 jaar niet meer zult zeggen, niet omdat er dan betere games zijn, maar omdat Max dan niet meer erg goed in je geheugen zal staan..
     
  5. Terry

    Terry Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja....Max Payne is wel supergoed...Maaar om nou te zeggen dat het revolutionair is...Nee. De graphics zijn goed, de gameplay is geweldig en verhaal is fantastisch...Maar toch...Het is niet meer dan een, weliswaar uitstekende, 3rd Person Shooter....
     
  6. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    max payne is leuk.. maar niet zo leuk dat je kan poorten 1 jaar nadat de game is uitgekomen :D
     
  7. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    goeiste game

    Perfect Dark vinden wij echt een verschrikkelijk goed spel, en Commandos 2 staat hoog op mijn lijstje (Munch):9

    Ik zit echt met'smart'op Halo, DOA 3 en of course munch odyssee te w88.

    Wachten dan maar tot 14 maart (legendary day)!!!:D

    Munch (en Abe)
     

Deel Deze Pagina