kan je bij rtcw ook dat team gedoe uitzetten en ouderwets lekker RAGGEN zoals dat bij de pc het geval was?? en is het nou echt nodig om een ultraverbinding te hebben voor dit spel, met andere woorden is 768/512 genoeg?
Same here Xiroke. Als je RTCW gewend bent is SoF2 totaal overbodig. Mijn keuze is dan ook nogsteeds rtcw.
Volledig mee eens . SoF2 is trouwens ook wel goed . Nou overbodig ook weer niet, tis allebei heel iets anders (andere stijl dan). SoF2 is wel een stuk langzamer .
Ja, dat wel . Ik heb eigenlijk nog nooit echt lag gehad . Het is ook het beste als je dedicated servers joint of mensen waar max 16 mensen inkunnen .
Mssn heb jij nooit lag omdat je een snelle internet verbinding hebt. Maar voor mensen die net de minimum snelheid voor Live hebben, hebben vaak lag en worden daarom soms gebanned van een host.
Goed, er werd net al een thread over aangemaakt, maar deze werd weer opgedoken Maar wat is dan op het moment de beste shooter? Wordt Ghost Recon nog gespeelt? En is CS beter dan RBS3?
ik snap het niet, iedereen heeft het over rtcw en uc en sof 2. maar is iedereen rainbow six 3 al vergeten?want die vind ik het beste gewoon sneaky geen lag en ziet er ook nog mooi uit....
Komt omdat dit een thread van ruim een jaar oud is, en toen hadden we nog geen RB6 3 en Counter-Strike . Maar voor mij is op dit moment Counter-Strike toch echt de beste shooter. Veel maps, die ook nog eens veel gevarieerder zijn dan bv de maps uit RB6 3. Daarbij komt dat team-deathmatch in RB6 3 je ook wel een btje de strot uit na een paar weekjes spelen. RB6 3 is leuk, maar de gameplay is in mijn ogen aardig wat zwakker als die van Counter-Strike.
Ik vraag me ook af wat de beste Live! shooter is, ik denk zelf dat Sof2-RTCW-CS de beste zijn, en dat RS3 en UC toch een beetje tegenvallen. ik verwacht dat in 2004 Halo2 en Pandora Tommorrow Live! gaat overheersen, die gaan echt (!!!!) zoooo hard ownen!!. Master Chief en Sam Fischer forever!!
rainbow six kan ook goed worden alleen dat er altijd naar dat stomme schermt springt waar iedereen moet wachten
Geen idee wat majin bedoelt? Anyway, ik heb alleen uc als live shooter, en die vind ik wel aardig, al heb ik het bijna niet gespeelt.. het wist me gewoon niet te boeien.. Maar ik ben van plan om RBS3 te kopen, maar ik vraag me af of mensen daar meer plezier mee hebben dan met CS op Live.. Persoonlijk lijtk RBS3 me dus leuker, maar ik zou toch graag wat vergelijkingen hiertussen willen hebben..
CS heb ik gekocht, maar vind hem beetje tegenvallen. RS3 is beste FPS voor Live op dit moment, in mijn opinie. Communicatie is nodig, strategieën zijn mogelijk, enorm arsenaal realistische wapens en het hele spel is gewoon realistisch.
@orcist : ik weet niet of dat bi jiedere mode is maar bij team survival ofzo moet je elke keer wachten in een scherm moet iedereen X drukken enzo wapens wisselen. in die scherm moet je om de ronde hele tijd wachten en dat is nogal saai
Vraagje: Verschilt RTCW:TOW Multiplayer veel van de PC versie zo jah dan hoefik hem niet, hebbem namelijk op PC.