1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste xbox live shooter?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door boessie3, 4 jul 2003.

  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    RBS3 is erg mooi en speelt lekker. Maar Counter-Strike weet mij nog altijd veruit het meeste te boeien.
    Waarom? Goeie vraag.. Het is gewoon die magie om het spel die niet te beschrijven is.
     
  2. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Lastig te zeggen maar ik vermoed die van Rainbow Six 3

    Ik vind CS de beste xbox Live shooter touwens... geen lag, vette wapens en de beste multiplayermodes IMO. :p
     
  3. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind RTCW nog altijd de beste, ik heb RTCW, UC, RS3, CS, GR, GR:IT, sof2 heb ik gehad. . .

    Bij RTCW heb je als enige teamwork nodig vind ik...bij RS3 gaat gewoon iedereen rond lopen en iedereen killen omdat je geen doelen hebt ( iedereen moet dood), bij CS is dat ongeveer hetzelfde, heel jammer, het zijn allebei goede games, maar je hoeft niet echt samen te werken... bij RTCW wel :p
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dude, waarom je bij RTCW wél in teamverband moet werken is omdat je meteen respawned. Oftewel, om te winnen móet je de objectives halen. Bij CS kan je de ronde winnen door iedereen uit te moorden of door de objective te halen. En vaak komt die eerste het beste uit. Maar de bom wordt 1 op 3 keer echt wel gepland hoor..
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Uhm, je moet toch sowieso in teamverband werken, want je hebt toch ook allies die je niet dood moet schieten bij rs3 en cs?
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Is RTCW anders dan de PC versie??
     
  7. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    bij RS3 moet je zeker wel samenwerken (mijn mening) want ik heb ook RTCW gespeeld en daar had ik niet zo'n sterk teamverband als bij RS3, en bij CS ook niet. want altijd als ik CS op live! ging doet gebruikte nieman (ook Nlers niet) die headset, terwijl bij RS3 die toch wel vaker word gebruikt...en bij RS3 kan je ook niet zomaar zonder team gaan rondknallen (kan wel, maar is niet het beste, hebt uitzonderingen) dus ik vind RS3 het beste :p
     
  8. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed ik heb deze thread geopend omdat ik toen vond dat er zooo
    weinig >goede< deatmatch shooters waren.
    Nu zijn we alweer een paar maanden verder maar wat is nou een goede live shooter????
    Ik zit misschien te denken aan Rainbow6.
    IS dit nou echt zo'n sneak spelletje net als ghost recon???
    Hoeveel servers zijn er dan in rainbow6 voor sharpshooter?
    Alvast bedankt voor de reacties.
     
  9. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik weet genoeg servers (ook veel NL)..en ik heb GR:IT ook en daar was sneaken wel belangrijk, maar hier valt dat wel mee...zeg maar een SOORT counterstriek maar dan realistischer,
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    moetik mijn vraag nog een keer stellen of weten jullie het nu wel: IS RTCW ANDERS DAN DE PC??
    Bovendien, ik heb beide spellen nog niet op Xbox gespeeld maar op de PC vind ik CS echt ownage het spel is gewoon zo goed en verslavend. Rainbow Six 3 vind ik een beetje jah nou niet verslavend. Om die tactical dinges allemaal te doen en shit das gewoon teveel werk. Het is leuk om samen te werken maar dat krijgje genoeg in een CS clan daarvoor hoef ik geen apart spel... En CS speelt vind ik leuker dan RS3. En dan hebbik het over de simpelheid en de maps.
    Het voelt ook Classic aan, je weet dat je een topper aan het spelen bent en dat voelt goed :p
     
  11. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind CS de beste van de spellen die ik tot nu toe heb :)
     
  12. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    rainbow six 3 , ongetwijfeld
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jha, dat vind ik ook. RS3 is gewoon de beste!!!!
     
  14. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    heb RS3 en CS ik vind Rainbow six 3 toch stukje beter spelen dan CS
     
  15. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo op XBC vind ik wel gaaf, alleen jammer dat al die ventjes echt FCKN goed kunnen mikken op mijn hoofd, dus heb ik nog een hoop te leren...
     
  16. MaGiCa-RG-

    MaGiCa-RG- GoDeZZ MaGiCa

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Unreal Championship en Ghost recon zijn erg cool, maar ik ga zelf toch voor XIII, this game really rulez !! Definitly a must have :9
     
  17. Mr. KaDiR

    Mr. KaDiR Me, Myself and I

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    2
    CounterStrike Natuurlijk
     
  18. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb alleen XIII. En ik sta 22e op de wereld dus ik ben wel verplicht om XIII te zeggen.
     
  19. FragSoldier

    FragSoldier Nice ass!

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0

    22e, toe maar hoor van de hoeveel die het nog spelen?(waarschijnlijk 23 ) whahaha :p
     
  20. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    duh dit is niet zo moeilijk dat is ofcourse RS3 dat spel ownt gewoon
     

Deel Deze Pagina