1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste xbox live shooter?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door boessie3, 4 jul 2003.

  1. MaGiCa-RG-

    MaGiCa-RG- GoDeZZ MaGiCa

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    What a bullshit, loads and loads of people still play the game.
    Dus kraak het spel en die gozer niet af, das zo kinderachtig.
    XIII was cool, XIII is cool en XIII zal gewoon cool blijven en dadelijk als deel 2 komt we will have more crazy shooting fun !!
     
  2. *GPB*

    *GPB* Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een heeeeele makkelijke vraag en het antwoord is RAINBOW SIX 3!!!!!!!!! Deze game is gewoon te lijp, niet zo als CS waar je gewoon maar wat rondrent en iedereen die je ziet omver ragt, maar meer tactisch rondlopen en proberen in de rug iemand te pakken. Ook zijn de graphics nog niet geevenaard door welke andere fps dan ook.
     
  3. carvalho

    carvalho Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    welke first person schooters heeft men op dit moment graag ook welke er online behalve rb63, cs, en rtcw .thanks en wat mij opvalt is dat de first person van rbs3 niet echt zo naukeurig is in vergelijking met HALO?! is halo veel lekerder te spellen...en niet te vergeten te SCHIETEN! wat ik behoorlijk kut vind met rbs3 je mot hem op z'n tenen richten om zij hooft te raken!!!!???? en soms knal je als een wilde... raak je hem nog niet!......dat heb ik dus never met halo gehad....maar wat is jullie ervaring hiermee?
     
  4. Stone

    Stone Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    1
    Goh...duidelijk:confused:
     
  5. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    is crimson skies eignelijk niet een soort van shooter........ik bedoel het is absoluut geen realistische flight sim ofzo het enige wat je doet is elkaar afknallen
     
  6. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja, als Crimson Skies wel onder de shooters valt dan vind ik het echt een van de beste games hoor, het is jammer dat deze game net voor Rainbow Six 3 uitkwam waardoor bijna niemand het meer speelt, maar Crimson Skies is echt supervet, eerst deed ik een potje Flagheist 3 tegen 3, als je dan taktiek gebruikt is het echt een super vette game...
     
  7. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    [offtopic]W0000T welke game heb jij gespeeld?|:-

    Bij rb6 moet je gewoon richten op het hoofd. Het ligt er ook aan welke gun je gebruikt. [/offtopic]

    Ik vind Rb6 samen met uc de beste online shooters omdat ze allebei lekker spelen. Vooaral uc was ik een tijdje gelden helemaal verliefd op. Gewoon lekker snel en het komt aan op reactie vermogen. Rb6 is meer tactisch maar dat bevalt met ook wel.
     
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch egt gewoon RTCW, die blijft gewoon te gek!!!!!!!!!!!!
    Ik vind RB6 veelste sloom en CS is ook niet egt leuk, want 1 verdwaalde kogel en je bent dood:mad:
     
  9. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    vind RTCW super daarna vind ik RB6 wel ok maar CS toch iets beter
     
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    RS3 vs Counterstrike

    Mij lijkt het duidelijk dat Rainbow Six beter is maar boze tongen beweren dat Counter Strike beter is 8)

    Wat vinden jullie ?
     
  11. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Counter strike :+
     
  12. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    met jaywalker eens :9
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Rtcw vs RS3 vs Cs

    Rtcw wint voor mijn mening makkelijk dan.
     
  14. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet. mij lijkt cs huist leuker omdat tsvl van r6 juist hehalend is. Ik heb het vermoeden dat cs juist een betere gameplay heeft dus mij langer gaat boeien.
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hopelijk heeft iedereen die iets post van rs3 of cs is beter ze op z'n minst allebei gespeeld, het blijft natuurlijk een persoonlijke mening maar ik vind RS3 echt beter dan CS. Als je even geen zin heb in team survival (team dm) dan speel je gewoon een missie of terrorist hunt met anderen. Wil je even geen teamspel doe je gewoon even sharpshooter. De speelmodi zijn veel uitgebreider bij RS3 wat het spel aantrekkelijker voor me maakt dan bv CS, ook qua graphics (mss niet het belangrijkst, maar niemand gaat toch objectief zeggen dat CS 'mooier' is dan rs3?!).
    RS3 speelt gewoon aangenaam, en dat gevoel had ik, net zoals zovele andere waarschijnlijk, ook bij de pc-versie van CS, maar niet bij deze toch maar weinig verbeterde xboxversie ervan...
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    idd...post alleen als liever alleen als je beide games hebt gespeeld
     
  17. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 4 jaar counterstrike op de pc gespeeld en ben laatst naar een vriend gegaan om de xbox versie van cs te testen, ik vind hem echt super leuk, natuurlijk alleen online maar de bots zijn ook aardig, return to cw valt bij mij gewoon al gelijk af, het is gewoon te ontactisch, cs komt bij mij toch op een 2e plaats, want de gameplay blijft zeer strak gehandhaafd op de xbox en nog steeds gaat de gameplay erg snel, maar als je wat meer geduld hebt en je wil een goede fps op de xbox kan je toch beter rb6 3 kopen, het is tactischer en de wapens verschillen heel veel van elkaar wat anders is als cs waar de wapens ook anders aanvoelen maar toch kan je met elk wapen iemand neerschieten, met rb6 moet je echt trainen.
    Verder moet je bij rb6 meer nadenken.
    Maar wat ik al zei, cs en rb6 vergelijken moet je echt zelf doen, hou je meer van actie en een snel potje ownage met de ak47 kies dan zonder twijfel cs, want het is rg verslavend, ik ga hem binnenkort ook halen na hem getest te hebben.
    Heb je meer geduld en hou je van tactiek met vrienden of een clan, koop rb6 en met tackiet kan je je hiermee mee uitleven!
     
  18. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Gek, ik vind RTCW juist een stuk tactischer
     
  19. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt RTCW , een beetje op RTCW:ET op de pc?Dan ga ik hem gelijk halen , RTCW:ET is best wel tactisch,door de verschillende classes en doelen , die je bij Counter-Strike en RB6 niet hebt.
     
  20. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat je RS3 en CS eigenlijk haast niet met elkaar kunt vergelijken,

    want RS3 draait echt om: Gedult, Spanning, Reactievermogen, Tactiek, Graphics, Speelmodi

    en CS draait echt om: Actie, Tactiek, Inzicht, Snelheid, Gameplay

    tenminste dat vind ik dan, ik heb allebei de spellen en ik vind CS wel wat beter, daar heb ik eerlijk gezegt niet echt een rede voor..het voelt voor mij gewoon veel lekkerder aan, ook al is een potje sharpshooter ook niet niks :)
     

Deel Deze Pagina