Voor mij is het toch nog steeds Ghost Recon:IT. Na een tijdje wat anders (Magic:Battlegrounds) deze week weer een terug op "het nest". Ook rainbow six gespeeld, maar daar krijg ik claustrofobie van... geef mij maar de ruimte van GR:IT. De nieuwe maps zijn goed opgezet. Ik werd van de week wel van alle kanten afgeschoten. Maar dat komt goed. CS is het voor mij niet.. ik speel liever solo als sniper.. en tussendoor als het zo uitkomt een "goed gesprek". Dat is te vinden in GR:IT is mijn ervaring. Er zijn wel wat minder Live spelers door de comcurrentie, maar het is volgens mij de meest succensvolle shooter, tot nu toe.
Ik heb Counter-Strike en Rainbow Six 3, en ik vindt Rainbow Six 3 vele maler beter dan Counter-Strike
ik vind RS maar saai en soms is het irritant want als een ventje voor je loopt 2 meter ofzo kan je nog al je magazijnen leeg schieten en dan ligt hij nog niet op de grond
Jah, of lag.. Maar ik vind CS echt wel beter als RB6.. Ik begon met RB6, en nu ik Counterstrike speel wil ik niet meer terug.. RB6 is zo tergend langzaam, te kleine levels, weinig variatie, en veels teveel eenlingen.. In tegenstelling tot CS, supersnel, veel variatie, veel teamplay (anders red je het niet), grotere levels, en de graphics maar in een aantal spellen slecht (aztec bv.) veel levels zien er toch echt goed uit, misschien niet a la RB6, maar toch.
nee ben niet slecht ofzo maar het is VIND IK gewoon een errug minder spel had er meer van verwacht.. en krijg binnenkort weer de beste xbox live shooter genaamd Return to castle Wolfenstein