Ze hebben we een groene xbox te leen gekregen volgens mij. Was een tijdje geleden al een foto van op het forum.
leuk die foto's kan ik ook wel vinden van zo'n devkit Het systeem werkt al in de VS, waarom zouden ze voor die beta's nog devkits gaan uitdelen De beta's zijn er nu gewoon om onderandere de routers te optimaliseren!!! edit: Weet jij btw. wel waarvoor Devkits zijn
Sorry eastmaster, het zal me me reet roesten waarvoor zo'n dev kit is. Er stond een bericht op deze site dat dat de nieuwe versie van de xbox zou worden en verkrijgbaar rond maart 2003. En als je de eerste post leest . zegt die gast dat hij een groene xbox opgestuurt heeft gekregen. en geen groene box.
Als je verder kijkt, staat er ook dat het gaat over een groene box..... misschien in de vorm van een xbox, maar dat doet er nu niet toe!!!! De engelsen, Duitsers en fransen kregen ook geen Devkit bij hun beta, Lieve Bill is echt niet zo gull om de nederlandse Beta testers zo'n leuke doos in bruikleen te geven..... Een Devkit is er hoofd zakelijk voor bedoelt om Unsigned Code af te spelen edit: heb je de thread al gevonden waar jij het over had?
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=10607&highlight=nieuwe groene xbox Hier is een link, de foto werkt alleen niet meer. Er waren ook een aantal artikelen over op andere game site's.
Die kan ik me ook nog wel herinneren!!! jij suggereerde in je posten dat het een Devkit is en die je krijgt bij de beta programma!!!!! Dat is dus niet waar, het gaat daar gewoon om een special edition
in mijn doos zat er toch echt wel een groene xbox...ok tis een beta xbox..maar tblijft een xbox edit: op onderkant van xbox staat: xbox debug kit
De beta-testers hebben, toen ze hun NDA tekende, zichzelf een zwijgplicht betreffende het toegestuurde pakket opgelegd. Daarom zie je hier bijna niemand van de testers reageren en is het eigenlijk een thread waarbij je op de woorden van iemand af moet gaan. Of je gelooft het, of je gelooft het niet.
Als dat zo is!!!! Sorry dude Dan ben ik helemaal stupid geweest door het niet terug te sturen een andere rede was, dat ik niet zeker wist of me xbox nog wel compatible was voor xbl
Ik heb nooit gesuggereerd dat ze een devkit hadden gekregen volgens mij. Ik zei alleen dat het goed zou kunnen dat ze een groene xbox opgestuurd hadden gekregen Het maakt ook niet zoveel uit.
en bedankt van je mede crew-lid moet je het maar hebben... hmm jongens een tip verder mondje dicht.. dit is de laatste thread!
Je hebt toch ook witte transparante xboxen? Waar zijn die voor dan? Ik zag er een keer eentje in het "making of" filmpje van Moto GP of colin mcrea 3 volgens mij.
er is wel een witte niet transparante, misschien bedoel je die.... Dat is van Panzer Dragon editie Maar we gaan nu te off-toppic Waarom post er niemand ff wat pic's van het pakketje!!! MS komt er toch niet achter van wie die pics komen
Voordat iemand hierop reageert, denk aan je NDA en bekijk de gevolgen hiervan. Je kan het voor jezelf en voor anderen flink verpesten.