ik ben nu lvl 18(dealer), zijn jullie ook rond dat lvl? dat kunnen we party'en. ik heet: jerrynl , geen hoofdletters oid.
nee, dat niet. Maar heb ik 2x gehad dat de pagina niet gevonden kon worden na de registratie.. Maargoed, vind er al niks meer aan. Hele eentonige gameplay en je kunt haast op geen andere manier geld verdienen dan van dropped items..
Dat vind ik nou ook. Het is voor een mmorpg wel heel eentonig en gaat heel snel vervelen. En het is ook niet echt duidelijk wat je nou precies moet doen bij een quest. Jammer...
ik wou me net aanmelden en als ik op check ID druk dan slaat die website vast, en daardoor sloeg hij net vast met downloaden van he spelletje zelf(op 99% )
betalen jullie alle maar voor rose online dan?. ik heb het ook gespeeld 2 jaar geleden toen het nog gratis was. ik was level 27 geworden en toen werd het betaald.
wie kwam er pas nou met die site van alliance rose? ik heb een probleem er meet ik krijg een error met "could not find/Trose.exe" bij voorbaat dank.
Als je goed kijkt zie je dat in dit topic 2 jaar geleden voor het laatst is gepost dus hun zullen het ook wel gratis hebben gespeeld.