1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Beta Test Killzone

Discussie in 'Games' gestart door Beowulf, 3 sep 2004.

  1. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo, ik ben net terug van mijn introductie week van mijn nieuwe studie, zie ik dat Killzone beta test trial bij me op de mat is gevallen. Heb hem net eventjes gespeelt en is best een vet spel ! _O_
    Wie is er hier nog meer beta tester voor het PS2 netwerk en heeft Killzone gespeeld of wie wil er wat weten over Killzone ? (alleen het online gedeelte op dit moment dan)
     
  2. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    W000t :eek::D_O_
    Killzone!!!

    Kan je mij niet even een kopietje sturen? ;)
     
  3. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Gaat helaas niet :p Je moet Beta test aanmeld gegevens hebben enzo. Ze zijn best streng wat betreft uitwisselen enzo. Oh ja, TIF2005 had ik ook al. Heb de laatste tijd nog meer gehad zoals WRC4 en Ratchet & Clank 3 geloof ik ook maar heb ik geen tijd voor gehad.
     
  4. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    TIF2005 was een hel voor je ofniet om die te moeten testen? :{
    Moet je vaak van die kut games testen? Want dat is natuurlijk wel het mindere van het "beroep". Daar staat natuurlijk weer tegenover dat je toppertjes wel mag spelen een paar maand voordat ze uitkomen _O_
     
  5. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool killzone betatest zeg wat je er tot nu toe van vind kwa gameplay,graphics en of het een beetje stabiel draait online?
    Ik ben erg nieuwsgierig ernaar want killzone lijkt me gewoon hartstikke cool. :cool:
     
  6. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
  7. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm vreemd de meeste beta-testers moeten een NDA (Non Disclosure Agreement) tekenen...
     
  8. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb niets getekend. Je word er alleen op gewezen dat je het niet moet uitlenen enzo en inderdaad niet té veel laat uitlekken, maar je mag wel samen met vrienden spelen. Wordt ook wel eens gevraagd of anderen het ook leuk vinden ofzo. En jullie zijn toch allemaal vrienden nietwaar ;)

    Ik vind de gameplay erg goed. De wapens zijn vrij uniek, maar toch herkenbaar. Opvallend is het feit dat je veel schudt tijdens het lopen en herladen wat een realistisch effect geeft. Eén van de betere dingen aan het spel vind ik het geluid. Soms zie ik nog wel wat bugs tijdens het online spelen maar het blijft een beta test dus die kunnen er natuurlijk nog uitgehaald worden. Daar is een beta test ook voor he :p
    Grafisch is ie in orde. Veel detail. Al denk ik dat Halo 2 er beter uit gaat zien maar hé, what else is new.
     
  9. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    TIF 2005 heb ik nog niet getest. Ik vond Killzone even belangrijker :p En ja het zijn meestal wel Sony games die ik moet testen maar als je niet kan of geen zin hebt is het niet erg. Je bent nergens toe verplicht. Alleen even melden dat je niet kon.
    Op zich zijn de games wel de topgames die de moeite waard zijn om te testen omdat voor die spellen veel online gamers verwacht worden en het dus goed moet draaien.
     
  10. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat?? Nu word ik wel erg jaloers! Hoe kan je meedoen aan zulke beta tests? Via Central Station? Of is het een gesloten betatest? Kun je even wat meer vertellen? Ik heb nl. hoge verwachtingen van dit spel, ik hoop dus echt dat het niet slecht word! Kun je wat vertellen over graphics en gameplay? Kan je ook online spelen?

    /edit: online spelen in die betatest he
     
  11. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Killzone word zoooooooooooooo vet, ik wou dat ik die kon testen :{ :'-(

    Greetz wooly
     
  12. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    het matige van die beta tests is toch dat je na de testfase het spel niet meer kan spelen? En je hem alsnog moet kopen als je hem leuk vind? Tenminste zoiets had ik gehoord
     
  13. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me is ook beta tester en heeft ook Killzone thuis. Hij vond 't een tof spel maar er waren nog veel te veel bugs. Zo was er een bug dat je soms je vijanden met 2 schoten tegen de vlakte hebt, en soms zijn ze praktisch onsterfelijk. Ook liepen de ventjes veel te langzaam waaronder ook je eigen personage. Voor de rest tof spel...
     
  14. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig, positief commentaar! Het laatste wat de gamewereld nog nodig heeft is nog een spel waarvan veel verwacht wordt en toch flopt!
     
  15. Rayquaza

    Rayquaza lopen biatch:P

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    hey kijk dit is nou een van de weinige games van de ps2 die ik graag zou willen spelen..:) wel mooi dat er enkele betatesters zijn hier op het forum die ons up-to-date houden..;)
     
  16. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja, up-to-date? Ik heb tot nu toe geen één verhaaltje gehoord ;) . Ik zou graag willen dat de betatesters vertellen wat ze vinden van Killzone en waarom. En of ze al online kunnen met die beta, zo ja, dan ben ik helemaal nieuwsgierig!
     
  17. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren ook ff Killzone gespeeld! Vriend van me schrijft reviews voor een gamessite en heeft een preview versie (2 levels) gekregen.

    Hele vette game! Graphics zien er verassend goed uit, geluid klonk ook heel lekker. Wapens zijn ook erg bruut. Dit gaat zeker een toppertje worden!
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hoe is de besturing? Kan je een beetje normaal richten met de controller etc?.... heb slechte ervaring met fps game op ps2... kolere controller werkte gewoon niet goed genoeg :{
     
  19. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    De besturing is goed vind ik. Beetje á la Halo zeg maar (niet helemaal maar toch)
    Je kan dus online ja, met de versie die ik heb alleen maar online omdat het is om het netwerk te testen. Er zitten idd nog wel wat bugs in maar ik denk dat die er wel uit kunnen. De bots zijn vrij lastig nog. Ik vind het wel leuk dat die er bij zitten maar dat is persoonlijk.
    Vooral de sfeer vond ik opvallend. Soms WOII achtig, soms jungle achtige plantengroei. Heeft wel wat.
    Het geluid is goed en de orginele wapens is ook leuk. Is weer eens wat anders, maar heeft toch ook wel wat herkenbaars. Zo is er een soort mitrailleur die echt een enorme fire rate heeft maar dan wel weer vrij onzuiver en je bent sloom, maar anders wordt het te makkelijk.
     
  20. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Van wat ik er van heb gespeeld(PU GamePlay) vond ik een erg leuk spel.
    Het had een goede besturing, mooie wapens, goede graphics en een overall mooie sfeer. Ook waren de levels die ik heb gespeeld heel afwisselend.
    Dit zou voor mij het spel zijn om een PS 2 te halen.
    De enige minpunten die ik zo snel kon ontdekken waren dat de wapens niet echt lekker schoten(beetje vreemd) en dat de A.I. nog een heel stuk moet worden opgeschroefd.
     

Deel Deze Pagina