DUh dat dat lagt, het vreet veel meer bandbreedte omdat het er vanuit gaat dat je een netwerk hebt e dus (bijna) onbeperkte bandbreedte gebruiken kan.
Wat kunnen beta testers ons nou vertellen? Hoe leuk het wel niet is, en dat het praten door die communicator super cool is? Ohja, en het lagged ook bijna niet. En als je meer gedetaileerde speel ervaringen wilt lezen ga je toch gewoon naar één van de Amerikaanse fora ofzo? Zo'n contract is gewoon standaart, en hiermee lijkt het beta testen nog een beetje ergens op inplaats van dat het enkel pure fun is.
Zo is dat. Stel dus geen vragen meer over de beta's, want die zijn toch niet interessant. In de US forums vind je alle informatie die je wilt hebben.
blabla US forums blabla. Tuurlijk kan je daarop kijken en dat doen we vast ook allemaal, maar het feit blijft dat Europa niet de US is, en het hier anders kan zijn (minder snel, connect problemen weetikveel). Snappelez vouz? Seeing = believing. Wij zijn nuchtere Hollanders en Amerikanen blijven "Bigger Better Best" Amerikanen.. dus we moeten gewoon nog even wachten om zelf te oordelen, want jullie mogen niks zeggen
Dan lul je hier de zooi toch vol over xbox live en als ze dan zeggen dat je erover gepraat hebt zegt je gewoon "nee deze ervaringen heb ik in amerika opgedaan" en wat dan dan kunnen hun er toch niks tegen doen???
We hadden het toch niet over Xbox-live maar over de beta-testers? Ach, ik zie het vanzelf wel ben wel benieuwd hoe de officiele launch en eerste dagen van Xbox-live gaan verlopen, wat dat betreft blijf ik nog wel met een aantal vragen zitten.