1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] betalen voor fileplanet

Discussie in 'Games' gestart door Intraxz, 19 jun 2007.

  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil gaan betalen voor fileplanet. (het is beta tijd)
    ik heb alleen geen creditcard, dus wil ik het doen via paypal. als ik vervolgens via fileplanet naar paypal ga, dan krijg ik alleen de optie om een creditcard toe te voegen en daarmee te betalen. is er ook een manier dat ik geen creditcard nodig heb?
     
  2. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Vast wel, toch? Bij paypal stort je eerst geld op je paypal rekening (kan 3-4 dagen duren) en dan kun je het geld via paypal overmaken naar Fileplanet dacht ik zo.
     
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat ook niet via paypal als je geen creditcard hebt. bij paypal via fileplanet vragen ze ook om een creditcard.
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Paypal werkt alleen met credit card. Om geld te zetten op een paypal account heb je een credit card nodig, een andere manier is er niet.
     
  5. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees maar eens goed, er staat toch echt internetbankieren bij hoor :) Heb het weleens gebruikt dus ik kan het weten. Maarre, !ntrax, your guess is as good as mine..
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Zoals hierboven staat kan je het ook via overboeken met internetbankieren doen :)
     
  7. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik inderdaad ook gedaan toen ik bij play-asia bestelde, gewoon met internetbankieren naar je paypal overmaken
     

Deel Deze Pagina