Als dat zo is zou ik het een naaistreek vinden. Ze denken dat ze als ze Halo2 release dat we ook gelijk willen betalen voor MSN ??? Geniet maar van je vriendinnetje dan he, zolang het nog kan.
Betekent wel dat msn 7 snel wordt uitgebracht. Wat vinden jullie trouwens van de beta? Ik vond die winks echt super irri maar de rest was best ok
brooodjee aaaappp!! Is volgens mij vorig jaar ook een thread over geweest. Was toen niks van waar, zal nu ook wel niet zo zijn _0/.
hopelijk heb je gelijk, blokkie15 Betalen voor bepaalde functies zou 'k zckr rot vinden (oa cam) En anders een patch he
Ik denk dat het Microsoft niet veel zal schelen als bijna alle mensen msn 7 dan niet meer zullen gebruiken..want vroeger hadden ze er toch geen winst aan... En er zullen wel een paar mensen zijn die er geld voor zullen geven en dat is dan gewoon mooi meegenomen voor microsof..
Maar ze moeten dan niet proberen extreem anders te zijn dan msn messenger.... iedereen is nu zo erg aan msn gewent, dat als zij het anders doen het denk ik heel anders "aanvoelt". Dus van mij mogen ze msn als het ware gewoon kopieren en heel erg updaten enzo...(zonder reclame, zou wel aardig zijn, integrated gmail account enz enz) GO GO GOOGLE!!!
Aghja, ik doe meestal het skinninggedeelte en soms het patch gedeelte maar als het komt op betalen gratis maken daar ken ik genoeg gasten die dat vast kennen, maar het is nog een raadsel of je dat uberhaubt in MSN kan veranderen. Nou niet echt, de publieke BETA die wordt pas in december gehouden en waarschijnlijk wordt MSN Messenger 7 dan ergens gereleased in februari. __________________________________________________ Maar hier ff een samenvatting van hoe het nou zit... Is het waar gaat Microsoft geld vragen voor MSN Messenger? Er gaan inderdaad geruchten dat je moet betalen, of Microsoft ermee doorgaat, is nog niet bekend, maar uit bronnen lijkt het er wel veel op. Als je zou moeten betalen, waar zou je dan voor moeten betalen? Nou ten eerste Blue Mountain, die verkoopt emoticons, displays, backgrounds (zijn ook in pakketten verkrijgbaar), maar er zijn ook gelukkig wat gratis spullen. Ook wordt er geld gevraagd voor Video Conversation, dat houd in, je gebruikt de webcam en audion met hoge resolutie en als je wilt kan je zelfs fullscreen webcammen! Maar waarom zouden wij jou moeten geloven? Heb je bewijs? Ja, ik heb bewijs, ik heb wat screens gemaakt van waar duidelijk wordt aangegeven dat je moet betalen, zie hier: [PLAATJE]http://www.nu-verdienen.nl/uploader/image/creaticons.png[/PLAATJE] Voor mensen die geen MSN Messenger 7 hebben en willen toch een kijkje nemen naar die emoticons, displays en backgrounds zie deze link: http://www1.us.bmamessenger.com/ Greetz Martini
Aghja zoveel maakt het ook weer niet uit, je kan gewoon webcammen, zoals je altijd doet datgene waar je nu moet voor betalen is ook nieuw, is waarschijnlijk gewoon of mensen het uberhaubt gaan gebruiken. Trouwens ik vind het maar een slechte zet van MSN Messenger om geld te vragen voor emoticons, displays, backgrounds er zijn genoeg mensen die skills hebben om er zelf een te maken en die mensen zonder skills halen ze gewoon gratis van internet, dus in principe lijdt MSN alleen maar aan verlies! Greetz Martini
Gebeurd denk ik niet er zal hoogstens een soort Messenger plus komen net als bij Hotmail.(hoop ik) M$ heeft echt zijn best gedaan om ICQ uit de markt te werken. En dat is ze mede gelukt doordat ze gratis waren... Als ik moet gaan betalen ga ik gewoon ICQ gebruiken