Ik begrijp je standpunt idd, maar ik blijf het anders zien. Ik zie het alsof ze een spel hebben gemaakt, maar dat kiezen ze wat maps/levels/auto's uit, waarvan ze zeggen; laten we daar nog maar een een lock opzetten, en daar moeten wij dan extra voor betalen. Het is idd echt hoe je er naar kijkt. Het is niet voor niets dat we er met zo'n omweg achter moeten komen dat de betaalde content al op de DVD staat; als het niet zo vreemd geweest was, zou dit gewoon door de publisher/developer zelf toegegeven worden, zonder dat ze eerst beschuldigd moeten worden.
En idd het kan zijn dat die dowloadeble content ook uit het spel is gelaten om later op marketplace gezet te worden; als dit zo is, is dat net zo'n schande naar mijn idee.
Kijk ik weet dat het duurder (2x zo duur) is geworden om spellen te maken, maar als dit een manier is om het terug te verdienen, is het wel een erg grote en laffe omweg.
Maar je merkt dus wel dat ik niet van mijn standpunt af te slaan ben
Hoewel ik zeker wel kan begrijpen hoe jij, en andere erover denken.:b:
Ik vind dit toch wel iets anders. Het is idd waar dat je eigenlijk de full game dowload, maar als je de trial game dowload, dan weet je dat je niet alles zal kunnen spelen totdat je je punten hebt ingeleverd;dat is van te voren bekend. En dat is nou het achterbakse van content op een DVD zetten, maar het de gebruiker niet laten weten en hem/haar laten denken dat het gloednieuwe online content is.
Laatst bewerkt: 29 dec 2006