futuremax heeft wel Xbox games, denk je dat ik een beetje in het rond loop te ouwehoerenofzo..........sjezus
www.nedgame.nl www.dimplus.nl (www.dimensionplus.nl) deze heb ik al verschillende malen gebruikt, beide goede service en snelle levering
www.bartsmit.com als je hem doordeweeks besteld heb je hem meestal een dag later en met maar 2,5 rembours
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je een spel binnenkrijgt als je het bij www.play.com besteld? En bij www.gcshop.nl?
Laat dimension maar links liggen. Damn wat een amateurs. Daar bestel ik nooit meer iets. Ik kreeg niet eens een bevestiging. Ze konden ook niks controleren. Ik nog een keer gebeld. Oh ja, het is allemaal in orde. Toevallig ligt uw bestelling hier voor mij. Stelletje amateurs daar. Wie weet een echte goede site. Het liefst, een Engelse met betaling via cc. Dan heb ik het spel iig op tijd, toch?
Bij play ongeveer 2 weken (heb zelfs 3 meegemaakt), bij GCshop ligt het aan je bank. Ik zit bij Rabo en heb vaak de game de 3e dag binnen. Ook weleens 5 meegemaakt.