1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond Good and Evil Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Guppedokter, 9 feb 2004.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Als hij boven je verschijnt kan je ook ervoor kiezen om weg te rollen, hij verschijnt dan direct naast je waardoor je hem weer kan slaan

2. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    kheb ff een vraagje: in the slaughterhause moet je 3 foto's maken, ik heb er een gemaakt in de east wing, waar zo van die robots in die glazen potten zitten. 1 in de north wing, van die mensen die in die kisten worden vervoerd. maar waar moet je die 3e maken, op je map zie je wel die 3 vakken, 1 is er nog blauw. kan iemand me helpen??:{ :'-( |:-

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Das alweer een tijdje geleden :eek:

Ik dacht dat je daar een foto moest maken van een bewaker zonder helm op. Waar ie zit kan ik zo niet uitleggen, wel ben je er al langs geweest of kom je er nog langs. Je sneakt een keer onder een raam door waar je hem ziet staan. Daarna loop je met een boog om hem heen en kan je een foto maken.

4. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Van die bewaker zonder helm moest je tog een foto van maken in de factory???>>dat heb ik dus al gedaan:{

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    :eek:

Lees de thread eens door.. Het antwoord is pas een paar keer voorbij gekomen.
    Ik vergiste me tussen factory & slaughterhouse. Lang geleden dat ik het spel heb gespeeld.

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Je hebt 3 ruimtes. Bij eentje moet je de waterval op, er ligt ook een sorrt van geraamte bij. Dan heb je nog een stuk met allemaal mijnen, en je hebt er er 1 bij de bewakingskamer.

7. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    bij de bewakings kamer?? kj, daar ff checken>>tnx rutger:)

8. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook vast in het slachthuis, ik heb de 2e en 3e foto al gemaakt, maar ik kan steeds niet langs een plek komen met 4 Alpha Secties en 2 laserkoepels. Dubbel H is er niet bij want hij paste niet onder een buis door ofzo...

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    waar ben je er in gegaan? En hoeveel ruimtes heb je ongeveer al gehad? Hoe ziet de ruimte eruit?

10. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij de binnenste grachten vaart, kom je een soort skelet van een groot beest tegen, als je daar op gaat dan kan je daar aanleggen en dan moet je ergens tussen door (iets met een buis), zodat dubbel H niet mee kan en dan kom je in een ruimte waar je een paars geval tegen zo'n elektrisch handje aan moet schieten zodat er een Alpha Sectie dood gaat doordat het ding waar hij op staat naar jou toe komt, dan steek je op dat ding over en dan ben je in een ruimte met rook op de vloer en kan ik niet langs die vier Alpha Secties, maar vooral de 2 laser koepels zijn vervelend, want als het alarm af gaat en je bent in het zocht van zo'n ding, dan schiet dat ding zo'n laser af en ben je in een keer dood.

dat was een lange zin...

11. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    als je in de bewakingslamer bent, kun je ook zo'n trollykamer8) in. dan kom je op e.g.m. in zo'n kamertje, loop je zo'n bergje af en is er zo'n stroom ding waardoor je niet langskunt. daarachter zit zo'n robotvijand. nu is me vraag: hoe kom ik daar??((((ik heb trouwens nog altijd die 3e foto niet, kheb die in de east- en north-wing wel))

12. louis2

louis2 Die Hard Xbox-Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand die PoPgamer es helpen, want hij komt egt niet verder en dat is zonde bij zo'n goed spel ;)

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Je bent dus nog bij het rook. In dit stuk is timing heel belangrijk. Als je het goed doet, hoef je geen enkele guard uit te schakelen. Probeer goed te kijken naar welke kant ze kijken, en als ze weg kijken, ga dan steeds een stukje verder, in de rook uiteraard. In de rook ben je immers onzichtbaar voor die robots. En waarneer de robots je niet ziet, doen die laserkoepels ook niks. Blijf wel gebukt, anders zijn ze je. Als je over een richel moet, probeer een koprol als hij naar de andere kant kijkt.

De andere foto is idd hier achter te vinden. Echter, ik zat hier eerst ook vast. Hier kun je namelijk niks doen. Je zult weer terug moeten lopen naar de bewakingskamer. Daar moet je ergens op springen. Om het een beetje spannend te houden, vertel ik de rest in een spoiler, kun je het wel lezen als je dat wilt, maar als je het niet wilt weten, heb je iig al de belangrijkste tip gehad en kun je zelf zoeken, is wel zo leuk.

Je moet op een sorrt van ijzeren ding springen aan de kant van het grote hek. Vanaf daar moet je zorgen dat je op een zijkant van het hek komt te staan. Laat Double H dan op de knop drukken, zodat het hek omhoog gaat. Spring dan over naar het volgende platform, en je komt in de kamer waar je wilde zijn, en waar je op weg bent naar je 3e foto.

Ik hoop dat jullie het snappen na deze uitleg, anders moet je het ff posten. Veel suc6 verder en geniet van dit mooie spel:)

Laatst bewerkt: 29 apr 2004
  14. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    tnx rutger, dit is egt heel duidelijk. :cool: :D kan'k eindelijk weer verder _O_

15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nu naar de slaughterhouse maar daarvoor heb ik eerst zo'n jumpkit nodig maar ik heb nog maar 10 pearls (5 te weinig dus), er schijnt een persoon met een nogal op-een-chinees-lijkende naam een pearl detector te verkopen.ik weet alleen niet waar ik hem kan vinden.

hellup?

16. ruud87

ruud87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het voetgangersdistrict heeft hij ergens een winkel zitten geloof ik.

17. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    maak je ook foto's van dieren?
    elke keer als je een filmrolletje vol hebt met foto's van dieren krijg je een pearl erbij

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    die chinees is een oude chinees met een grijs snorretje, genaamd Ming-Tzu. Hij zit idd in het voetgangersgebied. Ik ga er vanuit dat je weet waar de Akuda Bar zit. Als je door uit loopt, en je kijkt naar rechts, dan zie je daar een plein. Je moet naar dat plein lopen (eerste weg rechts). Daar zit een kraampje dat een parel verkoopt en de winkel van Ming-Tzu is er ook te vinden. Die verkoopt volgens mij 2 parels.
    Als je dan nog te weinig parels hebt, moet je anders een paar races halen of de pulndergrotten uitspelen, die aan eht water liggen.

19. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx!

20. (EXG)LINK

(EXG)LINK ?

Leuk Bevonden:
    1
    hoe versla je de eindbaas???

Ik ben nu bij de eindbaas en ik heb m al zowver verslagen dat je op een klein eilandje met hem staat en dat hij telkens rechts links en voor je verschijnt, maar kan iemand mij zeggen hoe je m dood krijgt???? alvast bedankt :)

Deel Deze Pagina