Je bent dus nog bij het rook. In dit stuk is timing heel belangrijk. Als je het goed doet, hoef je geen enkele guard uit te schakelen. Probeer goed te kijken naar welke kant ze kijken, en als ze weg kijken, ga dan steeds een stukje verder, in de rook uiteraard. In de rook ben je immers onzichtbaar voor die robots. En waarneer de robots je niet ziet, doen die laserkoepels ook niks. Blijf wel gebukt, anders zijn ze je. Als je over een richel moet, probeer een koprol als hij naar de andere kant kijkt.
De andere foto is idd hier achter te vinden. Echter, ik zat hier eerst ook vast. Hier kun je namelijk niks doen. Je zult weer terug moeten lopen naar de bewakingskamer. Daar moet je ergens op springen. Om het een beetje spannend te houden, vertel ik de rest in een spoiler, kun je het wel lezen als je dat wilt, maar als je het niet wilt weten, heb je iig al de belangrijkste tip gehad en kun je zelf zoeken, is wel zo leuk.
Je moet op een sorrt van ijzeren ding springen aan de kant van het grote hek. Vanaf daar moet je zorgen dat je op een zijkant van het hek komt te staan. Laat Double H dan op de knop drukken, zodat het hek omhoog gaat. Spring dan over naar het volgende platform, en je komt in de kamer waar je wilde zijn, en waar je op weg bent naar je 3e foto.
Ik hoop dat jullie het snappen na deze uitleg, anders moet je het ff posten. Veel suc6 verder en geniet van dit mooie spel
Laatst bewerkt: 29 apr 2004