Beyond Good and Evil Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Guppedokter, 9 feb 2004.

  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Daar zit ik ook nog steeds vast, echt een super irritant stuk. Ik heb geen idee hoe hem te verslaan, maar ik denk ik dat het een kwestie is van heel veel proberen en je moet weten waar hoe komt. Moet je trouwens al met de controls andersom of niet?
     
  2. (EXG)LINK

    (EXG)LINK ?

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat heb ik nou ook. Ik weet wel dat als hij boven je hangt dat je zo`n soort backflip moet doen en dat je m dan raakt, daan komt hij van voren (waar je hem gwoon kan rake) enals ie dan weer boven je hangt lukt het me net niet om hem dan te verslaan, want dan m0oet je die soort backflip weer doen en dan mislukt ie me, best mooie site heb je _O_
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2004
  3. (EXG)LINK

    (EXG)LINK ?

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    1
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! ik heb m uit... puur mzzl volgens mij. Ik zat er ff flink op te kuren en opeens had ik hem.
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit vast in the factory. Op een gegeven moment staat Double H voor allemaal vuur en kan hij er dus niet door. Ik sta dan aan de overkant maar kan niet aan zijn kant komen, omdat daar van die rode beveiligingsstralen zijn. Hoe kom ik voorbij die rode stralen?!

    Op die verdieping moet je volgens mij ook 2 foto's nemen. Eentje heb ik er al genomen, dat was een foto van een scherm waarop het geraamte van een dier o.i.d. te zien was. De andere heb ik nog niet en als ik op m'n plattegrond kijk, staat er volgens mij tussen haakjes bij dat ik die moet nemen voordat Pey'j gevangen wordt genomen. Maar dat laatste is al gebeurd voordat ik ook maar 1 foto had genomen....betekend dit dat ik overnieuw moet beginnen?!

    Help plz :'-(
     
  5. (EXG)LINK

    (EXG)LINK ?

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is heb je dan al dat armbandje om van die schijfjes mee te schieten. Je moet dan volgens mij op zon schakelaar schieten en dubbel H op een knop laten drukken door op de B-knop de drukken. Als het goed is maakt ie nu de deur open voor je. Het is alwer lang geleden en ik had daar geen savegame meer dus als het niet klopt wat ik zeg verbeter me dan ff. Ik hoop dat je dit helpt :)

    En je laatste vraag dat gedeelte weet ik jmmrgenoeg niet meer.
     
  6. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    die tweede foto die je moet nemen is volgens mij van zo'n gastje zonder helm op, maar double H zegt het je vanzelf wanneer je die foto moet nemen..
     
  7. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit vast bij de "slaughterhouse" daar kom je op een gegeven moment via zo'n weg naar beneden. Daar vliegt dan zo'n ding rond die torpedo's op je afschiet als je in de buurt komt. Dan ga je die grot in, dan kan je aanmeren, maar dan kom je bij een deur, die krijg ik niet open... Hoe moet ik daar verder?
     
  8. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij helpen? Aangezien geen reactie na een paar dagen kick ik dus bij deze.
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Je moet tegen de rand aanduwen. Er zit een kleine spleet in, ga daar instaan en duw de deur dan naar de zijkant open. Dan kun je je hovercraft pakken en naar binnen.
     
  10. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het spel voor mijn examens begonnen gehaald, maar niet zoveel kunnen spelen, maar ik ben toch best een eindje.

    Ik ben nu in die fabriek en vecht nu tegen die Reaper, zo'n vervelend groen monster en kon hem niet verslaan, maar ik heb hier al gelezen hoe het wel kan. Maar moet je dat beest ook op de foto zetten? Mij lukt dat niet, want dat word ik zo geraakt.

    Zijn er nog meer races dan die 2 in het hoofdkanaal, want die waren best leuk.

    Ik zit nu op 6 hartjes en Pey'j op 3. Heb ik met 6 hartjes voldoende om die reaper te verslaan, of heb ik er meer nodig.
     
  11. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    In principe hoef je van de Reaper geen kiekje te schieten maar hij levert wel veel geld op, zoals alle zeldzame beestjes doen.
    Ik had er een foto van gemaakt toen ie op de brug stond en niet boven aan de rand. Beetje afstand nemen, snel de camera pakken en inzoomen. Werdt volgens mij wel 1 keer geraakt maar dat had ik er wel voor over. Het verslaan van de Reaper kostte mij geen hartjes, je kan hem weglokken van een plaats door naar hem toe te rennen. Als ie op de brug staat kan je op hem schieten (hij blokt wel wat schoten, zit beetje schematisch in elkaar maar is makelijk te doen).

    Later in het spel komen er nog meer races, die vind je vanzelf wel. Daar kan je nu nog niet komen :p
     
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    De Reaper kun je ook gewoon fotograferen nadat je hem verslagen hebt. Hij valt dan in het water en later kun je daar dan weer naar toe om de pearl op te halen en dan kun je ook gelijk z'n ronddrijvend lijk fotograferen. :)
     
  13. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Tnx, dan ga ik die groene mafkees vandaag of morgen uit de weg ruimen
     
  14. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zit vast in die fabriek ik heb die fot van die barcode gemaakt en toen ben ik naar binne gegaan maar hoe schakel ik die stroom palen uit:?
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Kan je mischien wat beter uitleggen? Hoe ziet het een beetje eruit mischien kan ik helpen.
     
  16. (EXG)LINK

    (EXG)LINK ?

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    1
    how foutje :eek:
     
  17. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    laat maar ik bne r al uit ik heb nu heel de fabriek al uitgespeeld:9
     
  18. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Dan ben je nu op 25% :)
     
  19. (EXG)LINK

    (EXG)LINK ?

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    1
  20. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb uitgevonden hoe je een parel kan vinden in de Akuda Bar:

    Als je de bar binnen gaat, zie je Rufus met iemand aan een tafeltje zitten met een papier voor zich met een code erop. Als je te dichtbij komt legt hij zijn hand erop en kan je het niet helemaal zien, maar als je voldoende afstand neem en je camera pakt kan je de code zien. Onthoud de code en ga de trap op naar het 2e kamertje (links van de kamer van het IRIS netwerk) en voer de code in. Je ziet een kast staan en daarin ligt de parel van Rufus.
     

Deel Deze Pagina