1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond Good and Evil Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Guppedokter, 9 feb 2004.

  1. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    De fuse pakken. Duh! :+ Haha deze zit waarschijnlijk op dezelfde plek als waar je de eerste hebt gepakt alleen was die je toen niet opgevallen. Dus de meest linkse gang in van zegmaar de mainhall, tussen de slingerende stroomdraden door, de deur daar door en die kamer in. Daar zit als het goed is aan de achterkant van dat cilindervormige ding de fuse die je zoekt. Kijk uit voor die vijanden, maar ze zijn easy. Succes! Iemand al een idee hoe ik verder kom?
     
  2. Wall_e

    Wall_e Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Had em over het hoofd gezien idd, bedankt! :D
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Er zit in de gang terug een switch die je kan overhalen. Dat opent een nieuw gebied
     
  4. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    De enige switch die ik kan vinden is aan de overkant maar die zorgt er alleen voor dat het platform naar me toe komt. Veel heb ik er niet aan, want ik kom die gang niet in. De lasers zitten daar nog voor!
     
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Er was toch daar een bad guy? Hij loopte eerst op het platform. Als hij derop is moet je die switch overhalen en dan komt de bad guy naar je toe door de lasers en is hij dood en de laser is dood. Als we over hetzelfde hebben natuurlijk.
     
  6. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ooohh wacht ff, nu snap ik waar je zit. je moet gewoon op dat platform gaan staan en jezelf naar de overkant brengen door weer op die switch te schieten. Dan moeten die rode beams vanzelf uitgaan! En anders heb je een bug. :'-(
     
  7. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij de eindbaas, maar kan je die wel gewoon verslaan? eerst mep je wat van die varkentjes naar z'n kop en dan gaat er zo'n geval met 3 ogen ofzo om je heen vliegen en ik sla hem wel 50x voor z'n kop maar hij wil maar niet dood... ik heb zelf 14 hartjes ongeveer en 7 K-bubs en nog lukt t niet.... :confused: Hee en hoe doe je zo'n backflip trouwens?
     
  8. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Gewoon blijven doormeppen, hij gaat vanzelf dood. Backflip is gewoon rollen, maar dan knuppel naar achter duwen
     
  9. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees dat ik een bug heb... :'-(
     
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Misschien kan je een eerdere savegame loaden?
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Je moet jezelf toch gewoon naar de overkant schieten en dan over die stralen hee/onder die stralen door gaan?
     
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja dat zou ook kunnen
     
  13. Dolce

    Dolce Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vragagje, bij min zhu shop ofzo kan je een Super-Attack Strengthened item kopen. kan je die eenmalig gebruiken om je super attack te versterken? of is dat oneindig?
     
  14. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kun je oneindig gebruiken ja.
    Je maakt er gebruik van door je staf "op te laden" (A inhouden), vervolgens los te laten en een aantal keer A achter elkaar in te drukken (terwijl je in de lucht zweeft). Zeer effectief tegen meerdere vijanden tegelijkertijd, op robots en Alpha-Secties na.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb nu mijn eertse 10 dier-foto's gemaakt, en heb een nieuwe zoomlens gekregen. Maar nu zit ik vast ! Wat moet ik doen ?!
     
  16. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Hangt ervan af wat je al gedaan hebt. Ik denk dat je nu naar Black Isle moet. Daar moet je dan door een aantal kamers werken en twee beestjes fotograferen. Maar voortaan als je niet weet wat je moet doen moet je ff op je map kijken. Daar staan uitroeptekentjes op de plek waar je iets moet doen..

    Heb em btw net uitgespeeld. Die eindbaas is eigenlijk doodsimpel. Het enige irritante is wanneer hij boven je hangt..
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja dat zal best, maar waar moet ik heenlopen !?
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Speel je hem nou in het Nederlands of niet Mike? Je moet ergens die switch indrukken ofzo. Bel anders maar ff als je er nog steeds neit uitkomt...
     
  19. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet nu 2 codes invoeren voor die beluga maar er staan er al 2 rood bij die letters maar er werkt er maar 1 bij die bovenste. Hoe kom ik aan die code voor de onderste console?
     
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    beluga is dat de spaceshuttle?
     

Deel Deze Pagina