1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond Good and Evil Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Guppedokter, 9 feb 2004.

  1. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Beide codes staan op de zolen van Pey's schoenen. 1 code moet je invoeren in de vuurtoren, bij de badkamer in de buurt hangt een schilderij/ontwerptekening wat je aan de kant kan schuiven. De andere code moet je invoeren in de grot waar de hovercraft ligt, daar hangt een ontwerptekening aan de muur die je aan de kant kan schuiven.
     
  2. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry laat maar. Ik zie het al...
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2004
  3. mathieu

    mathieu Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik heb een vraagje. Momenteel zit ik vast op een plaats (ik denk fabriek) met van die irismannetjes met groen ademhalingssysteem op de rug! Ik weet dat je daar mot tegen schieten en slaan, maar zelf verlies ik daar veel hartjes aan. Op de plaats waar ik nu ben, sta ik in een ondergronds deel waar ik naar boven kan waar zeker 5 zulke wezens staan! heeft er iemand een tip! Is dat voldoende om vandaaruit te beginnen schieten of moet ik er echt naartoe gaan!

    Mercitjes
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Je kan ze ook gewoon met je stok kapot slaan. Je ziet wanneer hun gaan slaan en dan moet je gewoon op de knop drukken waarmee je een grote stap naar achteren gaat en dan moet jij aanvallen en dan sla je ze kapot. Maar kun je misschien iets meer uitleg geven over waar je bent.
     
  5. chief persia

    chief persia Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook gewoon om ze heen lopen want het is geloof ik niet echt de bedoeling dat je ze neerslaat. je kan beter om ze heen sluipen.

    nu heb ik nog een vraagie: ik heb die beluga schip gevonde maar nu moet ik weer van die fucking parels hebben om een ruimtemotor te kope. waar kan ik dat dan weer het beste doen???
     
  6. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Heb je je pearl detector al? Zo ja, kijk dan op je map en zie waar de locaties zijn van de pearls. Succes gegarandeerd :)
     
  7. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Tip: Ga met je Beluga naar de Vulkaan boven Black Isle zittie geloof ik.

    Geloof me, het loont ;)
     
  8. chief persia

    chief persia Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ja ik heb al die parels idd al gevonde bij die vulkaan.
    aleen nu zit ik vast bij die klote eindbaas... man.. als de tijd langzamer gaat en je knoppe zitten omgedraait ga je zo dood!
     
  9. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is niet zo moeilijk, gewoon een paar keer proberen. Mij lukte het de 3e keer. Het makkelijke eraan is dat hij elke keer hetzelfde patroon gebruikt. Alleen als ie boven je komt is vervelend. Dan moet je je staf opladen en dan pas slaan.
     
  10. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    ooooh dus zó moest het |:- ik heb m ontweken als ie boven me ging hangen, dan kwam hij vanzelf weer naast je.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ok ik zit nu weer vast :p...ik heb net pey's bevrijdt en nu moet ik 1 of andere vage foto maken van een priest en nog 1tje (weet de naam ff niet meer)...maar ik kan ze egt niet vinden.

    thnx _0/
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    kan niemand helpen...daar waar is vast zit is op de maan...
     
  13. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Je moet nadat je Pey's bevrijdt hebt door de deur(rechtdoor als je bij hem binnen komt) hier moet je langs sneaken (tegen de muur) vanaf daar ga je met de lift omhoog.Dan kom je op een groot platform en dan moet je ,als ik me niet vergis, rechtsaf.Daar moet je via de achterkant zo'n raar gebouwtje in waar vervolgens allemaal liften zijn,klopt?dan is het gewoon een kwestie van de goeie lifts pakken en je bent er!
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    die deur is dicht bij mij..of moet je een gangetje in ..?

    bedankt he Arno ;) ik zal strax wel ff kijken..
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Grappig, ik heb daar ook een tijdje vast gezeten. Je moet in die kamer blijven waar je Pey'j bevrijdt hebt. Achterin heb je een savepunt. Daarachter is een smal gangetje waar je door kan. Het is nauwelijks te zien maar het zit er wel. Daarna komt inderdaad het stuk met de liften, zo vet gedaan!
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    thnx ik zal nu ff kijken of ik verder kan :) Bedankt voor jullie hulp
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ik heb net 10 min geleden het spel uitgespeeld :D ik deed er 2 keer over om die eindbaas te verslaan :p

    heb ik nu ook wat unlocked ofso :confused:?
     
  18. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    nope...
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh lekker dan 8)Bonus --> The Making off...zit die optie er dan ook al bij voordat je hem uitspeeld dan..
     
  20. roytjuhxboxfan

    roytjuhxboxfan the best on the xbox

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    heej k heb nou soowat alles gedaan en nu moet k met dat voertuig naar de maan maar daar heb k een stabilisator voor nodig, maar k heb nog neit soowveel parels om hem te kopen, weten jullie of k oowk anders aan dat ding kan komen of anders heo k snel meer parels kan verzamelen (ik heb er 16 en k moet er 20)
    Ik heb al veel races gedaan en kan oowk sowat geen dieren meer foto graaferen

    HELP.....HELP
     

Deel Deze Pagina