Beyond Good and Evil Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Guppedokter, 9 feb 2004.

  1. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Bezoek wat caves
     
  2. roytjuhxboxfan

    roytjuhxboxfan the best on the xbox

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    caves? waar vind je die??
     
  3. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Overal en nergens, check de map (start), daar staan de pearls die je nog moet hebben.
     
  4. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je al in die vulkaan geweest? Daar liggen er een heleboel.
     
  5. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Hij kan nog niet vliegen :+
     
  6. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    O ja da's waar ook |:- Vergeten
     
  7. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Bezoek anders wat geheime lokaties van de vijand, die hebben ook veel pearls. je vindt ze hier en daar in de stad. Het zijn voordeuren die je eerst niet kon openen, maar geleidelijk door het spel kan je ze wel openen
     
  8. roytjuhxboxfan

    roytjuhxboxfan the best on the xbox

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    owkeej bedankt
     
  9. Rutiel

    Rutiel Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet die 2 codes invoeren voor die beluga. Die eerste boven in het lighthouse die pakte die wel. Nu sta ik beneden bij mn hoovercraft en moet je onder pey'j zn schoen kijken maar die 2e code die er staat die pakt ie niet.
     
  10. Victor

    Victor Guest

    Probeer de andere code dan die je al ingevoerd hebt.
     
  11. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Die 2e code...hoe zat dat ook alweer...ik geloof dat een 9 op een g leek en dat ik daardoor onwijs heb staan hannessen omdat ik continu dacht dat het een g was. Probeer dus cijfers ipv letters :)
     
  12. iiiiLLLLSSSSE

    iiiiLLLLSSSSE Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    allo allemaal ik zit ook met een probleem. Ik ben bij dat stukje war ik die 2 codes moet intikken achter de schilderij.Maar nu het probleem: 1 code heb ik in de vuurtoren gekregen dus die heb ik.Maar de ander waar vind ik die? het schilderij weet ik ,dat is vlakbij pey"s werkplaats maar welke code moet ik intikken? alvast bdankt!
     
  13. iiiiLLLLSSSSE

    iiiiLLLLSSSSE Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    oja hoe kom ik aan peys schoenen?ik heb ze bij me maar ik kan ze niet geven aan die kerel die bij me is.die zegt:hou jij ze maar...ik snap het niet meer!!
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Je moet ze in de vuurtoren later in het spel intikken. Maar dat geeft het spel wel aan.
     
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Die code staat onderaan de schoenen. Je moet dan in het menu gaan en dan die schoenen selecteren (waardoor hij groot in beeld komt). Je kan dan met je analoge stick die schoen ronddraaien en dan staat die code onderaan de schoen.
     
  16. iiiiLLLLSSSSE

    iiiiLLLLSSSSE Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    het spel geeft het niet vanzelf aan.En de code die ik eerst had ingetikt bij vuurtoren,is ongeldig bij de werkplaats van peys.En ik kan die schoenen echt niet te pakken krijgen en ze bekijken.!
    Het spel geeft het wel zelf aan bij de vuurtoren maar niet bij de werkplaats..Wat is toch die 2e code?Echt niet dezelfde als bij de vuurtoren.Help!!
     
  17. Victor

    Victor Guest

    Gewoon in je items menu zijn de schoen te pakken.
     
  18. iiiiLLLLSSSSE

    iiiiLLLLSSSSE Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    eemm dat lukt ook niet.Ik ben bij de items en dan pak ik de schoen,geef hem aan die dubbel h en die zegt:hou jij ze maar jij kan ze beter gebruiken!!Zie ik iets over het hoofd dan??ik weet het echt niet meer...
     
  19. Victor

    Victor Guest

    Je moet ze ook niet geven maar bekijken met de (zwarte volgens mij) knop en dan kun je met de rechterpook ze ronddraaien.
     
  20. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Je hebt 2 schoenen, op elke schoen staat een code. 1 voor de vuurtoren en 1 voor de grot.

    Kan ook zijn dat je een verkeerde letter invoert :eek: Ik heb best lang zitten staren op een 4 die een H ofzo moest zijn, of iets in die geest.
     

Deel Deze Pagina