Beyond Good and Evil Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Guppedokter, 9 feb 2004.

  1. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje tussendoor. weet iemand of er ook een deel 2 van dit spel uitkomt.
    ik vond deel 1 echt wel cool.
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Het hangt er vanaf. De sales waren in het begin niet echt goed, maar toen ze hun prijs dropten was dit een behoorlijk goed verkocht spel. De story zelf is in ieder geval nog niet klaar, zoals ook te zien valt in het eindfilmpje
     
  3. Victor

    Victor Guest

    Het komt er volgens mij wel aan.:confused:
     
  4. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Er is helaas nog niks bekend. Kijk anders ook hier
     
  5. iiiiLLLLSSSSE

    iiiiLLLLSSSSE Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    het is me gelukt moest idd de schoene draaien!! thanx klopt het dat je het spel niet kan uitspelen als je niet alle dieren en parels heb gepakt?ik ben nu op de maan kom ik dan nog wel terug?
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, volgens mij niet...
    met het terug komen volges mij hoefde je echtniet alle parels en bende te vinden hoor...
    Heb het al een tijd niet meer gespeeld namelijk
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  7. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Nee, je hoeft niet alles te hebben. Maar als je ze wel allemaal hebt krijg je een fotoboek en een extra spel. Maarre, dat spel is een van de meest frusterende games ever
     
  8. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nu naar race 3, maar ik weet niet hoe? moet ik daar pay'j zn beluga voor hebben???

    ik kon zn desk niet vinden waar die check ups op lagen:confused: en waar ligt dat ding precies
     
  9. Victor

    Victor Guest

    Heb je al die springdingen die je kan halen bij de Mammago's?
     
  10. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    nee??? hoeveel parels?


    edit:// k heb ze gevonden, maar k heb een parel te weinig:mad:
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2005
  11. Victor

    Victor Guest

    Heb je al speciale keys waarmee je speciale deuren kan openen of ben je al in die hal geweest waar van die dozen worden vervoert met al die bewakinglasers? Want daar is ook een parel te vinden.
     
  12. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat spring ding, dan moet je naar de slaughterhouse race en dan door z'n gat, verder ben k nog niet gegaan:)
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Je bent door iemand z'n gat gegaan maar je bent nog niet verdergegaan? How much further do you think you cán go???? 8)8):+
     
  14. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk leuk leuk:p :+

    in koppertje *)
     
  15. bordercollie

    bordercollie Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zover dat ik pey bevrijd heb ,de foto gemaakt heb vazn de alfasectiebaas met het monster .
    Het varkentje is verrezen en nu moet ik de foto verzenden via de zender .
    Ik geraak echter niet via de laatste kist vanop de beluga naar de overkant .
    Als de kist stilstaat geraak ik erop , maar actieer ik de handknop door er op te schieten , lukt het mij niet om op de kist te geraken die mij naar de overkant brengt .
    Wie helpt mij , kan jij mij helpen want ik lees dat jij dat spel uithebt gespeeld .
    Ik ben nu al dagen opniew bezig vanaf de schat van de vulkaan maar geraak steeds maar tot mijn probleem .
     
  16. bordercollie

    bordercollie Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Help mij eens met beyond good and evil

    Ben reeds zover geraakt dat ik pey's bevrijd heb in het klooster , de foto van het doommonster met de baas van de alfasecties getrokken heb ,Pey's is verrezen en nu moet ik de foto via de zender naar irris zenden maar ik geraak niet op de zender .
    Ik sta nu op de Beluga maar ik kan niet op de kist springen nadat ik op de knop voor start heb geschoten, wel lukt het mij als de kist stil staat, maar dan kan ik mijn handschoen niet gebruiken .
    Ik ben Bordercollie , alvast bedankt
     
  17. Victor

    Victor Guest

    Gewoon schieten, snel uit je zicht en dan erop springen. Heel makkelijk.
     
  18. bordercollie

    bordercollie Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Beyond good Evil

    Bedankt voor uw hulp , ik zal nog eens proberen te springen , maar ik sta misschien niet op de juste plaats daarboven op de Beluga ? ;)
     
  19. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    waar is uncle pey'j an bureau:confused:??? ik kna dat niet vinden:confused::confused::confused:
     
  20. Victor

    Victor Guest

    Je moet ongeveer bij de cabine van de Beluga staan.
     

Deel Deze Pagina