Sprog van Beluga door bordercollie Bedankt het is me vandaag gelukt en kan eindelijk verder in dit spel . Zo tot later BORDERCOLLIE
Als het monster naar boven gesprongen is, dan kan je een foto maken . Om dat groene monster te doden moet je hem naar de rand dwingen al slaant met jouw stik en dan wankeld hij en valt in de diepte . Om voor hem te komen moet je eerst on zijn oog schieten ,naar hem toe gaan en dan maar slaan tot hij wankeld . Succes Groetjes van Bordercollie _0/
Verslaan van Bigg boss in laaddok : Je moet hem verscheide keren als hij ligt vanazchter aanschieten en het bossje komt weer terug reecht , terug neerhalen en weer vanachteren aanschieten . Herhaal dit minstens 3 maal en hij is verslagen . Groetjes Bordercollie
misschien ben ik een noob maar ik zit al gelijk vast da vliegend robotje zegt dat hij een job heeft en die kan je downstairs vinde maar ik heb het nie kunne vinde help me please want het lijkt me een leuk spel en zou sonde zijn als ik nou al afhaak
Heb je al foto's gemaakt van beestjes? Ben je al bij Pey het varken geweest? Heb daarna samen met Pey een doos verschoven?
Je moet samen met Pey'j die generator verschuiven naar de hoovercraft. Die heeft dan weer energie. Ga naar de Mamago garage, praat met de neushoorn en als het moet koop iets met je parel. Vervolgens ga je door de stad naar het zwarte eiland om de opdracht te voltooien.
Dan sta je misschien aan de verkeerde kant, Je moet als het goed is de generator na het water toe duwen of der van af. Dan komt tie vanzelf vast te staan. Maar je moet volgens mij ook niet op B drukken.. Ik weet het niet zo goed meer, tijdje geleden alweer toen ik deze game speelde.
Je moet naar het water duwen. Dit doe je door gewoon ertegen aan te lopen. Dan begint Jade automatisch te duwen.
Hey, Op het einde met dat vliegen tegen die baas v.d Alpha Sections moet je zijn schip in als je die gast hebt verslagen. Als ik op A wil drukken om dat schip in te gaan kom ik in een soort van zwart gat. Ik kan niets meer, maar de muziek gaat wel door. Ben ik wat vergeten of is dit een Bug?
Dat vragen wij ons allemaal af. Helaas schijnt het commercieel geen geweldig succes te zijn geweest, dus het is maar net de vraag of ze een vervolg willen maken.
Help!!! Klinkt misschien raar maar voor mij 1e keer dat ik op mijn oude xbox een platform spel speel. Nu ben ik volgens mij best een eind gekomen maar ik weet het echt niet meer. Ik ben bij de slachthuisrace de geheime doorgang doorgegaan. Nu ben ik in een plas water uitgekomen maar kan niet verder. Waar moet ik heen? Ik hoor doubleH telkens zeggen dat ik iets moet opblazen dmv de torpedo's maar weet niet hoe ik dat moet doen en wat ik doen moet opblazen. Heb wel grote rode robots (?) gezien waar ik niet meer omheen kan. Wat moet ik doen?