1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond Good and Evil Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Guppedokter, 9 feb 2004.

1. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die zit in de vuurtoren vlakbij die deur waarmee je naa boven kunt dus het dak op

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    en dan krijg je die vette droomsequentie :)

3. bordercollie

bordercollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sprog van Beluga door bordercollie

Bedankt het is me vandaag gelukt en kan eindelijk verder in dit spel .
    Zo tot later

BORDERCOLLIE :+

4. bordercollie

Leuk Bevonden:
    0
    Als het monster naar boven gesprongen is, dan kan je een foto maken .
    Om dat groene monster te doden moet je hem naar de rand dwingen al slaant met jouw stik en dan wankeld hij en valt in de diepte .
    Om voor hem te komen moet je eerst on zijn oog schieten ,naar hem toe gaan en dan maar slaan tot hij wankeld .
    Succes :9

Groetjes van Bordercollie _0/

5. bordercollie

Leuk Bevonden:
    0
    Verslaan van Bigg boss in laaddok : Je moet hem verscheide keren als hij ligt vanazchter aanschieten en het bossje komt weer terug reecht , terug neerhalen en weer vanachteren aanschieten . Herhaal dit minstens 3 maal en hij is verslagen . Groetjes Bordercollie

Laatst bewerkt: 3 feb 2005
  6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eeeh coltrui, tegen wie heb je het :confused:

7. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    misschien ben ik een noob maar ik zit al gelijk vast
    da vliegend robotje zegt dat hij een job heeft
    en die kan je downstairs vinde maar ik heb het nie kunne vinde
    help me please want het lijkt me een leuk spel en zou sonde zijn als ik nou al afhaak

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Heb je al foto's gemaakt van beestjes? Ben je al bij Pey het varken geweest? Heb daarna samen met Pey een doos verschoven?

9. Victor

Victor Guest

Je moet samen met Pey'j die generator verschuiven naar de hoovercraft. Die heeft dan weer energie. Ga naar de Mamago garage, praat met de neushoorn en als het moet koop iets met je parel. Vervolgens ga je door de stad naar het zwarte eiland om de opdracht te voltooien.:)

10. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    maar als ik bij die varke sta en ik druk op b dan gebeurd er niks

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je bedoelt bij die generator? Wanneer je zelf begint met duwen komt Pey'j je automatisch helpen.

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dan sta je misschien aan de verkeerde kant, Je moet als het goed is de generator na het water toe duwen of der van af. Dan komt tie vanzelf vast te staan. Maar je moet volgens mij ook niet op B drukken.. Ik weet het niet zo goed meer, tijdje geleden alweer toen ik deze game speelde.

13. Victor

Victor Guest

Je moet naar het water duwen. Dit doe je door gewoon ertegen aan te lopen. Dan begint Jade automatisch te duwen.

14. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Op het einde met dat vliegen tegen die baas v.d Alpha Sections moet je zijn schip in als je die gast hebt verslagen. Als ik op A wil drukken om dat schip in te gaan kom ik in een soort van zwart gat. Ik kan niets meer, maar de muziek gaat wel door. Ben ik wat vergeten of is dit een Bug?

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dat is denk ik een bug.

16. iiiiLLLLSSSSE

iiiiLLLLSSSSE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt er nog een deel 2 van dit spel uit??weet iemand dit?vind het nml errug leuk spel!!!

17. Victor

Victor Guest

Dat vragen wij ons allemaal af. Helaas schijnt het commercieel geen geweldig succes te zijn geweest, dus het is maar net de vraag of ze een vervolg willen maken.

18. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gamer.nl/nieuws/29709

19. Linette

Linette Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Help!!!

Klinkt misschien raar maar voor mij 1e keer dat ik op mijn oude xbox een platform spel speel. Nu ben ik volgens mij best een eind gekomen maar ik weet het echt niet meer. Ik ben bij de slachthuisrace de geheime doorgang doorgegaan. Nu ben ik in een plas water uitgekomen maar kan niet verder. Waar moet ik heen? Ik hoor doubleH telkens zeggen dat ik iets moet opblazen dmv de torpedo's maar weet niet hoe ik dat moet doen en wat ik doen moet opblazen. Heb wel grote rode robots (?) gezien waar ik niet meer omheen kan. Wat moet ik doen?

20. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    lolz, dikke kick :D

Deel Deze Pagina