1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond Good and Evil Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Guppedokter, 9 feb 2004.

  1. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    @GothicRulez
    Thanx, ik zal het proberen

    Verder moet ik nog een beestje die ik niet kan vinden, op black island in de mijn. Hij staat aangegeven bij zo'n kamer met twee buttons op de grond, in de kamer staat een vitrine waar je eten kunt kopen. Ik kan hem niet vinden, iemand?
     
  2. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nou vast, ik moet een "Werktuig" (Tang) vinden om zo;n hek open te maken voor het begin van de mijn als het goed is, maar ik kan geen kant meer op.
     
  3. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    wel hoor
    daar ergens in de buurt is zo'n mijnwagentje en daarnaast zit zo'n geel rond ding waar je aan moet draaien zodat je die grot in kan, daar moet je die tang kunnen vinden :)
     
  4. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Dat zijn die beestjes waar je het mannetje en vrouwtje tegelijk moet fotograveren, je moet ff in Black Isle rondlopen en wat monsters verslaan, na een tijdje kom je op een rond platform met gaten waar een blauwe gloed overheen hangt, daar ff met je camera rondkijken naar 2 klein beestjes, maak een foto als ze allebei omhoog kijken :)
     
  5. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt. _O_
     
  6. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet ik dat monster verslaan op zee om naar het vaste land te gaan in het begin ik ga er elke keer aan
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2004
  7. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Constant blijven ontwijken en proberen achter hem te komen dan op z'n staart knallen.
     
  8. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt
     
  9. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet ik de eindbaas bij de mijnen doden hij dood mij elke keer ben er al een paar uur mee bezig
    wie kan mij helpen alvast bedankt
     
  10. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    welke mijnen? als in grondstof mijnen
    of mijnen die boem doen
     
  11. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    volgens mij bedoel je die allereerste eindbaas bij Black Island toch? die waar je ook een foto van moest maken
    die is heel makkelijk te verslaan hoor
    je moet gewoon telkens als ie uit zo'n gat komt Pey'j het commando geven dat ie op z'n hoofd moet springen, zodat hij tijdelijk bewusteloos is.
    in die tijd moet je hem slaan, en soms vliegt ie ook over je heen terwijl hij vuur spuwt, dan moet je gewoon van hem weg rennen
     
  12. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt
    een ander vraagje hoe moet ik de codes in de computer aan brengen en hoe moet ik hoofdletters aanmaken en bijv het plusteken aanmaken als ik de code invoer dan pakt deze niet en kan ik weer opnieuw beginnen
    en waarom staan er codes onderaan je scherm als je gesaved hebt


    bedankt:'-(
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2004
  13. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    als je ergens een code moet invoeren moet je gewoon met je linkerstick draaien totdat je de goeie letter hebt en dan A om die te kiezen
    bij die codes hoef je geen + tekens of hoofdletters te gebruiken.
    die codes onderaan zijn om je rank te zien op internet
    http://darkroom.ubi.com/

    :)
     
  14. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt ik dacht dat je die in het spel van de computer moest inbrengen
     
  15. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik de 3e parel vinden ik nl al de 1e en de 2e maar weet niet waar de 3e parel is
    en waar kan ik een pas halen in de pedestian district ik zit nl vast in het spel


    bedankt
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2004
  16. ruud87

    ruud87 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste heb he helemaal niet alle parels nodig om het spel uit te spelen. Je hoeft ze dus niet op volgorde te pakken.
    De pas in het pedestrian district krijg je geloof ik van iemand van het IRIS network. Hiervoor maak je eerst een foto van het monster in de mijn. Hierna ga je naar de bar in het pedestrian district en je zorgt dat je je pas krijgt
     
  17. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    cheeta, het spel is veeeel makkelijker dan je denkt, als ik jou was zou ik gewoon wat beter luisteren naar wat er in filmpjes gezegd word, ook kan je op je Map kijken om te zien waar je naar toe moet (word aangegeven met een uitroepteken)
    en je hoeft idd niet perse alle parels te hebben om het spel uit te spelen :)
     
  18. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de info
     
  19. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit weer vast. ik zit nl in de fabriek en kan de eerste fuse niet vinden om de stroom uit te schakelen weet iemand waar deze ligt

    alvast bedankt
     
  20. ruud87

    ruud87 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo, ben je al bij de plek waar je de lift moet repareren?
     

Deel Deze Pagina