ja ik krijg de stroom niet uit en kan de sleutel niet vinden Ik ben links en rechts in die kamers geweest maar daar was ook niets vinden . bedankt
Dit is volgens mij je eerste adventure zeker. Als je een adventure speelt betekend dat je moet denken en zoeken. Dat is juist de lol van het spel. En dan te bedenken dat dit spel niet eens moeilijk is. Ik zou jou wel eens aan het werk willen zien met de Monkey Island reeks...:{
Ik ben nu al uren aan het dwalen in de fabriek, ik moet 3 foto's maken, maar kom maar op 1, die van de DomZ sarcofagen (ofzo) Maar als ik een faq lees staat er dat zei eerst die andere 2 hebben gevonden. Waar zijn die dan? Bij voorbaat dank
Voor foto twee moet je helemaal terug. Voordat je de foto van de sarcofagen ging maken, moest je door een gang met allemaal mijnen. Ergens in dit gebied is nog een ingang van de fabriek waar je de 2e foto kan maken. Je moet met je hovercraft ergens opspringen. Voor foto 3 moet je nog verder terug. Je moet naar de plek gaan waar je het hek omhoog moest doen. daar zit ergens een doorgang waar je samen met dubbel H moet zien te komen. Laat hem eerst de lasers kapot beuken, loop verder en volgens mij moest je nog een doos wegdrukken. Dan kun je verderop de derde foto maken. Ik hoop dat het duidelijk is
huh lol.. denk jij dat je 'm na die eerste fabriek al meteen hebt uitgespeeld? ik heb goed nieuws voor je.. dan heb je 'm nog niet uitgespeeld
Oh gelukkig, iedereen zegt dat de game mmaar rond de 10-15 uur duurt, en ik zit nu op 8 uur, dus ik dacht dat het niet al te lang meer duurde. Maar dat betekent dus nog meer game plezier
ik heb de fuse gevonden maar hoe kan ik de tweede pakken als ik de stroom uitzet en naar de tweede fuse loop springt de stroom net aan zodat ik deze niet kan pakken heeft iemand hier een oplossing voor bedankt
hoe kom ik over de rode stralen heen om in de secret passages te komen ik heb alles al geprobeerd maar helaas wie kan mij helpen alsvast bedankt
Daar moet je een speciale sleutel voor hebben. Misschien moet je de stemmen eens in "nederlands" zetten, misschien begrijp je dan beter wat je moet doen want nu zit je de hele tijd van die uitgekauwde vragen te stellen :{
Ik wist niet dat je kwaad werd da-Z- en het zijn geen uitgekauwde vragen en je hoeft ook niet van die rot opmerkingen te maken tegen mij als ik vast zit doe je dat trouwens tegen iedereen of alleen maar tegen mij sorry dan als ik iets vraag
>=[ @Da -Z-, laat mn vriendin met rust. ;p Maar daar is deze draad toch voor om te vragen of dat iemand je kan helpen omdat je vast zit?!? :{
Maar goed, volgens mij zit jij hier meer vragen te stellen om je post account op te krikken dan om goede vragen te stellen. JE vragen zijn gewoon te banaal voor woorden
da-z- ik niet meer vragen om mijn post account op te krikken want ik zit echt vast waarom zou ik mijn post acount op willen krikken geef mij dan eens een goede reden voor ik zou het niet weten
hoe kom ik nu in het slachthuis ik heb racetrack 3 genomen en kan niet over die rode stralen heen komen is er misschien een andere geheime ingang kan deze nl niet vinden en ik heb de gamafaqs al doorgelezen maar kom er niet aan uit alvast bedankt