1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond Good and Evil Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Guppedokter, 9 feb 2004.

  1. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    in the electrics room
     
  2. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik krijg de stroom niet uit en kan de sleutel niet vinden
    Ik ben links en rechts in die kamers geweest maar daar was ook niets vinden .


    bedankt
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2004
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Dit is volgens mij je eerste adventure zeker. Als je een adventure speelt betekend dat je moet denken en zoeken. Dat is juist de lol van het spel. En dan te bedenken dat dit spel niet eens moeilijk is. Ik zou jou wel eens aan het werk willen zien met de Monkey Island reeks...:{
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben nu al uren aan het dwalen in de fabriek, ik moet 3 foto's maken, maar kom maar op 1, die van de DomZ sarcofagen (ofzo) Maar als ik een faq lees staat er dat zei eerst die andere 2 hebben gevonden. Waar zijn die dan? Bij voorbaat dank _O_
     
  5. ruud87

    ruud87 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor foto twee moet je helemaal terug. Voordat je de foto van de sarcofagen ging maken, moest je door een gang met allemaal mijnen. Ergens in dit gebied is nog een ingang van de fabriek waar je de 2e foto kan maken. Je moet met je hovercraft ergens opspringen.
    Voor foto 3 moet je nog verder terug. Je moet naar de plek gaan waar je het hek omhoog moest doen. daar zit ergens een doorgang waar je samen met dubbel H moet zien te komen. Laat hem eerst de lasers kapot beuken, loop verder en volgens mij moest je nog een doos wegdrukken. Dan kun je verderop de derde foto maken.
    Ik hoop dat het duidelijk is
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ok, bedankt voor de hulp, ik zal het gaan proberen
     
  7. ruud87

    ruud87 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    geen dank
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben nu al bij de derde foto, dus het duurt niet heel lang meer voordat ik het uitgespeeld heb :confused:
     
  9. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    huh lol.. denk jij dat je 'm na die eerste fabriek al meteen hebt uitgespeeld?:+

    ik heb goed nieuws voor je.. dan heb je 'm nog niet uitgespeeld:cool:
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Oh gelukkig, iedereen zegt dat de game mmaar rond de 10-15 uur duurt, en ik zit nu op 8 uur, dus ik dacht dat het niet al te lang meer duurde. Maar dat betekent dus nog meer game plezier :)
     
  11. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de fuse gevonden maar hoe kan ik de tweede pakken als ik de stroom uitzet en naar de tweede fuse loop springt de stroom net aan zodat ik deze niet kan pakken

    heeft iemand hier een oplossing voor

    bedankt
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Je hebt een knop om te kunnen rennen. Druk die eens in zou ik zeggen...
     
  13. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom ik over de rode stralen heen om in de secret passages te komen
    ik heb alles al geprobeerd maar helaas
    wie kan mij helpen


    alsvast bedankt
     
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Daar moet je een speciale sleutel voor hebben. Misschien moet je de stemmen eens in "nederlands" zetten, misschien begrijp je dan beter wat je moet doen want nu zit je de hele tijd van die uitgekauwde vragen te stellen :{
     
  15. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat je kwaad werd da-Z-
    en het zijn geen uitgekauwde vragen en je hoeft ook niet van die rot opmerkingen te maken tegen mij als ik vast zit doe je dat trouwens tegen iedereen of alleen maar tegen mij
    sorry dan als ik iets vraag
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2004
  16. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    >=[

    @Da -Z-, laat mn vriendin met rust. ;p

    Maar daar is deze draad toch voor om te vragen of dat iemand je kan helpen omdat je vast zit?!? :{
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2004
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    8)

    Maar goed, volgens mij zit jij hier meer vragen te stellen om je post account op te krikken dan om goede vragen te stellen. JE vragen zijn gewoon te banaal voor woorden
     
  18. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    da-z- ik niet meer vragen om mijn post account op te krikken want ik zit echt vast
    waarom zou ik mijn post acount op willen krikken geef mij dan eens een goede reden voor ik zou het niet weten
     
  19. ruud87

    ruud87 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar www.gamefaqs.com, open een walktrough en al je vragen zijn beantwoord
     
  20. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom ik nu in het slachthuis ik heb racetrack 3 genomen en kan niet over die rode stralen heen komen is er misschien een andere geheime ingang kan deze nl niet vinden
    en ik heb de gamafaqs al doorgelezen maar kom er niet aan uit

    alvast bedankt
     

Deel Deze Pagina