1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond Good and Evil Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Guppedokter, 9 feb 2004.

  1. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, je moet over die rode stralen springen, het kan echt hoor :)
    je moet gewoon beetje timen wanneer je moet springen
     
  2. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van alles al geprobeerd om er over heen te komen ook met de boost maar het lukt niet
    iemand een idee

    alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2004
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Misschien moet je een jumping unit kopen bij Mammago's......?
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Zoals toet al zei: goed timen. Ik kwam er eerst ook niet langs, noob dat ik ben, maar je moet al je er ongever 5 m voor bent op x drukken om te springen.
    Ene... Da -Z-: Niet iedereen is zo goed als jij he, en het is een help thread
     
  5. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    ik weet het niet zeker maar volgens mij spring je ook íéts hoger als je de spring knop ingedrukt houd
    en je kan het beste recht op die stralen afgaan, dus niet proberen schuin eroverheen te gaan, maar dat is vanzelfsprekend8)
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2004
  6. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    @Rutger: blijkbaar heeft hij geen jumping unit, want hij vermeld nergens dat hij al kan jumpen...
    Dus help ik hem, zoals het hoort, in deze helpdraad.
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Eh hij moet wel een jumpkit hebben, anders kan hij ook niet bij race 3 en 4 komen, of hij moet een sterrenmotot hebben gekocht, maar dat kan volgerns mij nog niet
     
  8. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Nou perfect, en hij weet ook waar hij heen moet, dus moet hij maar oefenen. Word een beetje moe van al die open deuren. "ik weet waar ik heen moet maar ik heb geen zin om moeite doen blablabla". Zo'n beetje elk "nadenkstuk" uit het spel word hier behandeld terwijl iedere keer de oplossing overduidelijk is. Én, door iedere keer die vragen te stellen doe je de ervaring van het spel geweld aan en dat is zeer jammer te noemen, omdat het juist zo'n heerlijk spel is
     
  9. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    ik zou zelf geen plezier aan een spel beleven als ik bij elk stukje waar ik niet verder kan komen dat hier op het forum ga vragen, maar als iemand anders dat wel doet maakt me dat niet uit, ik probeer evengoed wel te beantwoorden, het gaat ten slotte niet van mijn spelplezier af:+
     
  10. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    Ik kom net uit die factory of zoiets om bewijzen te zoeken enzo dat ze in die tonnetjes zitten en worden gedaan in zon grote machine :eek:
    Marre dan heb ik et opgelost ga ik na buiten want ik heb de 3 foto's gaan al die schilden ineens weer omhoog en komt nog een keer zo'n slang naar beneden... Die heb ik afgemaakt. Ligt er een parel. Ik rij er overheen
    gebeurt nix beeld is helemaal gefocused op die parel met zon zwarte ding er omheen ik kei vaak schieten... NIX! alles is dicht?!
    dus ja wat NU?!:confused:
     
  11. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    Ik heb et al!
    Nu heb ik die baluga nodig.
    1 code had ik al ingevuld boven in die verwoeste toren maarre die 2e weet ik niet...
    Daarvoor heb ik die check up disc denk ik nodig maar ik kan die nergens vinden :confused:
     
  12. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    staat op de schoenen van Pey'j :)
     
  13. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    uhmm ja heb ze allebei geprobeerd daar onder bij mn haventje maar hij zegt incorrect :eek:
     
  14. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    heb et al dacht 2 8en:eek:
     
  15. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Zelf had ik daar ook veel moeite mee :mad: Wat ik heb gedaan is het Compas gepakt en dan op de laser lijnen afgegaan, dan komt je timing wat beter uit ;)
     
  16. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook vast, aan het begin van The Slaughterhouse, ben al langs al die mijnen en heb net m'n hovercraft aangelegd, maar dan komen er een paar van die monsters als in het begin van het spel, die kill je snel, maar dan weet ik nie meer waar ik heen moet, , ik kan niet dooe dor opening tussen die 2 deuren/muren(denk ik) en ik zou niet weten waar ik anders heen zou moeten
     
  17. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Volgens mij zit je op een stuk vast bij grote hekken? Je kan rechts van de hekken een kamer zien, daar richt je met je fototoestel en zoomt wat in, je ziet dan een knop waarop je kan schieten.

    Ik kan ook het verkeerde stuk voor me hebben, er zitten namelijk verschillende stukken met mijnen en hekken in The Slaughterhouse. Misschien dat je het iets duidelijker kunt beschrijven?
     
  18. enzopablo

    enzopablo I-love-Live

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe versla je de 1ste eindbaas ik krijg hem maar niet r.i.p
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    ik zit egt gefreakt vast
    ik moet 2 codes invoeren om een spaceship te krijgen genaamd de beluga
    1e code is goed dat is in een slaap kamer
    2e doet ie fout... en ik lees em goed op
    weet iemand de codes
    miss is er een fout in het spel van mij
     
  20. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    staat al eerder vermeld in dit topic

    staat op de onderkant van pey'j zijn schoenen, en als je dat al gedaan hebt en hij doet het nog steeds niet dan zie je misschien bijv een 8 voor een B aan
     

Deel Deze Pagina