1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond Good and Evil Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Guppedokter, 9 feb 2004.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    @enzopablo je moet a ingedrukt blijven houden zodat haar staf rood word dan loslaten dan kom je uit die prikkels
    dan gaat de eindbaas in prikkels dan gebruik je weer die aanval en dan sla je erop los etc
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    maar de 2e code is fout en staat gewoonj op pey''s schoenen
    wil iemand zeggen wat de 2 codes zijn miss doet ie t dan wel
    of waar je ze het in moet in voeren.
    1e op de slaap kamer
    2e toch in de hangar?
     
  3. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Het is als volgt... Als je gewoon de rest uitspeeld dan kom je uiteindlijk weer bij de ingang daar zitten twee gangen ga gang twee in (dus niet naar buiten) dan vindt je dat monster met de parel dus niet genoodzaakt meteen te doen!
     
  4. ruud87

    ruud87 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook problemen met die code, de laatste letter van de 2e code lijkt op een n maar is een w, ik denk dat het dan moet werken
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    THNX!!! IK GA HET NU PROBEREN!
    _O_
     
  6. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Probleem met de codes is dat je telkens bij een ander spel andere codes krijgt. De codes die ik heb gebruikt werken dus niet bij andere.

    Je moet de codes ook nog op de juiste plaats invoeren volgens mij, de code op de eerste schoen voerde ik in in de vuurtoren, de 2 code in de Hangar.
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, en je moet het gewoon op een paar manieren proberen. Want een W kan een M zijn, een 8 een B enz. Na een tijdje moet het lukken.
     
  8. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij a.u.b helpen ik zit vast in de slaughterhouse ik heb de eerste 2 foto's gemaakt ik ben nu opweg naar de derde observation point maar nu heb ik met HH een krat weggeschoven en dan kom ik in een kamer met zoon elektrisch irritant ding waar ik niet doorheen kom.
    Dan zegt HH dat we die robot van 8er aan moeten vallen maar hoe kom je daar dan ???
     
  9. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry al gevonden :p
     
  10. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    He Kilik, dan kan je mij wel ff helpen, zit nu ook in'The Slaughterhause en heb de eerste 2 foto's al, maar dan kom je weer bij Double H en dan weet ik echt niet meer wat ik moet doen
     
  11. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    De 3e foto gaan maken. Moet je met je hovercraft de waterval opspringen, waterval is daar waar ook die doelzoekende raketten worden losgelaten.
     
  12. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap dat ik de 3e foto moet gaan maken, maar welke waterval, zag wel een gat in de muur tegenover waar je uitkomt met je hovercraft van waar je nu zit, maar die is te hoog ome rin te komen
     
  13. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    De waterval zit zeg maar aan de achtekant van die stekel-mijnengang, daar kan je ook dat level binnen waar je de eerste foto had gemaakt. In dat stuk drijven allemaal kistjes en worden die doelzoekende raketten losgelaten. Aan de achterkant zit een redelijk smalle doorgang, daar zit de waterval :)
     
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Niet als aan de rechterkant van dat gat omhoogkomt. Je kan die heuvel echt op, gewoon ff je snelheid trigger ingedrukt houden en een beetje springen
     
  15. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    @Dioga: daar heb ik nog nie gekeken, ik zal het proberen, bedankt alvast
    @Da-Z: Nee dacht aan een andere plaats van recht tegenover als je die mijnengang weer uitgaat
     
  16. LemanRuss

    LemanRuss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in de Nutripills Factory, in de kamer met die tortured human en de Security Locker. Voor die Locker heb ik code 2 nodig, en volgens de Governor (code krijg je nadat je de foto van die human maakt) is die 27B6. Maar als ik die invul krijg ik Code Incorrect. Vreselijk irritant en ik weet echt niet wat ik fout doe. Iemand dit ook gehand?
     
  17. lord_abortion

    lord_abortion xbox groente

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij de missie op black island. Het lukt niet om een goede foto te maken van die twee beesten. Geeft de hele tijd ´too far´aan.....
     
  18. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je inzoomen, of dichterbij lopen
     
  19. lord_abortion

    lord_abortion xbox groente

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet dichterbij komen, en kan ook niet verder inzoomen, had ik misschien ergens eerst nog een betere lens vandaan moeten halen ofzo????
     
  20. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dan moet je eerst een rolletje vol schieten, dan krijg je de lens, en anders moet je ergens anders heenlopen waar je ze wel goed kan zien
     

Deel Deze Pagina