Beyond Good and Evil Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Guppedokter, 9 feb 2004.

  1. LemanRuss

    LemanRuss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die mij kan helpen?
     
  2. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je de code goed lezen, sommige letters lijken erg veel op elkaar
     
  3. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Hey,

    Ik ben nu in het voetgangers gebied, kennis gemaakt met dat IRIS gedoe... krijg ik zo'n sluitel voor het hele voetgangersgebied... maar als ik bij een deur kom zegt dei JAde dat ik een speciale sluitel moet hebben... hoe zit dit nou??
     
  4. LemanRuss

    LemanRuss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al 100 keer gedaan, blijft Incorrect Code. Snap er helemaal niets van, heb al talloze FAQs gechecked en ik doe echt niets verkeerd. Kan iemand Code 2, van de security locker dus, ff posten?
     
  5. lord_abortion

    lord_abortion xbox groente

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er al uit, moest nog een dier fotograferen, daarna kreeg ik een update voor mijn camera
     
  6. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Je hebt een kaart gekregen waarmee je die 2 Alpha-Section wachters voorbij kunt. Later in het spel krijg je nog 4 verschillende sleutels waarmee je deuren kunt openen, blauw driehoekje, paars vierkantje, enz.
    Tot nu toe is het enigste voordeel van je kaart dat je naar de winkel van die zeehond kan (ben z'n naam kwijt :confused: ).
     
  7. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Hoe graag ik ook wil, het spel maakt bij elke andere/nieuwe game random codes aan voor deuren enzo. De codes die ik heb werken alleen bij de Save die ik speel. Zelfs op m'n eigen Xbox werken bij 2 verschillende saves de codes niet door elkaar.

    Misschien dat je een bug bent tegengekomen. Het is of Ubisoft mailen met je probleem, of opnieuw beginnen bij een vorige save.
     
  8. LemanRuss

    LemanRuss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dat van die random codes wist ik niet (vermoede al wel aangezien ik verscheidene codes uit FAQs geprobeerd heb). Naja, overnieuw beginnen dan maar... :mad:
     
  9. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik wist het zelf ook niet, totdat ik een nieuw spel opstarte. Toen ik een code kreeg voor Akuza bar (weet naam niet precies) zag ik het verschil. Het is wel een leuke feature imho, zo moet je toch altijd het hele spel doorlopen ipv stukken overslaan omdat je de codes al hebt.
     
  10. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben nu in het slagershuis,
    heb 2 paden gehad... die met die vele mijnen in het midden en dat gangentje naar boven met die 35 maar waar is die laatste?
     
  11. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52

    Tja, thread doorlezen valt nog niet mee. ;) Vraag is ook al eens gesteld in het BG&E topic in het Games forum.
     
  12. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    zit weer vast...

    heb alle3 de foto's en moet ik naar de ''beluga'' kom ik thuis bij zo'n computertje achter die schilderij, maar dan moet ik die code weten... hoe kom ik achter die code?
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Kijk is op de onderkant van Pey'j schoenen, die opgepakt hebt. Op elke schoen staat 1 code
     
  14. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm zit nu in dat slagerhuis op dat stuk dat je met je hoovercraft voor een groot hek staat en daar dus meot aanmeren alleen kan ik dan in me uppie omhoog en moet ik die gast beneden laten en dan kom ik boven bij 2 dingen met lasers erop. heb hier allerlei gangen al geprobeerd en met dat hek omhoog geweest maar kom er gewoon niet uit. wie kan me helpen?|:-
     
  15. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet toch echt opm dat hek gaan staan, dan di kerel bevelen dat ie op die knop moet drukken --> gaat dat hek omhoog, dan kan je weer in de richting waar je vandaan kwam springen en dan ben je er..
     
  16. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    huh maar hoe krijg je doe gast daar dan ,want als ik aangemeerd heb met mee hoover dan stap ik uit ga ik omhoog via een pad maar dan zegt hij dat het te krap is en dus niet mee kan:confused:
     
  17. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet met de handschoen schieten (y > zwart) op de schakelaar die het hek tijdelijk omhoog doet. Ga bij de rand staan waar je omhoog geklommen bent en als je dan schiet en jezelf naar beneden laat vallen naar waar je aangemeerd bent dan heb je tijd zat.
     
  18. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand tips voor de ''baas'' op de maan?
    dat is degene die dan kopienen maakt van Pey'j, en veranderd ''je wil'' (gewoon links is rechts en andersom)
     
  19. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    hij volgt de hele tijd hetzelfde patroon, iets van 1x links, rechts, links, rechts en dan moet je opladen want hij verschijnt boven je.

    volgens mij was het deze volgorde maar weet het niet zeker, moet je anders zelf maar even ontdekken
     
  20. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    opladen, bedankt
     

Deel Deze Pagina