1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond good and evil naar de Xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door billywanzi, 27 okt 2003.

  1. ruud87

    ruud87 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks van waar, ik heb het spel van GC shop en het is gewoon in het Engels en Nederlands
     
  2. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem bij GCShop vandaan:9
     
  3. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Bij dat sjoelspel kun je trouwens maar 2 parels verdienen en geen 4. Dat spelletje is op zich best wel makkelijk om te doen. Doe gewoon eerst een paar oefenpotjes en je hebt het snel genoeg onder de knie.
     
  4. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik kan alleen kiezen uit engelstalig, maar daar zit ik niet mee :p
     
  5. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang het maar geen duits is vindt ik het prima.
     
  6. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHA.
    Dees is egt vet!_O_ _O_ *)
     
  7. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    ow kut


    Die qoute was bedoeld voor Soulfly_3: Zolang het maar geen duits is vindt ik het prima.

    ik drukte op de verkeerde..
     
  8. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Goed spel vandaag gespeeld morgen ga ik verder. Voor 30 euro hebben ze echt hun best gedaan qua alles (op de camera na dan). Speelt lekker vlot door, makkelijk te volgen in het Nederlands en de stemmen zijn erg leuk in het Nederlands. Leuk feit is dat je niet van richels kan donderen.

    Varkentje is zo cool, Jade mag er ook zijn ik heb nu al 36 dieren gefotografeerd en het gaat maar door. Alleen in een gevecht filmen is niet echt leuk. Die enen groene eind baas in de fabriek was bets wel lastig maar na wat denk werk wist ik hoe hem te doden.


    Heeft iemand al de bonus unlocked van de darkroom op intermet? Zo ja is dat de moiete waard? Krijgt iedereen die bonus als je het spel hebt uitgespeeld?
     
  9. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    die camera is idd een minpunt ja, ik heb ook al meerdere malen last gehad van een camera die opeens alle kanten op schoot, erg irritant. ook vind ik dat de camera niet altijd vanuit de juiste hoek komt, ik had vandaag namelijk bij die fabriek een stukje dat die camera vanuit 1 punt weergeven werd zodat je goed overzicht had op dat gebied.
    maar toen ik naar de zijkant van dat gebied liep werd ik opeens opgeblazen door een bom, die ik dus helemaal niet kon zien :mad:
    als ubisoft voor een volgende platformgame zoals deze nou eens goed hun best zouden doen om die camera goed te krijgen dan word dat de perfecte platformgame voor mij :D
     
  10. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een paar vraagjes, en 2 zet ik er tussen spoilertags want die hebben betrekking op het verhaal.

    1. Wat heeft de titel met het verhaal te maken?

    2. Wat is Jade/Shauni nou precies? want dat word niet duidelijk gemaakt imo
    3. Waar zijn die ouders van Jade nou eigenlijk, want die waren gevangen genomen door de Domz. En als ze dood waren, dan kan Jade ze toch weer levend maken...
     
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    :confused:
    ik heb daar 1 parel gewonnen en nu kan ik alleen voor cash sjoelen volgens mij
     
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Die tweede parel kun je winnen nadat je de Slaughterhouse missie hebt gespeeld. Je krijgt dan een bericht binnen waarin hij je nog een keer uitdaagt.
     
  13. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ow cool..wist ik niet..thanx
     
  14. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook zo dol op die muziek van Beyond Good and Evil? Op de link hieronder kun je de gehele reeks muziek downloaden!


    BGaE muziek
     
  15. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    2 daar krijg je nog wel antwoord op tijdens het verhaal...(aan het einde )
     
  16. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em uitgespeeld, maar ik vind niet dat dat duidelijk word
     
  17. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel heel even geprobeerd maar het kon me niet echt meteen boeien. In het begin krijg je na elke 10 seconde spelen een filmpje te zien wat na mijn idee de vaart eruit haalde. Of is dit in de verdere game niet het geval?
    Ik weet het niet, misschien dat ik hem een keer 2e hands ga kopen. Als iemand er vanaf weel laat het ff weten!
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2004
  18. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    is verder niet het geval. volgens mij kost deze game maar 30,- dus je kan hem net zo goed nu kopen.
     
  19. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    ja in het begin komen best wel wat filmpjes ,maar verderop gebeurd dat niet meer zo vaak hoor, en trouwens heb je dan haast ofzo? :p
    btw ik lees net in je sig dat je morrowind besteld hebt, en voor een spel als morrowind heb je ook heel wat geduld nodig, dus waarom zou je bij beyond good & evil dan moeite hebben met die filmpjes? die zijn toch alleen maar ten gunste van het verhaal
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2004
  20. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm sta op plaats 152 van de 12437 van de world ranking

    is der iemand hier boven mij

    hehe O-)
     

Deel Deze Pagina