1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond good and evil naar de Xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door billywanzi, 27 okt 2003.

  1. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor een spel is die nederlandse taal nog best goed ingesproken :)
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Dit spel heeft er voor gezorgd dat ik eindelijk weer eens lange tijd achter mijn xbox heb gezeten. Iedereen die geen 30 euro over heeft voor dit spel mist echt heel veel. Normaal ben ik redelijk kritisch ten aanzien van de meningen van de Power Unlimited, maar hun opmerking "koop dit spel maar gewoon, en als je het niet bevalt krijg je bij ons je geld terug" is zeer terecht. Wat een klassespel :)
     
  3. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ja, ik zit sinds maanden ook weer achter m'n tv gekluisterd, eindelijk eens een leuk avonturen spel die me blijft boeien _O_ Spel speelt echt super, alles gaat makelijk en toch zit er afentoe flink wat spanning in. De sfeer zit er ook lekker in, veel afwisseling in levels (tot nu toe) en het is leuk om bij winkels op bezoek te gaan, vooral die nijlpaarden met Jamaicaans accent zijn leuk :D
    Kan niet wachten om vanavond verder te gaan spelen :9
     
  4. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    kmoet um nog eens over doen, denk dat ik rond ergens tussen de 10 en 15uur erover gedaan heb, miste nog 3 parels... eentje kon ik gewoon kopen... waarschijnlijk miste ik er nog eentje qua foto's en de laatste lag achter deur 2 in de Acuda bar... waar kun je de code hiervoor vinden?!?
     
  5. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    In de Akuda Bar zie je twee hovercraft racers aan een tafel zitten. Die code kun je vinden op hun tafel. Op het moment dat je dichterbij komt dekt die haai het echter af. Wat je kunt doen is om van bovenaf de trap met je camera naar de tafel te kijken. Zo moet je de code kunnen zien.
     
  6. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    tx gothic, was ik echt nooit opgekomen...
     
  7. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb het spel ook uitgespeeld alleen kon ik niet meer terug naar aarde klopt dit? K moest nog een paar parels enz. Ben maar ff opnieuw begonnen.
     
  8. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, opnieuw beginnen is de enige optie. Of gewoon je savegame bewaren van vóór de maan :)
     
  9. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mis alleen die parel nog die in het stadjes ligt, in 1 van die huisjes, in een kastje waar een code opzit. Ik moet alleen even die code nog vinden...
     
  10. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    als je 't niet wilt weten, lees de spoiler dan maar niet :)

    bij die bar waar ook het iris netwerk zit moet je die trap opgaan en dan zit in 1 van die deuren een depressieve vent, als je ff met hem praat dan geeft ie je een kaartje waar de code op staat
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik had gisteren al een tijdje gespeeld, net dat rovershol 1 ofzo gehaald, wil ik hem saven, loopt hij vast :confused: Hebben meer mensen hier last van? Het zou anders best wel is aan me xbox kunnen liggen...
     

Deel Deze Pagina