1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond Good and Evil

Discussie in 'Algemeen' gestart door L.A., 11 mrt 2004.

  1. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Voor 30 euro kun je dit spel gewoon niet laten liggen.
    Ja het is aan de korte kant, maar het zachte prijsje moet dat toch wel compenseren, nietwaar?
    Ik vond het een geweldig spel! Vooral het design van de karakters en omgevingen is geweldig. Lekker veelzijdig, en het bestuurd heerlijk!
    Kopen die hap...
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    toen ik voor het eerst die walvissen zag springen..... man man man, alsof ik ze in het echt zag :)
    Wat een machtige ervaring dit spel, begrijp alleen niet dat er mensen zijn die de puzzels in dit spel niet snappen (zie help thread) :{
     
  3. CyrusX

    CyrusX KeejDjieBie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook net besteld bij Nedgame, het lijkt me echt een mooi spel, en naar wat ik zo hoor vinden de meesten dat ook.
    Ik heb het niet normaal niet zo op platformers maar deze moest ik gewoon hebben. :)
     
  4. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    De puzzels in het spel liggen vaak vrij voor de hand ja. Net een nieuw "wapen", lijkt me dan logisch dat je die in het begin vaak moet gebruiken om de puzzels op te lossen. Kan me niet voorstellen dat je dat niet doorhebt. Maar de ervaring opzich is voor mij al genoeg reden het spel aan te schaffen. Zo vind je ze niet in de meeste andere spellen! :)
     
  5. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Aan alle xboxworld leden.

    Ik moet even snel iets weten over BGAE. Ik heb hem net gehaald voor de xbox maar het scherm word bij dit spel bij mij erg klein. Boven en onder komen balken en aan de linker en rechterkant komen balken, daardoor is het beeld 1/3 deel kleiner geworden bij mij. Hoord dit bij dit spel? Is het een foute dvd? (misschien net zoals bij de pc versies ervan eerst) Of wat dan ook, kan iemand mij daar even snel over terug pmmmen want ik moet hem anders voor 6 uur ruilen.

    Alvast bedankt,

    Mijn thread hierover:
    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=48239
     
  6. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik heb het ook, vrij storend als je nagaat dat ik speciaal voor mijn xbox een grootbeeld tv heb gekocht. Niet ruilen dus :)(of als iemand anders het níet heeft graag ff melden want dan ga ik ook ff terug)
     
  7. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat vind ik dus wel erg kut hoor, balken boven en onder maken met niet zoveel uit maar die aan de zijkant... Is dat met de cube versie ook zo? Balken aan alle kanten? Anders ga ik hem daarvoor omwisselen.
     
  8. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dacht het wel, volgens mij was dat zo bij alle versies. Hoort gewoon bij het spel.
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    De ene is gewoon wat handiger dan de ander, en de ander heeft weer te weinig geduld (ik dus..). Na een uur zoeken ben ik het echt wel zat hoor...
     
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    egt een vet spel alleen jmmr dat ik niet verder kom dan het begin stuk :'-( fout op de cd ofzo :eek:
     
  11. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vond hem te simpel en soms ook saai, ik heb ergens grandioos vastgezeten, maar het was eigelijk een heel simpele zekering die ik moest vinden. Ik ben blij dat ik hem kunnen ruillentegen een veel beter spel
     
  12. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    jep ik vond hem ook veel te makkelijk, daarom had ik ook geen zin om hem nog een keer uit te spelen, ook al doe ik dat bij de meeste spellen wel omdat dan je dan nog een beetje uitdaging hebt
     
  13. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik wil 'm vandeweek eigenlijk juist wel gaan kopen. tziet er allemaal leuk uit en het heeft een goede verhaallijn zover ik dat gehoord heb. en dat weegt best wel mee of er een goede verhaallijn in een game zit voor mij
     
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Zeker doen. De game geeft echt een unieke ervaring gecombineert met leuke & afwisselende gameplay. De game zuigt je echt op, dat deed(en doet) het iig wel bij mij _O_
    En voor het luttele bedrag van €30,- hoef je het echt niet te laten lijkt me :)
     
  15. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Kheb het beeld weer goed gekregen. Echt een gaaf spel zeg :). JE kunt het een beetje vergelijken met:
    Zelda's (Adventure alleen dan in een heel andere setting)
    Super Mario Sunshine (Je kunt van die kristallen verzamelen om je hovercraft te upgraden, lijkt een beetje op de shines)
    En enkele andere race/actie/vlieg spellen.

    Echt topper, is wel relaxt van ubi soft om zo'n topspel voor een zacht prijsje in de winkels te leggen.

    ......... Echter Prince of Persia zou toch ook 30 euro worden? Ik zie hem overal voor 45-50 euro liggen...........
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou ben ik toch wel een beetje benieuwd, wat was de oorzaak? :)
     
  17. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou het beeld dat hij standaart doorgeeft is 60% van het scherm ofzo. Ik kan met mijn tv dus blijkbaar uitvergroten Iets minder balken aan de onderkant en bijna geen balken meer aan de zeikant.
     
  18. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Cool spel, heb em ook even opgepikt. Meteen in een flinke sessie bijna het hele spel doorgespeeld maar dat terzijde ;). Over de balken aan de zijkant, bij een beetje tv zijn die toch zo weg te werken.
    VB.

    Zo is het beeld standaard:

    [​IMG]

    Twee klikken met de afstandsbediening later:

    [​IMG]

    Jammer van het filmachtige effect wat misschien de bedoeling was maar ik heb liever een zo goed als gevuld beeld dan die balken :)
     
  19. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ie speciaal bedoelt is voor breedbeeld weergave :). Ziet er gaaf uit. Bij mij ziet het spel er als de eerste situatie uit, echt wennen in het begin maar daarna merk je het niet meer. Beetje vreemd maar wel lekker.

    Wat me trouwens wel opvalt, bij alle tv's tot nu toe. Is dat er altijd aan de rechterkant een dikkere zwarte rand zit dan aan de linkerkant. Dat zie ik nu weer bij jouw tv op beide modussen. Vreemd..
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Grrr.
    Ik wil deze game ook!

    Als iemand 'm kwijt wil, hou ik me aanbevolen. ;)
     

Deel Deze Pagina