1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond Good and Evil

Discussie in 'Algemeen' gestart door L.A., 11 mrt 2004.

  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    50 euro :+ IK weet niet of het veel zin heeft om hem 2de hands te kopen, want aangezien hij maar 30 euro is, heeft het niet heel veel zin om hem te verkopen...
     
  2. MrWolf

    MrWolf Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Beyond good and evil loopt slecht!

    Gisteren gekocht en ben er helemaal weg van! Maar....

    Ziet dan niemand in dat dit spel heel slecht gepoort is? Die "filmbalken" zitten er omdat Ubisoft niet de moeite heeft genomen om de versie om te gooien naar 60hz. Daarom draait de game ook ontzettend slecht op de XBOX. Gelukkig is het spel nu nog ontzettend leuk om te spelen maar met iets meer moeite had dit er 2x beter uitgezien. Dit is de enige reden waarom ie 30 euro kost! Heb je wel eens met je hovercraft midden in het verkeer gestaan en dan rondjes gedraaid? Hakkelig toch? En dat hoeft echt niet op een xbox hoor!

    MrWolf23
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2004
  3. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    Re: Beyond good and evil loopt slecht!

    :{
    loopt ie slecht? ik heb nog geen 1 keer gehad dat ik last van framedrops had
     
  4. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    kut voor jouw, bij mij loopt ie perfect. spel is perfect
     
  5. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    precies bij mij ook, daarom snap ik ook niet waar MyWolf 't over heeft :{
     
  6. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    omgooien naar 60hz, volgens mij is dat onzin, en anders zet je je xdoos toch op 50hz
     
  7. Xtinction

    Xtinction Uitsterving ja :D

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dat ook hoor, framedrops.. Mss komt het omdat ik een versie 1 Xbox heb (thomson), of omdat ik gewoon net iets gevoeligere ogen heb of zo, maar af en toe, vooral in de hovercraft zie je de frames droppen naar rond de 25.. en ja dat is vet irritant, ik ergerde me er ook al aan... Je bent niet de enige dus :)

    het wordt nergens onspeelbaar btw, maar als je er op begint te letten dan ga je je eraan ergeren, en mja.. jezelf forceren om ergens niet op te letten dat wert nou eenmaal niet :)
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2004
  8. MrWolf

    MrWolf Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm

    Echt niet? Shit, daar hoor ik van op. B.v. met de bootraces loopt het nou niet echt bepaald lekker. Iemand een webcam?
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe weet je welke versie (1, 2, 3?) je hebt dan? Ik heb een samsung by the way :)
    En alleen in de stad heb ik af en toe last van een kleine slowdown, niks ernstigs lijkt me :)
     
  10. Xtinction

    Xtinction Uitsterving ja :D

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    2
    je kon dat zien aan het serienummer wat je krijgt te zien als je je X-box eigenschappen bekeek.. weet niet meer precies hoe het zat...

    Mgoed als ik jou zo hoor met een samsung lijk het bij iedereen zo te zijn, alleen sommige mensen zien het niet..
     
  11. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga het even nakijken, volgens mij doet hij het beter op 50 hz dan op 60hz.
     
  12. Boeddha

    Boeddha The one and only

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb er eigenlijk nog niks van gemerkt.. Ook niet in de stad of met de races... Ik heb zo'n samsung dvd-drive en hij staat gewoon op 60hz... Maarja, misschien zie ik het nu ook wel, want nu ga ik er op letten natuurlijk :9 Kzal zo ff zien
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik merkt het ook niet echt als ik gewoon door de stad heenscheur. Alleen als ik bijv. onder dat ene zwevende TV-ding ga staan, en dan de camera 360 graden draai (zonder te bewegen). Dan nog valt het iets op, weinig, maar er is er wel wat :)

    Niks storends though, voor de rest v/h spel nergens slowdown :)
     
  14. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    * mee eens.
     
  15. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    als je er al naar moet zoeken, betekent het dus gewoon dat je er geen erg in heb... ja toch??
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Juist, het stoort de gameplay totaal niet :)
     
  17. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen.
    Ik zit vast, ik moet 3 foto's maken in de slaughter house en de eerste 2 heb ik al alleen nu moet ik naar de derde observation point.
    maar hoe moet je daar komen ?
    IEMAND ?
     
  18. MrWolf

    MrWolf Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren,

    Nee het valt inderdaad niet heel erg op, maar het vált wel op, en dat is luiigheid van Ubisoft, en ja, gemierenneuk van mij ja.

    OVer je derde observation point, ligt er een beetje aan welke 2 je gehad hebt... er is er een bij de wachtkamer bij het grote hek, een bij de waterval (moet je met je boot op klimmen wist ik ook niet) en eentje in een gang voorbij de mijnen. Zegt het je wat?

    Remmert
     
  19. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijnen en de waterval heb ik gedaan en een wachtkamer zecht me niks kan je het a.u.b wat beter uitleggen.
     
  20. Xtinction

    Xtinction Uitsterving ja :D

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    2
    *agrees with wolf, ik heb dat ook.
     

Deel Deze Pagina