1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond Good and Evil

Discussie in 'Algemeen' gestart door L.A., 11 mrt 2004.

  1. X-Sarbon

    X-Sarbon ..::de-Meester::..

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ja 80 zou wel kunnen denk ik

    heb hem bijna uit ......*snif*

    nog een keer spellen :)
     
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ja, dat kan je wel zeggen ja :D
     
  3. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Kan iemand me in een spoiler vertellen hoe het afloopt??
    Ik kwam niet verder bij die eindbaas met dat oog op het laatst dus heb ik hem geruild...
     
  4. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    waarom geeft niemand een answer op de vraag van rectal 8ball? ik wil het ook wel weten??:{
     
  5. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    oke ik zal wel ff iets vertellen.

    als je de Domz-priest hebt verslagen, nadat je met je stick de tegengestelde richting moet bewegen zegmaar, komt iedereen weer tot leven eigenlijk en krijg je een 'happy-end' filmpje en dan de credits. eigenlijk is dat alles. Maar als je de credits helemaal uitkijkt zie je peyg's (geen idee hoe ik het schrijf, maar ik bedoel dat varken iig.) in de restanten van de vuurtoren staan. hij kijkt dan naar z'n hand en daar zie je zijn hand een beetje muteren. Oftewel hij is geinfecteerd door de Domz. Of hij is van het begin af aan al bij de Domz. ik hoop dat laatste want dit zou een gigantische plotwending geven en veel meer vragen oproepen.
    zoals: waarom was hij dan bij de iris-network als die juist tegen de Domz zijn?

    in ieder geval, ik hoop dat er snel een vervolg komt.
     
  6. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit spel is echt superleuk...ziet er goed uit...mooi verhaal noem maar op, tis gewoon top. Ik raad iedereen aan om dit spel te kopen, want ik wil graag een deel 2 zien!
     
  7. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    happy end?

    kvon het geen happy end, omdat ik uit het eindfilmpje begreep dat Jade doodgaat, haar leven geeft to save the world (waar heb ik dat eerder gehoord?)

    of heb ik het nou niet goed begrepen?!?
     
  8. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    misschien vervelend al die groene vlakken, maar dat is nog altijd fijner dan een onverwachtse spoiler.

    volgens mij gaat jade niet dood hoor. tenminste... op het eind als er ingezoomd wordt op haar gezicht dan zie je d'r lachen. en volgens mij eindigt het niet met dat ze haar ogen sluit en d'r hoofd slap hangt. maarja dat laatste weet ik niet helemaal zeker hoor.
     
  9. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Kj thanx,
    ik hoop in ieder geval dat ze niet dood gaat.:'-(

    /Mod Nemesis
    ik heb ff een spoiler van je opmerking gemaakt, verraadt namelijk iets teveel ;)
     
  10. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    xei al, kweenie of ik het goed begrepen heb, maar ik zag dat er dus in... inderdaad zie je haar niet sterven, maar ze offert zichzelf wel op om de rest te bevrijden... en je ziet haar zelf daarna ook niet meer vrijkomen... pey'j staat op het laatst in zijn eentje, je ziet alleen nog een oude foto waar iedereen op staat... daar kreeg ik dus zo'n beeld bij dat het betekent dat ze Jade ermee verloren hebben

    een andere uitleg, lees ik natuurlijk graag :)
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2004
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Echt een goed spel dit. @ Solmaan: denk het niet want anders hadden ze het denk ik wel duidelijker neergezet zoals bijvoorbeeld een grafsteen ofzo.
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Hmmm, nu maar hopen dat UBI Soft de moeite neemt een vervolg op dit spel te maken. Was echt een leuk spel
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik had het nog niet gezien, maar misschien heb ik het gemist omdat ik op vakantie was.
     
  14. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik vond de game tegenvallen, te makkelijk en te kort.
     
  15. Alf

    Alf Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game pas (uit)gespeeld en ik vond hem erg leuk. Weet iemand nog vergelijkbare games?
     
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee, er zijn niet echt van dit soort games op de xbox. En zeker niet van deze klasse.
     
  17. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_ Beetje late reactie van mij, maar zeker wel fantastisch nieuws _O_
     
  18. Dukey

    Dukey Gaming 24:7

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    BG&E was eerst bedoelt als trilogie maar komt waarschijnlijk niet omdat de verkoopcijfers van ( het prachtige ) eerste deel tegenvielen :mad:
    Ik heb meerdere keren naar Ubi Soft gebeld en ze zeggen dat ze er nog niks over weten ( ze zeggen niet dat hij komt maar ook niet dat hij niet komt. )
    Dit spel MOET gewoon een vervolg krijgen, al die slechte games die een vervolg krijgen en dan komt er zo'n pareltje en dan doet Ubi er niks mee! Ubi Soft heeft toch genoeg geld van bv. POP & Splinter Cell
    EEN SCHANDE!! :p
     
  19. Alf

    Alf Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ligt op dit moment voor € 20,- in de winkels. Iedereen kopen en die verkoopcijfers opkrikken. Deze game verdient zeker een vervolg.
     
  20. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij kost maar 6,75 voor de pc :eek:. Echt niet normaal gewoon goedkoper dan allemaal oude budget crap :).
     

Deel Deze Pagina