1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond Good and Evil

Discussie in 'Algemeen' gestart door L.A., 11 mrt 2004.

  1. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    als je alle dieren gefotografeerd hebt, krijg je een fotoalbum met al je foto's!! _O_ :cool: :cool:
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ow vet bedankt voor de tip maarten :D

    allemaal dope foto's maken :p
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    De game krijgt een vervolg hoor Dukey. En btw, POP verkocht ook niet goed hoor...
     
  4. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig! ik vind dit namelijk t beste spel dat ik ooit gespeeld heb. volgens mij werd / word ie zo weinig verkocht, omdat er ABSOLUUT niks meer aan is als je m eenmaal uit hebt gespeeld.. vandaar dat ie veel geruild is en dus weinig verkocht
     
  5. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Het team van BGE is nu bezig met de game voor Peter Jackson's nieuwe film, King Kong. Jackson wilde persé dat Michel Ancel de game maakte...
     
  6. Suffihannes

    Suffihannes L

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er snel een vervolg komt deze game verdient het gewoon om uit te groeien tot een fantastische franchise.Het was echt heel vet toen ik eindelijk het geheim oploste om de beluga te krijgen, ik eerst zoeken terwijl het antwoord recht onder mijn neus lag.
     
  7. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is voor mij de alleereerste game die ik ooit uitspeelde. (Behalve final fight op de GBA op level very easy) :D
    Wat ik van King Kong kan vertellen is dat de game weer de emotie en sfeer zal krijgen. Precies was Jackson graag wilde! :9
     

Deel Deze Pagina