1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond Good & Evil 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 28 mei 2008.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik vond er echt geen drol aan :+

had het spel nog nooit gespeeld, aangeschaft voor de ps2 een half jaartje geleden, het spel echt een kans gegeven en toen weer verveeld weggelegd......

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Hoeft niet persé hoor, ik heb nog plenty Xbox 360 games waar ik eindelijk eens mee verder moet. En ik ben nu bezig met Red dead revolver op Xbox ;)

3. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    hey is maar net wat je leuk vind hé ;) back in the day heb ik hem iets van 5 keer uitgespeeld, waaronder 2 keer alle collectibles :cool:
    nu ik hem weer speel weet ik waarom. daarnaast heb ik kotor 1 ook iets van 8 keer uitgespeeld, maar die doet het ook op de 360 dus die kan ik nog spelen :p

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De beste RPG die ik ooit heb gespeeld, en dan bedoel ik nog beter dan de KOTOR games!!!! Heb de game hier nog liggen, maar geen X doos meer van oom Bill helaas.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja maar, Beyond Good & Evil is helemaal geen RPG. :+ Meer een adventure; verken de wereld, verzamel dingen, maak foto's, puzzel wat. Desalniettemin, ontzettend leuk spel! ;)

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Oow oke, my bad dan. :D Anyway ik heb er erg van genoten van echt het begin tot eind, normaal heb je weleens spellen waar een bepaald level niet zo leuk is en dat had ik hier juist niet. :cool:

7. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens! ik snap nog steeds niet dat dit spel zo slecht heeft verkocht dat ze amper aan een deel 2 durven beginnen. de gameplay is gewoon geweldig! de muziek enorm sfeervol en het verhaal is simpelweg briljant, en dan heb ik het nog niet eens over de storytelling. je voelt gewoon met de personages mee. wanneer heb je dat tegenwoordig nog?

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De game is inderdaad erg ondergewaardeerd geweest, en dat vind ik ook zonde. Maar ik denk dat het komt door de soort van non commercieele uitstraling om het zo te noemen, waar de meeste spellen van nu op naam liften. Je ziet dat veel developers op safe spelen, echt zo van 'ja we moeten het wel mainstreem houden, want anders verkoopt het niet' net een beetje hetzelfde als muziek. Maar kan ook aan mij liggen, maar in ieder geval mis ik dit soort spellen teveel.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Raar dat ze die teaser lieten zien van deel twee eenhele tijd terug, en gelijk hoor je er niks meer over.

10. ikliegniet

ikliegniet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het, ik mag de vergelijking niet trekken, maar check eens eens deze game: Venetica, lijkt verdacht veel op het stijltje van de PS2killer 'Beyond good and evil', met dito graphics. Ik ga Venetica toch in de gaten houden, lijkt mij een onopgemerkt toppertje (net als BG2 destijds bij de release was), zelfs de PU heeft er nog geen letter aandacht aan geschonken. In mijn optiek voor een gamesblad/site schandalig trouwens, deze game is al af en krijgt in Duitsland hele goede reviews.

Laatst bewerkt: 19 dec 2009
  11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het idiote is, deze game stond laatst bij Out Now op Xbox marketplace.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die is ook uit. in Duitsland. Misschien zelfs in de UK (weet ik dus niet zeker).
    Die filmpjes bij Inside Xbox worden niet door Nederlanders gemaakt hoor ;) Die worden gewoon overgenomen van het buitenland. Dan krijg je dit soort fouten...

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Na de geruchten van de laatste tijd dat ie gecanceld zou zijn:
    Wat een gedoe met deze game. 8)

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    XBW Nieuws al gelezen?

Zoals je weet is de ontwikkeling van Beyond Good & Evil 2 een publiek geheim bij Ubisoft en het lijkt er op dat het ontwikkelingsproces niet bepaald over rozen gaat. Aldus een stukje op NeoGAF.com is te lezen dat Michel Ancel, het creatieve genie achter spellen als Rayman en Beyond Good & Evi zijn Ubisoft Montpellier studio zou willen verlaten om aan andere projecten te werken of zelf een studio te starten. De reden zou zijn dat de ontwikkeling van Beyond Good & Evil zodanig tegengewerkt wordt door Ubisoft dat deze niet opschiet. Het zou erg jammer zijn als dit het geval was, het eerste deel is nog steeds een van de beste spellen die er te spelen zijn. We houden je dan ook op de hoogte. Momenteel gaat het om geruchten van 'bronnen' dichtbij Michel Ancel. Wel weten we voor feit dat Ubisoft het al erg moeilijk vond om toe te geven dat het spel in ontwikkeling was.

Echt zo'n geval van iemand die een game echt goed wil maken die door de publisher afgeknepen word omdat het anders misschien wel's te duur word, denk ik.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dulle > XBW :cool:

17. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Please laat deze game op E3 verschijnen!!

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Laatst bewerkt: 11 jun 2010
  19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    :lol:

En dat terwijl er helemaal niks bekend is over de game. :+

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, lijkt me ook een beetje stug. Als dat spel over een paar maanden al uitkomt, was het al lang uit de doeken gedaan. Zelfs als Ubisoft dit als een tussendoortje ziet.

Deel Deze Pagina