Tja, hij staat bij Zavvi in de E3 lijst, met alle nieuwe titels, en de slogan ' be the first to know...'. Wellicht al gewoon een releaselist gekregen van Ubisoft ofzo. Ik vind het vreemd dat ze zomaar deze game er tussen zouden plaatsen, inclusief datum (net als play.com) als het niet al duidelijk was dat hij voor die datum gepland staat... Ik weet het natuurlijk ook niet zeker, maar omdat 2 websites aangeven dat ie er aankomt, genoemde datums vlak bij elkaar, en ook voor beide consoles beschikbaar...
De komst van een game bevestigd omdat een retailer deze op zijn site heeft staan? Je snapt zelf ook wel dat dit onzin is toch? Laten we lekker de E3 afwachten, komt de game daar niet naar voren, dan heb ik er een hard hoofd in.
Waarom zou een e-tailer zo'n game anders op zo'n E3 lijst zetten, en een tweede e-tailer met nagenoeg dezelfde datum ook!?
Dat gokken ze gewoon, je ziet heel vaak games al ruim van tevoren op dat soort sites als pre-order staan. Je kan er pas wat uit afleiden als grote retailers als gamestop een datum geven, die zijn doorgaans heel goed geinformeerd.
play.com staat bij mij goed aangeschreven! heb er dus goede hoop in, bedankt dat jullie zo goed er achter aan gegaan zijn. Hoop echt dat deze game uit gaat komen, echter kan ie met mijn hoge verwachtingen wellicht niet alles waarmaken. Als het gevoel van de eerste game al benaderd wordt, ben ik een gelukkig man....