1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond Good & Evil

Discussie in 'Algemeen' gestart door geursel, 18 nov 2003.

  1. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Mjah, veel mensen klagen daar over maar mij interesseert het niet zo veel eigenlijk. Tijdens het spelen valt het echt niet meer op
     
  2. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had gelezen op dimensionplus.nl dat de game al op 15 dec uit komt maarre... ze hebben het wel vaker fout
     
  3. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    mij lijkt het wel een heel vet spel, althans op gammo zag het er vet uit en over die speelduur, dat is een nadeel maar als het nou gewoon een hele coole game is
     
  4. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, met dvd's heb je het ook...je raakt er tijdens het spelen/kijken echt aan gewend :)
    Ik vind het dus niet storend voor de gameplay
     
  5. Käysor

    Käysor Behind blue eyes

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat er niet zoveel over die speelduur gezeurd moet worden... Die slechte gamer die het in 25 uur had uitgespeeld deed dat zeker wel op het laagste niveau....

    Over dit spel kan ik alleen maar zeggen.... HEBBE, HEBBE !!!!
    Het ziet er supervet uit, en het schijnt dat de gameplay dus ook prima is. En het is weer eens een keer iets nieuws....
     
  6. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game kijk ik echt naar uit. En wat de tijdsduur betreft. Niet zeiken hiero want een movie duurt gemiddeld 1,5 a 2 uur en daar betaal je gemiddeld 20 Euro voor. Dus qua entertainment waarde zouden dvd`s zelfs niet gekocht moeten worden. Wat geeft het dat de game kort is.
    Beter een korte waanzinnige game dan een lange game die erg irri of saai is. Halo heb je ook in 10 uur uitgespeeld heb ik niemand horen over zeiken. Zoals het spreekwoord zegt: Je ziet schoonheid waar je het wilt zien en je ziet viezigheid waar je het wilt zien. De Keuze is dus aan jou. Anyway deze game heeft een meesterlijk verhaal. Jammer dat ie op de XBOX nog niet is. En eindelijk een verademing want ik word gek van al die FPS shooters op de XBOX. Echt niet normaal meer.
     
  7. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik krijg dit spel morgen O-)
     
  8. DouNiu

    DouNiu Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het spel geheel in het Nederlands? Hoorde namelijk zoiets...
     
  9. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Je hebt een optie zodat je NL stemmen hebt ja. Leuk voor jong en oud dus. :)
     
  10. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm hoord graag je mening master chief...
     
  11. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat bedoel je? :)
     
  12. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt hem toch morgen dan hoor ik graag je mening erover:p
     
  13. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja inderdaad. Wel op de Playstation 2 maar dat boeit niet :) . Het is en blijft dezelfde game. Als ik wat heb gespeeld post ik wel wat ik ervan vindt. :)

    Kan namelijk handig zijn voor forummers hier die erover twijfelen om de game aan te gaan schaffen.
     
  14. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Is mijn enthousiasme omtrent deze titel niet genoeg? ;) :p
     
  15. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Blijkbaar niet :+

    Ze vertrouwen mij misschien wel meer :9
     
  16. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Geursel:Ik twijfelde of ik hem zou halen(heb prince of persia gehaald,wat een dope game),maar ik ben overtuigd nu haha.Dit wordt dus weer een kopertje,thanks
     
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ik heb de demo ook gespeeld. het lijkt me echt een leuke game. moet snel ff aan de volle versie zien tekomen (voor op de xbox vind ik hem het geld niet waard). hebben jullie trouwes ook maar een klein schermpje bij die demo? 1/5 van het beeld wordt bij mij niet gebruikt. (ik spele hem op de een na hoogste resolutie)
     
  18. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    haha, ik zat maar een beetje te klooien :D
     

Deel Deze Pagina