beyond good & evil

Discussie in 'Algemeen' gestart door nusti, 3 jan 2004.

1. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Is het al bekend hoeveel PoP gaat kosten?

2. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    PoP zal waarschijnlijk 44,99 adviesprijs zijn. Dit is echter onder voorbehoud. Ben Panzer Dragoon maar terug aan het spelen. Totdat Pop en BG&E in mijn BlackBOX zitten.

3. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    en is er al iets bekend van Beyond good & evil waneer ik daar van kan gaan genieten op m'n xbox? op www.tothegame.com staat er nog steeds TBA. :confused:
    en waarom hebben die stomme amerikanen hem al?:mad:

4. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Volgens mij is het 28 Feb, samen met PoP :)

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Wel een mooi prijsje... Ik zag nu BG & E voor €25 bij de bartsmit liggen niet echt duur... Hopen dat de xbox versie net zo goedkoop word... Zo te zien ook voor PoP een mooi prijsje dus :)

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb pas geleden de PS2 versie gekocht en ik kan hem zeker aanraden voor iedereen die erover nadenkt om hem voor de Xbox te halen. Er zijn de laatste tijd maar weinig games geweest waar ik met zoveel plezier mee heb gespeeld. De game is niet echt moeilijk te noemen, er zitten soms lastige stukken in, maar je hebt het snel genoeg door en het frustratiegehalte ligt daarom gelukkig niet echt hoog. Het spel heeft een goed verhaal, een heerlijke sfeer, een mooie animatiestijl, minigames en races. Naast de gewone races kun je ook op verschillende plaatsen verborgen grotten vinden waar je te maken krijgt met achtervolgingsraces met zogenaamde 'looters'. En verder is het in de game ook de bedoeling dat je in opdracht van een onderzoekscentrum, foto's moet maken van alle diersoorten die je tegenkomt, ook die van de vijanden die je aanvallen. Er valt dus genoeg te doen. Ik raad deze game dan ook echt aan voor de mensen die van dit soort actie/adventure/platform games houden. En aangezien het vrijwel zeker is dat de game zo rond de 30 euro zal kosten mag je hem zeker niet laten liggen.

7. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    De release data varieerd van 1 maart tot 26 Maart Voor BG&E. Komop ubi-boys geef een exacte datum net als voor PoP. Een work of art is BG&E net als PoP. MS ga vooral zo door. Want die eindeloze FPS aftreksels komen mijn strot uit.

Deel Deze Pagina