1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Beyond Two Souls

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 jun 2012.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Tot nu toe ligt de focus vooral op het verhaal. Vooral het leven en de achtergrond van Jodie staat centraal (meer kan ik niet zeggen zonder te spoilen).

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En qua gameplay gewoon zoals de demo? Vooral rondlopen en interacten met Jodie en met Aiden die andere dingen doen?

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    yay. Ze hebben tenminste niet gewacht tot de 11e. :p
    En ergens had ik verwacht dat ik nog een mail zou krijgen met de melding dat de SE toch uitverkocht was.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nog even van All Games Beta:

IGN 6/10 - GameSpot 9/10 - Game Informer 7.75/10 - Edge 5/10 - Eurogamer 6/10 - Kotaku Yes

Polygon 8/10 - Joystiq 2.5/5 - Videogamer 4/10 - CVG 6/10 - Shacknews 5/10 - OPM 8/10

Giant Bomb 3/5 - Destructoid 5/10 - GameTrailers 7.2/10 - New York Times No Score - Metro 4/10 - Inside Gaming 8/10

VentureBeat 88/100 - GameFront 55/100 - Gameranx 3/10 - PSU 9.5/10 - GamesRadar 3.5/5 - Digital Spy 5/5

TheSixthAxis 6/10 - EGM 7.5/10 - GamesTM 8/10 - God is a Geek 9/10 - The Verge No Score

NowGamer 7.5/10 - Gamereactor 8/10 - PlayStation Lifestyle 8.5/10 - Gamersyde No Score - GamingBolt 8/10

Financial Post 8.5/10 - Ars Technica No Score - Gaming Illustrated 91/100 - Play Magazine 70/100 - CheatCC 4.6/5

Gaming Age B/A+ - Blistered Thumbs 8/10 - Digital Chumps 7/10 - Just Push StartS 9/10 - Rev3Games 5/5

Siliconera No Score - The Telegraph 2.5/5 - Neoseeker 9/10 - Game Zone 7.5/10 - Next-Gen Gaming Blog 9/10

Arcade Sushi 7.5/10 - IRB Gamer 4.5/5 - Gamechup 7.5/10 - Game Rant 4.5/5 - Gaming Trend 65/100

De meningen zijn erg verdeeld over deze game, al schijnt hij wel prima te zijn als je heavy rain ook leuk vond.

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Gister ff 2 uurtjes bij vrienden gespeeld. Vond em erg vet. Het is idd niet een standaard game, en sommigen zullen zeggen dat het een interactieve film is. Maar ik zie zoiets 100x liever dan de zoveelste COD game, die steeds overal een 9 of 10 krijgt 8) Waar ik al heel lang niet meer bij kan hoe dat mogelijk is. Ik waardeer deze game wel, die weer wat nieuwe dingen probeert.

6. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Fuck man ik moet echt een PS3 hebben. Wil echt dit soort games spelen. Op de Xbox 360 en pc heb je dit soort games niet.

Ik hou wel van die filmische games. Ook al is het heel anders. Ik vond bijvoorbeeld The Walking Dead ook super. Het is niet de zoveelste cod achtige game, maar gewoon even een andere soort game.

7. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Yet another game that showcases the valuelessness of review scores... O-)

Special Edition DLC moet je via de PS Store downloaden, ingame werkt nog niet.
    Bij Downloads zie een lijst met items die je kan downloaden -> Avatar,Thema, Soundtrack,Extra content moet denk ik de ENG,DUT versie.
    Verder nog een making of ect.

Toffe game, net begonnen, nog 10 van dit soort games graag. :D

Laatst bewerkt: 9 okt 2013
  8. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben erg benieuwd, het is echt zo'n unieke ervaring en daar ben ik naar op zoek. Ik heb hem al binnen, maar mijn PS3 is kapot, dus die is nu richting Sony. Verwacht volgende week een andere PS3 terug.

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Awesome game. Gisteren gespeeld voor een aantal uren en ik ben volgens mij nog niet eens bij de "proloog". :+ Vandaag in de middag weer eens verder met de game, ik wou constant weten hoe de game verder liep.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ook op de pc niet? Je zou iig Dear Ester kunnen proberen, dat schijnt ook een toffe ervaring te zijn :)

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar totaal niet te vergelijken met Heavy Rain en Beyond. Maar misschien is dit een goede optie. ;)

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Alleen als je 3/4 van de game speelt en daarna stopt. :cool:

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou ja.
    Het einde is ook geniaal.
    Alleen op een andere manier. :+

14. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Voor diegene die gespeeld hebben, is het een kans maker om Heavy Rain te verslaan? Of blijft HR toch iets wat indrukwekkender?

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Verfijnde gameplay tov HR. Maar wel een verminderde impact van je keuzes.
    Een crime verhaal vs bovennatuurlijk verhaal.

Ja, het kan HR verslaan. Maar dat zal per persoon anders zijn.

Al zal HR indrukwekkender blijven omdat iedere keuze iets uitmaakte.

Ik heb de demo gespeeld, telt dat ook? :+

16. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Beyond vind ik better.
    Meer vrijheid, meer variatie, duurt langer, besturing beter, betere animaties en Ellen page. :D

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ...Meer vrijheid?

18. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Lekker paardrijden in de woestijn... :D
    En met Aiden geeft ook dat je iets meer vrijheid en gameplay hebt.

Laatst bewerkt: 10 okt 2013
  19. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Nohhhh vergeten om heavy rain op te halen bij vriend -_- Wordt maandag pas dus..........

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nu weet ik dat al doordat hier een gifje van die scene is gepost. Maar let even op, ik hoef dat soort dingen niet te weten voor ik zelf ga spelen. :+ Ik wil graag verrast worden.

Maar goed, op die manier bedoel je dus vrijheid. Wat grotere levels.

Deel Deze Pagina