1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Beyond Two Souls

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 jun 2012.

1. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Heel Heavy Rain past wel in die woestijn. :D
    Ik ga weer verder met Beyond...:D

2. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Beyond Two Souls uitgespeeld. Ik heb toch constant genoten van de game ik ga nog niet al te veel weggeven over de game zelf(spoilers etc :+).

Het is zeker wel een game die een soort van consequentie systeem heeft, alleen op een ander soort manier. Het verhaal bleef toch interessant voor mij, net of je inderdaad een film zit te kijken. :+

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Wow, dat is snel....

Speeltijd? Heeft het voor je gevoel ook replaywaarde?

4. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Het is hoe jij het ervaart voor de replay value, ik zou de game zeker wel weer spelen alleen al omdat het verhaal gewoon zo tof is, maar niet direct achterelkaar. Ik heb er zo'n 7 uur over gedaan om het uit te spelen. Maar er zijn nog wat dingen wat ik moet doen. :+

5. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Ik ben sinds gister avond bezig, en vandaag de heledag. :D
    Schat dat ik nu rond de 15 uur zit bij chapter: The Dinner, maar ik reload nogal vaak om verschillende dingen in een chapter uit te proberen.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik weet bijna zeker dat er een game voor Beyond 2 Souls was, maar hoe heet die? Volgens mij is B2S namelijk een vervolg.

En is Heavy Rain aan te raden???

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee hoor. Quantic maakt alleen maar new ips

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ok, maar is Heave Rain dan aan te raden?

Heb je misschien een goede indruk voor me, op video of van jezelf???

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heavy Rain is aan te raden, is een interactieve film. Als je opzoekt bent naar iets unieks zou ik hem zeker proberen.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    oh god, dat zou ik nooit doen in een eerste playthrough. En al helemaal niet van een game wat leunt op het verhaal.

11. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Leuk spel! Net anderhalf uur gespeeld als duo met mijn moeder. Mijn moeder als Jodie en ik als Aiden. Voor een niet gamer was het best te besturen en zeker ook vermakelijk. Alleen het besturen van de camera tijdens het lopen was wat problematisch.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar zitten er nou ook verschillende eindes in zoals Heavy Rain? Want in die game kon het ook gewoon gebeuren dat de hoofdrolspeler
    zelfmoord pleegt op dat kerkhof.Zo zag mijn einde er echter totaal niet uit.

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb gelezen dat dat wel het geval is ja.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Heb de promo versie gekocht en weer verkocht. Spel in één dag uitgespeeld. Grafisch is het echt genieten. De gezichten in het spel zijn haast foto realistisch. Het verhaal is niet meer dan okay. In de eerste plaats wordt het rommelig verteld, maar het verhaal is nergens echt meeslepend. Het vermaakt wel, maar het is weinig memorabel. Ook het einde niet.

Het combat systeem vind ik zelf ontzettend slecht. Het is de helft van de tijd volkomen onduidelijk welke kant je moet opdrukken. Maar goed, het falen met die QTE's wordt toch niet afgestraft. Ik snap dat ze iets nieuws willen proberen, maar ze hadden beter het systeem van Heavy Rain kunnen kiezen.

Dus ik heb wel genoten van het spel, maar replaywaarde heeft het volgens mij niet. Dit komt omdat je keuzes toch weinig invloed hebben. Herspelen doe je enkel voor de trophy's, maar die boeien me niet. Qua verhaal en de invloed van je keuzes is Heavy Rain echt beter.

16. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Laatst bewerkt: 14 okt 2013
  17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Recordtijd voor Zavvi. 6 dagen.

Netjes in een kartonnen doosje

Extra laagje beveiliging tegen krassen;

En daaronder dan toch de game. :+

18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Omfg, alsof de duvel ermee speelt!!!!

Heb de LE in juni bij Amazon besteld en heb hem nog steeds niet binnen! Hahahahahah

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Whaaaaat

Nog niks van Amazon, nooooooooo. :'-(

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dan heb je tenminste langer voorpret ;) Met het 'spel' zelf ben je zo klaar. Het spel stuurt je veel te veel in de goede richting. De beelden worden mooi in beeld gebracht, maar de camera draait altijd de kant op waar je heen moet. Het laat geen ruimte om te exploren. Het is zo jammer dat de QTE's je enkel het gevoel geven om een spel te spelen, terwijl dat feitelijk niet zo is. Of je nu het QTE goed doet of helemaal verkeerd, uiteindelijk kom je op hetzelfde punt terecht. Dus je kan net zo goed de controller op tafel leggen, en kijken wat er gebeurt. Dat was met Heavy Rain wel wat beter, omdat je acties wel degelijk consequenties hadden. Daarom is dit spel totaal niet interessant voor een tweede playthrough. Na de eerste playthrough ken je het verhaal en dan is er totaal geen aanleiding meer om naar het spel terug te keren. Alleen misschien om van die fantastisch graphics te genieten.

Deel Deze Pagina