Navajo gedeelte Spoiler Fuck, had dat ding niet terug in zijn portal gekregen. Snapte niks van de controls. Kon dus wel, opnieuw doen dus, ook al heeft het misschien later geen inbreng aan het verhaal.
Al uitgespeeld Anubis? Vanavond weer eens verder kunnen gaan. Klaar met The Dinner. Even opnieuw gedaan om alles nog eens te saboteren.
Si Fiiiiii, Sfeer, levels, voice-acting, alles vind ik gruwelijk. Misschien kijk ik teveel door een Quanticdream bril, maar het is de ervaring die telt en die slaat bij mij in als een bom. Weer is een spel waarvan ik zsm verder wilde spelen. Alle andere games heb ik nog liggen, zelfs Gta V heb ik pas 24% gedaan. Maar bij Beyond wilde ik steeds meer en meer. En de soundtrack voegt gewoon zoveel emotie toe, het is net echt een film en grafisch een prachtig meesterwerk.
Ik heb toch nog een PS3 gehaald voor onder andere deze topper. Damn had gister alvast de demo gespeeld, en jesus wat een vette demo was het. Ben meteen verliefd geworden op dat spel, en wat een soundtrack ook Als Heavy Rain en The Last of US ook deze kwaliteit hebben. Dan heb ik zeker geen spijt dat ik alsnog een PS3 heb gekocht.
Ik heb met het spel hier en daar toch wat moeite. Tov Heavy Rain lijk je echt totaal geen keuze meer te hebben. Heeft B2S uberhaupt wel alternatieve eindes? Ik mis die momenten van Heavy Rain waar je iemand wel/niet ging neerschieten. Waar je een gevecht kon verliezen met alle gevolgen van dien etc.
Even doorgespeeld vandaag, anders speel ik de game nooit uit. Toch minpuntje met samenspelen van zusje, bijna nooit zin hehe. Tot laatste level gekomen, morgen afmaken, machtig weer allemaal. Verhaal mocht van mij vooralsnog veel dieper gaan, al die kleine momenten snap ik allemaal perfect maar een echte lijn is er niet. Buiten dat een buitengewoon bijzondere ervaring, prachtig product dit. Ohja, kleine Jodie is meest schattigste personage ever.
En klaar, bam. Gewoon zoals ik al had gezegd eigenlijk, fenomenale ervaring. In the end is het enige wat ik vervelend vond de controls met puntjes af en toe, buiten dat een ervaring dat ik nooit zal vergeten. Dat je keuzes minder zijn dan een Heavy Rain om twintig miljoen verschillende eindes te hebben of de angst om elk moment doodgaan boeien me weinig, Beyond: Two Souls is imo uiteindelijk een stuk beter. Muziek, personages, sfeer, verhaal, animaties van gezichten en uiteindelijk de gameplay maakt het tot een van de meest bijzonder game en tegelijkertijd film die ik heb mogen ervaren. Spoiler Goddamn Willem Dafoe uiteindelijk. Gekozen om door te gaan leven, met uiteindelijk Ryan. Hele game hebben we hem gek gemaakt, altijd boos op hem, saboteren op date en dergelijke maar aan het einde kozen we voor Ryan. Mooi einde.
Crisis echt alles ging fout in de vechtscenes de laatste paar speelsessies. Mijn zoon kijkt mee: 'je moet ook met de rechterstick mee bewegen met de moves die zij al maakt'. Ik wilde juist mijn eigen ding doen en was vergeten dat het zo was uitgelegd. Ik heb dus een aantal scenes echt totaal verkloot Heeft het nog zin om die over te doen?
Wat dat betreft toch wel een erg matig spel..... Het lijkt er allemaal niks toe te doen, al zijn er 11 verschillende eindes. Overigens schijn ik niet de enige te zijn die zo loopt te kloten met de fight-scenes.
Die eindes kan je volgens mij op het einde pas kiezen. Je keuzes gedurende de game hebben niet tot nauwelijks invloed
Grafisch is het fantastisch, net als het acteerwerk van Ellen Page. De gameplay is zeer matig, en het verhaal is ook lang niet zo goed als Heavy Rain. Maar samen met Tomb Raider is het wel mijn GOTY. Het is gewoon een unieke ervaring.
Tnx! De game nog niet aangezet helaas. Ga het binnenkort wel doen. Ik heb Heavy Rain ook gespeeld en er kwam niet veel gameplay in voor. Wel heb ik van de game genoten. Moet ik Beyond Two Souls een beetje vergelijken hiermee maar dan met een compleet ander verhaal en setting? Ik heb niet veel informatie opgezocht over Beyond Two Souls ivm spoilers.
Zul je zien dat hij straks ook nog het idee krijgt dat ie een goede game heeft gemaakt. (Sorry Fiasco )