Ik heb het spel nu wel gepreorderd. De SP is 10 uur las ik, dat vind ik echt het minimum. Maar dat zijn denk wel 10 hele toffe uren, en hopelijk is het de moeite waard om het spel nogmaals te doorlopen. Bij Heavy Rain was dat in ieder geval wel de moeite waard. Ik was eerst van plan om Final Fantasy X HD te kopen, maar dat spel komt in Europa toch niet voor 2014 uit. Dus dan eerst maar Beyond. Qua verkopen gaan ze denk dezelfde problemen krijgen als met Heavy Rain. Na het uitspelen verkopen mensen het spel door, want het is een interactieve film. Zodra het verhaal bekend is, gaat een hoop charme van het spel verloren.
Voor de mensen die hem hebben gepre-orderd via Amazon UK. De UK versie heeft alleen Engelse ondertiteling (was ook zo bij Heavy Rain). De EU versie heeft wel gewoon Nederlandse ondertiteling. Is bevestigd door iemand van SCEE Voor mij persoonlijk geen probleem, dus ik laat mijn pre-order staan. Maar er zijn mensen die liever NL Subs hebben.
Via de facebook van Gamestop kan je de demo van Beyond 2 souls alvast downloaden. Is US only... dus je hebt denk ik wel een Amerikaanse PSN account nodig https://www.facebook.com/GameStop?sk=app_174961479209942
In de demo moet je op een gegeven moment bukken anders loop je ergens tegenaan. Ik wilde springen, dus faalde ik dat 'QTE'. Haha, wat zag dat er lomp uit. Liet me hieraan denken. Als dit al mogelijk is op de PS3, dan krijg ik steeds meer vertrouwen in de grafische kracht van next-gen. Spoiler
Redelijk lange demo trouwens. Waar je te veel ruimte voor fouten hebt. Met mijn geklungel soms (tegen een boom oplopen, tig keer van een rots afglijden bij het klimmen etc etc) had ik al lang af moeten zijn. Ook rende ik een keer recht naar de lichten van de politie, maar niks hoor. Een reset in de goede positie. Kun je wel af gaan? Gaat gelijk een hoop van de spanning af. Ik had trouwens liever dat de hele game met mini Ellen Page was. Die scene beviel me beter dan de 2e.
Dude, je kan niet dood gaan. Beyond: Two Souls has no game over screen, even if Jodi dies http://www.vg247.com/2013/08/23/beyond-two-souls-has-no-game-over-screen-even-if-jodi-dies/ Is even uitproberen, ik ben het nu aan het downloaden.
Oh ja, zo een bericht kan ik me vaag herinneren. Spannende game dan zeg, zonder ooit af te gaan. Failure is not an option... Pff. Zit je in een spannend gevecht met de politie om leven en dood, kun je blijkbaar net zo goed de controller naast je neer leggen.
Dat waren gewoon snelle checkpoints! Als je dat deel (of gevecht) niet wist te halen zou je ook nooit verder kunnen in de game. Hier kun je je laten vangen door de politie en de game vindt wel een manier om toch lekker voort te kabbelen. Je kunt niet vastzitten, doodgaan of wat dan ook. Lame. Spoiler Ik wil Beyond Two Souls. Het was een goede demo en heeft me overtuigd dat ie de moeite waard is. Voordat gedacht wordt dat ik hier kom trollen.
Ja toffe demo. Deze game moet het natuurlijk meer van het verhaal hebben dan de gameplay. Maar ik moet zeggen dat in vergelijking met Heavy Rain het al een stuk beter is. Het werkt meer als een soort Bullet time i.p.v. Quick time.
Ik vond die 2e scene wel echt een stuk minder dan die eerste. Vooral dat laatste gedeelte waar je Spoiler al die swat mensen moet uitschakelen Veel ontploffingen etc, maar het voelde niet bevredigend aan om te doen. Misschien ook omdat ik nog geen enkele context heb over het hoe wat waarom. Maar dat kleine beetje emotie uit de eerste scene > spektakel uit de 2e (al had die ook zijn momenten) En die trailer na de demo liet veeeeeel te veel zien. Ben een beetje pissed daarover.
Net even mn psplus games aangezet. Maar de demo stond niet online, niet bij demos en niet bij Beyond Two Souls. Waar staat de demo dan?